הרב משה צלאח ז"ל צילום פרטי

אבל כבד: נפטר מקורונה חבר המועצה הרב משה צלאח

חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו אמר היום: "מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת, מדובר באדם נעים הליכות, אהוב על הציבור ועל חברי המועצה, אדם שמעולם לא הרים את קולו. הוא היה מסור בלב ובנפש לצרכי הציבור"

פורסם בתאריך: 12.2.21 10:43

אבל כבד: הרב משה צאלח, חבר מועצת העיר מטעם ש"ס, הלך לעולמו מנגיף הקורונה. בן 67 היה במותו. הרב צלאח ז"ל היה חולה במשך מספר שבועות. בתחילה היה בביתו, לאחר מכן מצבו התדרדר. הרב אוריאל בוסו, חבר הכנסת מטעם ש"ס, ועד לאחרונה חבר מועצה וממלא מקום ראש העירייה, אמר בעצב: "מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת, מדובר באדם נעים הליכות, אהוב על הציבור ועל חברי המועצה, אדם שמעולם לא הרים את קולו. הוא היה מסור בלב ובנפש לצרכי הציבור, עבד ללא שכר כל ימיו במסירות, נשמע לדעת תורה. רק טובת הכלל עמדה למול עיניו. הוא זכה להקים משפחה מפוארת. אין ספק שמדובר באבידה מאוד מאוד גדולה לתושבי פתח תקוה, לקהילה החרדית בכפר אברהם בפרט, ולחיים הציבוריים, שאדם כזה הלך מאיתנו".

ראש העירייה, רמי גרינברג, ספד לו: "יחד עם כל תושבי העיר קיבלתי את הבשורה הקשה על פטירתו של ידידי וחברי הרב משה צאלח ז"ל, חבר מועצת העיר, איש שכל כולו עזרה וסיוע לכל אדם באשר הוא. במשך השנים במועצה ואף קודם לכן פעל למען הציבור ומוסדות התורה. אני שולח תנחומים למשפחתו היקרה שעמדה לצידו ברגעים הקשים".

מסיעת יהדות התורה בפתח תקוה ומחברי המועצה  הרב ישראל פרידמן והרב שמעון ברגמן נמסר: "המומים וכואבים אנו עד דיכדוכה של נפש מלכתו של איש יקר ואהוב שהיה מסור בליבו ונפשו לביצור חומות הדת והשבת בעירנו פתח תקווה, הרב משה צאלח ז"ל נציג ציבור נאמן לרבותיו ולשולחיו לאות ולמופת. גדולה האבידה לעירנו ומשגרים אנו תנחומים למשפחתו היקרה ולכל מוקיריו ומכריו".

הרב צלאח יובא למנוחות היום ב-11:30 בבית העלמין סגולה.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר