גרינברג בכניסה לבית יעקב צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים, נשמח אם הצלם ייצור איתנו קשר למתן קרדיט)

צפו במהומה: גרינברג הגיע לבית יעקב לוודא שביה"ס אכן נסגר, אבל גם התלמידות הגיעו

נוכח העלייה בתחלואה הורה ראש העירייה לסגור את בית הספר החרדי לחמישה ימים. הוא אף הגיע כדי לוודא שהתלמידות לא נכנסות ובמקום התפתחה מהומה. חברי המועצה ברגמן ופרידמן: "התנהגות בריונית ללא סמכות". גרינברג: "מטרתנו אחת, לקטוע את שרשרת ההדבקה"

פורסם בתאריך: 3.1.21 10:45

מהומה גדולה התרחשה הבוקר בכניסה לבית הספר החרדי בית יעקב במרכז העיר (ברחוב רוטשילד), כאשר למרות הודעת ראש העירייה על סגירת בית הספר, הגיעו למקום תלמידות והורים, כאשר גם רמי גרינברג היה שם כדי לוודא ההנחיה שלו מתבצעת.

גרינברג הורה בסוף השבוע על סגירת בית הספר למשך חמישה ימים, החל מהיום, יום ראשון, וזאת בשל זינוק התחלואה בקרב התלמידות והמלצת גורמי המקצוע להפסיק את הלימודים כדי למנוע התפרצות תחלואה המונית. אך למרות הודעת ראש העירייה, תלמידות רבות הגיעו הבוקר לבית הספר, מאחר והנהלת בית הספר הודיעה שהלימודים מתקיימים כרגיל. בכניסה לבית הספר קיבל את פני התלמידים ראש העירייה רמי גרינברג וכן נציגים נוספים מהעירייה, אשר מנעו מהם להיכנס לבית הספר. הדבר יצר כעס רב אצל ההורים, שאף דרשו לפרוץ את השער של בית הספר. "מדובר על החלטה פופוליסטית של ראש העיר", טען אחד ההורים, "לצערי ראש העיר מתלבש באובססיביות על מוסדות דתיים בדגש על חרדים. זה פשוט בלתי נתפס. הוא לא מפספס שום הזדמנות לרדת נמוך ולעורר סערות מיותרות ברמה האישית. לא מעט הורים בכלל לא ידעו על ההחלטה על סגירת בית הספר והרבה בנות הלכו הבוקר לבית הספר ויצטרכו לחזור לבית ריק וזה לא בסדר". במקום התפתחה מהומה קולנית. לבסוף נפתח בית הספר למורות בלבד. והתלמידות נשלחו הביתה.
צפו בסרטון שצולם הבוקר בכניסה לבית הספר בית יעקב (סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים, נשמח אם הצלם ייצור איתנו קשר למתן קרדיט)

בהודעה שפרסמה העירייה ונשלחה להורים מבתי ספר חרדיים נמסר כי מספר מנהלי מוסדות חינוך פנו מיוזמתם אל ראש העירייה ועדכנו אותו על כוונתם לסגור את המוסדות עד להודעה חדשה מאחר וקיימים עשרות תלמידים מאומתים לקורונה. בין בתי הספר ניתן לציין את 'ברכת יעקב', 'אפיקים' וישיבת 'אמית'. עוד צוין בהודעה שפורסמה להורים כי ההחלטה על סגירת מערכת החינוך או חלק ממנה, מתקבלת מאז אמש בערים ומועצות מקומיות נוספות, בשל עלייה בתחלואה בקרב אותם המוסדות. בהודעה צוין למשל כי עיריית רמת גן הודיעה על כוונתה לסגור את מערכת החינוך, עיריית חיפה הודיעה על סגירת כל מוסדות החינוך בשכונת הדר בעיר, עיריית בת ים הודיעה על סגירת כיתות ה' עד י' בכל מערכות החינוך בעיר, במועצה האזורית גלבוע הודיעו על סגירה של שני תיכונים ועוד.
חברי המועצה הרב ישראל פרידמן והרב שמעון ברגמן מסיעת יהדות התורה מסרו: "הבוקר נחשפנו למראות ועדויות מבית יעקב של החינוך העצמאי. 'סוף מעשה במחשבה תחילה' ומוטב היה לחסוך מהילדות הרכות וצוות המורות התנהגות בריונית ללא כל סמכות. כפי שציינו אמש הסמכות להורות על סגירת בית ספר היא של משרד החינוך בלבד. אין מין הראוי שעובדי עיריה ימנעו ממורות ותלמידות להיכנס בשערי בית הספר ואנו דורשים דיון חירום במועצת העיר על כך. אנו מצטערים צער רב שראש העיריה נמנע מהידברות עם ההורים ועם הנהלת בית הספר והורה על סגירתו ללא סמכות, ואף הגיע פיזית למקום לאכוף זאת. קשה להתעלם מן התחושה שבמקום לדאוג לבניית כיתות והרחבה של בית הספר (ואפילו התקנת מעלית מתוקצבת לילדה נכה מעוכבת בעיריה מזה שנתיים), מגיעים לבית הספר רק במקרים כאלו. בהתייעצות עם חכ"י יהדות התורה וגדולי ישראל, אנו קוראים לכל הנוגעים בנושא להימנע מאלימות ושיח מפלג ומתסיס ולפעול אך ורק לפי הנחיות משרד החינוך והממשלה".
רמי גרינברג מסר: "המטרה שלנו היא אחת – לקטוע את שרשרות הדבקה, לטובת התושבים ולמען בריאותם. אנחנו מבינים את הקושי, אך בד בבד נעשה כל שנצטרך כדי להיאבק בתחלואה. אני קורא לכולם, לשנס מותניים ולהצטרף למאבק – שכולנו מקווים שיהיה האחרון שניאלץ לנהל נגד הקורונה. מול הפעילות החשובה שאנו נוקטים, מצער מאוד לראות ניסיונות של כמה פוליטיקאים מגזריים – להתסיס את הציבור נגד ההחלטות הבריאותיות שלקחנו, כשבחוסר אחריות נפשע ומתוך כוונה פופוליסטית, הם מנסים לערער על ההחלטות המקצועיות ולוקחים על עצמם נזקים בריאותיים, חולי ומוות, שעלולים לצאת מאותו זלזול הם משדרים לציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אחת שאיכפת לה

    לפי החוק לראשי רשויות סמכות מלאה להורות על סגירת בתי סםר ומתחמים שיש חשש בריאותי בהפעלתם המגזר החרדי בחלקו כמנהגו נוהג
    ומתנהל כבריון שולט ומחליט על חיי הציבור

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לראש העיר עושה עבודתו נאמנה.
    ד

  3. ענת איתם

    כל הכבוד לראש העיר מר גרינברג שאוכף, עוקב, ושומר על כולנו בעיר

  4. מיכאל

    ראש העיר רמי גרינברג פועל נכון ומתוך אחריות לבריאות כלל הציבורים – בעיר פ"ת.
    ונכון עשה שהחליט לסגור בתי ספר בהם התחלואה גבוהה.
    ולא משנה מאיזה סקטור הם.

    יש הורים רבים בבתי ספר חילוניים, שהפסיקו מיוזמתם לשלוח את ילדיהם לבית הספר כבר מסוף שבוע שעבר עקב הידיעות שהגיעו אליהם – על עלייה בהדבקה ובתחלואה בקרב התלמידים בקפסולות בכיתות בבתי הספר, בהם נמצאים ילדיהם כולל בכיתות הנמוכות א', ג' וד'.
    צוותי המורים וההורים צריכים להודות לרמי גרינברג ראש העיר,
    – על החלטתו זו שלו, לסגור בתי ספר – כדי למנוע עלייה נוספת בתחלואה וסבל מיותר ממי שידבקו בנגיף הקורונה.

    יש מי שמחפשים להעלות את שמם בתקשורת ע"י תקיפה פוליטית ולא עניינית של כל מה שיעשה ראש העיר – רמי גרינברג גם עים זה לטובת בריאות התלמידים ומשפחותיהם, התושבים בעיר שלנו וצוות המורים.

  5. מירית

    את מכתב היעוץ המשפטי של משרד החינוך לגרינברג פרסמתם???? בבקשה עשו זאת גם….כדי שהצבור ידע שאין זה בסמכותו…..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר