אמית אלירז - המבנה הנוכחי (משמאל) והמבנה אליו יעבור בית הספר

"מבנה עלוב ומיושן" | הורים כועסים על החלטת העירייה להעביר את אמי"ת אלירז למבנה אחר

"לצערנו אף אחד לא נפגש איתנו או התייעץ איתנו ובהחלטה לא ברורה הפילו עלינו את המעבר", אומרים ההורים. העירייה: "המעבר של אמי"ת אלירז למבנה החדש ייתן מענה הולם, פדגוגית וערכית"

פורסם בתאריך: 26.1.21 19:04

הורי בית הספר אמי"ת אלירז כועסים ומאוכזבים מהצעד עליו החליטה לפתע עיריית פתח תקוה. בית הספר נקרא כידוע על שמו על שם רס"ן אלירז פרץ ז"ל, שנהרג בהיתקלות עם חוליית מחבלים ברצועת עזה ב-2010. ההורים מספרים שבימים אלה נודע להם שראש העירייה רמי גרינברג, בהסכמת רשת אמי"ת, החליט להעביר את התלמידים מבית הספר בו הם לומדים היום ברחוב יבנה, למבנה אחר ברחוב סלבנדי 8, שלדברי ההורים הינו ישן, קטן ואינו מתאים לצרכי ילדיהם. עוד הם טוענים שהסיבה לשינוי היא שעיריית פתח תקווה הבטיחה לתיכון צביה מבנה חדש אשר יועד להיבנות ברחוב גיתית בשכונת הדר גנים, אך ברגע האחרון הוחלט להעביר את המבנה החדש לטובת תיכון בר אילן ואת המבנה שלהם לתיכון צביה. בשורה התחתונה אומרים ההורים – מי שישלם את המחיר הם ילדי אמי"ת אלירז.

"התקיים סיור במבנה אותו מייעדים לנו ויצאנו ממנו מתוסכלים", מסביר הורה לתלמיד מבית הספר. "מדובר במבנה עלוב ומיושן, שלא מתאים כלל ללמידה. בית הספר אמית אלירז מונה כיום למעלה מ-300 תלמידים ובשנה הבאה הוא היה אמור לגדול, עכשיו במבנה הישן, מי ירצה להצטרף אלינו?" הוא שואל. "המבנה החדש, הוא בחלקו פנימייה שצריך להתאים אותה לסביבת הלימודים, בעוד במבנה בו אנחנו לומדים היום, הושקעה מחשבה והוא הותאם לצורך הלימודים. בית הספר שלנו מוביל למצוינות לימודית וערכית והמעבר למבנה ישן יפגע קשות בשמו של בית הספר, בהצלחת התלמידים וברישום של נוער איכותי".

ההורים מתארגנים בימים אלה לצאת למחאה ואף פתחו דף פייסבוק ' אלירז. נשארים בבית –הקבוצה'. הורה נוסף אומר: "לצערנו אף אחד לא נפגש איתנו או התייעץ איתנו ובהחלטה לא ברורה הפילו עלינו את המעבר. לנו נראה שהם רוצים לקדם את אמי"ת בר אילן על חשבון אמי"ת אלירז ומאחר ולקחו לצביה את המבנה שהובטח לה, אז הם נותנים להם את המבנה שלנו". כמו כן מציינים ההורים שבבית הספר קיימת פינת הנצחה לזכרו של סרן אלירז פרץ ז"ל אשר לה חשיבות עצומה עבורם ועבור התלמידים.

המבנה הנוכחי של אמית אלירז

המבנה אליו יעבור בית ספר אמית אלירז

מרשת אמי"ת נמסר: "רשת אמי"ת נמצאת בשיח מתמיד עם נציגי ההורים. נציג הרשת נפגש עימם ומנכ"ל הרשת ייפגש השבוע עם יו"ר ועד ההורים על מנת לפעול ביחד ולעשות את המירב והמיטב למען התלמידים. בשל חוסר ההתאמה בין גודל המבנה למספר התלמידים וכחלק מהתוכנית האסטרטגית אותה מקדמת העירייה, החליטו העירייה ורשת אמי"ת לערוך שינוי ולהעביר את ישיבת אמי"ת אלירז למבנה מתאים יותר בכפר אברהם שיעבור שיפוץ משמעותי במיליוני שקלים ויותאם לתפיסה החדשנית הפדגוגית של מרחבי למידה. במקום יש בית מדרש, חדרי כיתות, חדר אוכל ומעבדות ולצידו מדשאות ומגרש כדורסל. כמובן שהנצחתו של אלירז פרץ הי"ד לא תיפגע במאומה. גב' מרים פרץ הוזמנה לסיור במקום בזמן הקרוב. במבנה החדש תוקם פינת הנצחה ראויה ובית הספר ימשיך לשאת את שמו של בנה ולחנך לאורו".
מדוברות העירייה נמסר: "ראש העיר רמי גרינברג קידם תכנון אסטרטגי רוחבי בתחום החינוך שיאפשר מתן כלים משמעותיים למען הצלחת תלמידי העיר. התכנון בחן גם את המערך העירוני בחינוך הממלכתי דתי, תוך מיפוי הצרכים ובחינת תכניות עתידיות שיתנו מענה מותאם לגידול הדמגורפי ויאפשרו צמיחה מיטבית לטובת תלמידי העיר. במהלך השנתיים האחרונות ביצעה העירייה בבתי הספר של החמ"ד, הרחבת בנייה ושיפוצים בעשרות מיליוני שקלים. על כן המעבר של אמי"ת אלירז למבנה ברח' סלבנדי ייתן מענה הולם, הן פדגוגית וערכית ואף יאפשר את המשך צמיחת הישיבה בהתאם לצרכי התלמידים. בבית הספר קיים בית מדרש, מעבדות חדשניות, ציוד פדגוגי מתקדם ומרחבים חדשניים. העירייה והעומד בראשה, רמי גרינברג, ילוו את המעבר למבנה החדש וינתן מענה לצרכים נוספים, ככל שיהיו כאלה. טובת התלמידים היא זו העומדת לנגד עיננו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זו חוצפה לגרש ילדים מבית הספר שלהם. הערייה רוצה להרוג לאט לאט את בית הספר הזה, קיפוח ילדי אלירז והעברת הילדים לבר אילן.

  2. סוזי שורדקר אמא לתלמיד בכיתה י'

    זהו מהלך גרוע ביותר מכמה סיבות
    ישנם תלמידים שרק עכשיו נרשמו והתחיחו את לימודיהם באמית אלירז בגלל המקום בגלל שיטת החימוד בגלל רוחב הכיתות וישנם גם תלמידים שאלה השנה שנתיים אחרונות שלהם בבית הספר ומן הראוי להשאיר אותם במקום הקבוע והבטוח שלהם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר