גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

הורים מאשקלון יפגינו היום בפתח תקוה נגד גננת החשודה בהתעללות בפעוטות

הגננת, החשודה בהתעללות בפעוטות בגן באשקלון, שוחררה לחלופת מעצר בית ברחוב רוטשילד בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 21.4.21 16:23

הורים מגן דיסני באשקלון, יפגינו היום ב-17:00 מול בניין מגורים ברחוב רוטשילד (בחלקו הדרומי של הרחוב) בו לדבריהם שוהה בחלופת מעצר בית גננת החשודה בהתעללות בפעוטות בגן. המטפלת אמיליה (אמה) אוסטרובסקי, בת 71, שוחררה אתמול ממעצר לחלופת מעצר הבית. ההורים, שאומרים שלא עודכנו על כך, הגישו היום, באמצעות עו"ד חוה קליין, עתירה לביהמ"ש השלום באשקלון להחזיר את הגננת למעצר, בין השאר משום שלטענתם מסרה פרטים לא נכונים לכאורה בנוגע לזהות האישה שתארח אותה למעצר הבית.
המטפלת נעצרה לפני מספר ימים בחשד שהיכתה וטלטלה תינוקות רכים בגן שבו עבדה. היא נעצרה ומעצרה הוארך. מי שחשף את הפרשה, הוא אביו של אחד התינוקות בגן שהניח מכשיר הקלטה בתיק של בנו. על פי החשד היא נהגה באלימות כלפי מספר פעוטות בכמה הזדמנויות שונות. עו"ד חוה קליין, המייצגת חלק מההורים כנפגעי עבירה, טוענת כי חוקר פרטי אותו הפעילו ההורים, גילה כי הגננת מסרה לכאורה מידע לא מדויק לבית המשפט, כאשר הציגה את האישה שאליה תישלח למעצר בית. בהתאם למידע זה, הגישה עו"ד קליין עתירה לביהמ"ש באשקלון, ובה היא מבקשת מבית המשפט להחזיר את הגננת למעצר.
עורכת הדין קליין אמרה: "הזעזוע העמוק שנזרע אתמול בבקשה ההזויה של הפרקליטות לשחרור הגננת, החמיר שבעתיים עת נודע כי המשטרה לא טרחה לבדוק את הערבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר