ילד הוכה במחנה יהודה צילום פרטי

אירוע אלימות חמור: נערים ניסו לסחוט כסף מילד בן 12, היכו אותו בפניו ובעטו בו כאשר נפל

הילד יצא לטייל עם כלבו בגן התשעה במחנה יהודה, הנערים דרשו ממנו כסף והחלו להכות אותו. במשפחה מציינים כי מייד לאחר פרסום המקרה בפייסבוק התקשר אליהם ראש העירייה, רמי גרינברג, והבטיח לתגבר את הסיורים. "אחי היה בטראומה גדולה, אבל הוא מתאושש", מספרת אחותו של הילד שהוכה

פורסם בתאריך: 6.1.21 10:29

אירוע אלימות חמור היה ביום ראשון בערב, במהלכו הוכה קשות ילד בן 12, במהלך ניסיון לסחוט ממנו כספים, על ידי שני בני נוער. הילד יצא לטיול עם הכלב של המשפחה בגן התשעה בשכונת מחנה יהודה. מספר דקות לאחר שהגיע לגן, פנו אליו שניים אותם תיאר כבני נוער ודרשו ממנו כסף. כשאמר להם שאין לו כסף, הם התחילו לדבריו להכות אותו באגרופים בפניו, הפילו אותו לרצפה והתחילו לבעוט בו. המכות הופסקו רק לאחר מספר דקות כשלמקום הגיעו מספר ילדים אשר הבריחו את הנערים המכים. הסיפור פורסם לראשונה בדף הפייסבוק 'פתח תקוה העיר שלי'.

"אחי יצא לטיול עם הכלב כמו שהוא עשה הרבה פעמים לפני כן", סיפרה אחותו של הילד שהוכה. "אחרי כמה דקות ניגשו אליו שני מתבגרים, להבנתי תלמידי תיכון, והתחילו לדרוש ממנו כסף. כשהוא אמר להם שאין לו כסף ובסך הכל יצא לטיול עם הכלב, אחד מהם נתן לו אגרוף בפנים וכשהוא נפל הם התחילו לבעוט בו. למזלו היו בסביבה חברים מבית הספר שלו שהבריחו אותם. הם עזרו לו להגיע הביתה וכשהוא חזר הביתה הוא סיפר לאמא שלי מה היה והיא טיפלה בו".
הוא מכיר אותם?
"לא הוא תלמיד בחטיבה והם בתיכון ואין לו שום קשר אליהם".
הגשתם תלונה במשטרה?
"לא, מהסיבה שהוא לא מכיר אותם ואין לנו שמות. והם גם קטינים ואני לא מאמינה שהיו עושים להם משהו. לאחי יש חוג חברים מאוד מצומצם, הוא לא היה מעורב אף פעם במקרי אלימות והוא לא ילד בעייתי".
לאחר פרסום הפוסט היא קיבלה טלפון מראש העירייה רמי גרינברג ומספרת על השיחה איתו: "הוא אמר לי שהוא יתגבר את האזור בסיורים ואם יש לנו עוד מידע שנפנה אליו. פנינו גם למחנכת שלו והמנהל עדכן את המוקד העירוני על כך".
אחיך התאושש?
"עכשיו הוא בסדר. אבל כשהוא חזר הביתה, הוא היה בשוק, הוא לא ציפה לזה וזה לא משהו שנתקל בו בעבר. הוא היה מזועזע ועכשיו הוא חזר לעצמו. אחרי שהסיפור שלנו פורסם, הרבה אנשים כתבו שמדובר בגינה שהיא בעייתית, ובכל לילה בני נוער עושים במקום בלאגן ושוברים את המתקנים, צורחים ומקללים. אני מקווה שאחרי המקרה שלנו באמת יתגברו את הסיורים על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד".

והוא ימשיך להוציא את הכלב לטיולים?
"כרגע אמא שלי לא מרשה לו לצאת לבד בערבים. חוץ מזה, הפרצוף שלו עם סימנים של מכות והוא מתבייש לצאת מהבית".

ילד הוכה במחנה יהודה צילום פרטי

מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים ותקציבים לטובת הבטחת בטחון התושבים בכל שכונות העיר. הדבר בא לידי ביטוי ביתר שאת בתקציב העירייה לשנת 2021 וכן בנתוני הלמ"ס האחרונים לשנת 2019 המוכיחים כי פתח תקוה היא העיר השנייה בה תחושת הביטחון קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר. בנוגע למקרה המדובר, ראש העיר שוחח עם האחות של הנער ביום המקרה והבטיח כי מערך הביטחון באזור יתוגבר בהתאם. יודגש כי על פי חוות דעתם של גורמי הביטחון ברשות, מדובר באירוע נקודתי בלבד ולא התקבלו תלונות המלמדות על תופעה חריגה. בשנתיים האחרונות מערך הביטחון התרחב באופן משמעותי וכיום העירייה מציעה מעטפת ביטחונית רחבה ע"י פריסת מצלמות המשדרות למרכז השליטה 24/7, תגבור סיירות הביטחון, הכוללות סיירת אופנועים, שיטור עירוני, שטחים פתוחים ועוד, כאשר רק בימים האחרונים נוספו 5 יחידות סיור המתגברות בשעות הערב. כפי שניתן לראות ממעט הפרסומים האחרונים, בוצעו תפיסות בנושאים שונים וההרתעה ברחוב מורגשת. זאת בנוסף לפעילויות החינוכיות שהעירייה מקיימת מול הנוער במרכזי הנוער וכן בשטח עצמו, כמו פרוייקט "עיר ללא אלימות", סיירות הורים ומדרכי רחוב וכו'. העירייה פועלת כדי לתת מענה אלטרנטיבי לבני הנוער ובמקביל גם אוכפת היכן שנדרש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה שוטר לשעבר.

    מעשה חמור ביותר, של נערים עבריינים, שכונה כזאת שקטה ונחמדה, הם לא מהשכונה אני בטוח בכך.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר