המקווה החדש בהדר גנים מבפנים צילום המועצה הדתית

מקווה חדש ייפתח בהדר גנים בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים

המקווה הוא עם נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות ועם חניה פרטית והוא נבנה בסיוע עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון

פורסם בתאריך: 2.2.21 07:55

כ- 2.5 מיליון שקלים הושקעו בהקמת מקווה חדש בשם "מעיין חיים", ברחוב מנחם בגין פינת רחוב חזן בשכונת הדר גנים בעיר. המקווה הוא עם נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות ועם חניה פרטית והוא נבנה בסיוע עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון. המקווה יפתח החל מיום חמישי הקרוב כ"ב בשבט 4.2.21. במקום, כמו בכל המקוואות בעיר, הותקנה מערכת חדשנית של חברת 'מקווה-טק' על מנת להבטיח ניקיון יסודי וטיהור של מי המקווה מחיידקים, נגיפים ובקטריות, והיא מאפשרת טבילה ללא חשש מנגיף הקורונה. במקום גם מקווה כלים נגיש שיהיה פתוח מידי יום עד כחצי שעה לפני שקיעת החמה.

המקווה החדש בהדר גנים צילום המועצה הדתית

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, אמר: "עיריית פתח תקווה ממשיכה בבנייה ופיתוח של מקוואות למען תושבי העיר. המקווה החדש והמפואר בשכונת הדר גנים הוא חלק מתוכנית כוללת שלנו יחד עם המועצה הדתית לפתיחת מקוואות נוספים בשכונות שטרם נבנו בהן מקוואות וזאת בכדי להנגיש את שירותי הדת לכל העיר".
ראובן יוסופוב, יו"ר המועצה הדתית: "אנחנו שמחים לבשר על פתיחתו של המקווה החדש, מקווה מפואר עם נגישות מלאה בהתאם לתקן חוק הנגישות. נמשיך להשקיע בבניה ושדרוג מקוואות נוספים בכדי להנגיש את שירותי הדת לכל תושבי העיר. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה של העירייה בבניית המקווה, למנכ"ל המועצה עופר אברהם ולגב' שושי יוסף מנהלת מחלקת המקוואות על הניהול המקצועי וליווי הפרוייקט עד להשלמתו".
בעקבות המגבלות יש לקבוע תור מראש לטבילה. ניתן לעשות זאת באמצעות אתר מקווה אונליין,  או בטלפון: 03-5716840 // 03-9051521.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שירה

    עצוב שבתקופה כזאת משקיעים את הכסף במקוואות במקום לעזור לבעלי העסקים הקטנים שבעיר, לקשישים לניצולי השואה ולאלו שנפגעו ממשבר הקורונה וזקוקים לסיוע.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר