זהבה וזוהר צברי צילום באדיבות המשפחה

רמי גרינברג: "היא הייתה לי כאחות גדולה" | נפטרה מקורונה עובדת העירייה זהבה צברי

צברי ז"ל נפטרה בגיל 58 בלבד, לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת במשך מספר שבועות. השאירה אחריה חמישה ילדים. חבריה כתבו: "זה פשוט לא נתפס, זהבה הייתה אישה עם נשמה טובה ולב רחב"

פורסם בתאריך: 13.2.21 21:13

אבל כבד עם היוודע דבר פטירתה של עובדת העירייה זהבה צברי. זהבה ז"ל עבדה באגף הרווחה, בעלה זוהר הוא מנהל באגף הפיקוח הרב תכליתי בעירייה. זהבה נפטרה ממחלת הקורונה והיא בת 58 בלבד. היא הייתה מאושפזת בשבועות האחרונים מורדמת ומונשמת במחלקת קורונה בבית החולים בילינסון, ונפטרה למרבה הצער במהלך השבת.
ראש העירייה רמי גרינברג כתב לזכרה: "זהבה אשה חיננית, יקרה מאוד שכל חייה נתנה בלב רחב למען כל הסובבים אותה. זהבה הייתה לי כאחות גדולה והייתה בינינו חברות אמת מהלב. זהו אובדן גדול. יהיה זכרה ברוך. פטירתה של זהבה הכתה בנו יום אחד בלבד לאחר שקברנו את ידידנו היקר הרב משה צלאח חבר מועצת העיר שלצערנו הכבד נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. יהי זכרו ברוך". עוד הוסיף גרינברג: "אני מפציר בכם, אנא תשמרו על עצמכם. הקורונה הורגת. תקפידו על כל הכללים. והכי חשוב תלכו להתחסן ותשמרו על חייכם וחיי היקרים לכם".

זהבה צברי ז"ל צילום באדיבות המשפחה

חברים ועובדי עירייה הוכו בהלם הערב וכתבו בקבוצות השונות: "לא נתפס, פשוט לא נתפס, זהבה צברי כל כך אהבתי לדבר איתך, לצחוק איתך, תמיד מפנקת עם משהו טעים אישה עם נשמה טובה לב רחב" … "כמה אהבה את החיים, תמיד חייכה, תמיד עם חיוך רחב וסבר פנים" .. "כולנו המומים ממותה, קשה לי לעכל שהיא לא איתנו" .. "אישה עם לב רחב, לב זהב".
ראש אגף שירותי רווחה ובריאות, חבר הנהלת העיר, אשר שוקר, שבתו נשואה לבנה של זהבה ז"ל, אמר: "זהבה הייתה מורדמת ומונשמת כבר שלושה שבועות והמצב שלה הדרדר. זהבה היתה אישה שאהבה לעזור לנזקקים, לאנשים חלשים ותמיד היתה מאירת פנים. היא עבדה אצלנו באגף והכאב שלנו הוא גדול. כולם נסערים וכואבים, במיוחד שביום שישי, קברנו חבר נוסף משה צלאח".
זהבה ז"ל השאירה חמישה ילדים, שלושה בנים ושתי בנות.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר