בריגיטה מרזון צילום ענבל מרמרי

מתעשיית היופי והפעילות בקהילה למועצת העיר: הכירו את בריגיטה מרזון

מרזון מחליפה במועצה את רון כץ שנבחר לכנסת ה-24. בישיבת המועצה השבוע אושרה הקמת שלוחה של אוניברסיטה סינית במבנה בית ספר מעלה הזיתים בקרית מטלון

פורסם בתאריך: 27.4.21 07:55

בריגיטה מרזון היא חברת מועצת העיר החדשה בפתח תקוה מטעם סיעת יש עתיד. היא מחליפה את רון כץ שנבחר לכנסת ה-24. מרזון, נשואה ואמא לשני ילדים, מתגוררת בשכונת עין גנים ויחד עם בעלה אלכסנדר הם בעלי חברה בתחום תעשיית היופי. היא פעילה חברתית ומסייעת במשך שנים רבות למשפחות נזקקות ולעולים חדשים. לצד זה היא יו"ר עמותת פליטי שואה. מרזון הושבעה ביום ראשון בישיבת המועצה, אשר התקיימה בהיכל התרבות. "אני מאוד מתרגשת להצטרף למועצה ושמחה על כך", אמרה מרזון, "אני מאוד מאמינה בנתינה והמון שנים עוסקת בפרויקטים התנדבותיים וכן בעזרה לילדי הומלסים ובעלי חיים וכל מה שקשור לקהילה. אני תמיד שמחה לתת יד והמון מקרים מגיעים אלי, כי אנשים כבר מכירים את העשייה שלי". על העשייה במועצה אמרה: "אני אמורה להיפגש עם ראש העיר והצעתי את עזרתי בנושאים שנוגעים באיכות הסביבה, בעלי חיים ואגף הקליטה. איפה שאני יכולה לתת יד וראש העיר יכול להחליט שזה יכול לעזור, אני אשמח".
# # #
במהלך הישיבה השבוע אושרו מספר נושאים וביניהם ללבחון אפשרות לחייב את העסקים בעיר להחזיק מזרק אפיפן, וכן לבחון סיוע ברכישת מכשיר דפיברילטור מציל חיים. עוד אושרה הקדמת תקציב התמיכות לעמותת הספורט, חיוב בעלי בריכות פרטיות לעבור קורס עזרה ראשונה וכן אישור שבמידה ורוצים לשנות את סמל העיר, צריך רוב של 75% מחברי המועצה. עוד אושר ההסכם עם בנק מרכנתיל דיסקונט, לפיו, העירייה תהיה ערבה להלוואות הדיירים שיבקשו לשפץ את בניין מגוריהם בעזרת המחלקה לתרבות הדיור בעיריית פתח תקוה, וכן העירייה תספוג את עלות הריבית של ההלוואה.
בנוסף אושרו תקציבים לטובת פרויקטים שונים, ובהם תוספת תקציב של 1,150,000 שקלים להקמת שלוחה של אוניברסיטה סינית המתמחה בעסקים וכלכלה בינלאומית, וזאת בהמשך למפגש שהתקיים בחודש אפריל 2019 בין בכירי אקדמיה מסין ובהם נשיא אוניברסיטת UIBE פרופ' ג'יאנג צ'נג ז'ה לבין ראש העירייה רמי גרינברג. במפגש דאז נכח גם האלוף במיל' מתן וילנאי, מי שכיהן בעבר כשגריר ישראל בסין וכן המשלחת לוותה על ידי סגן שגריר סין בישראל, דאי יו-מינג, הקונסול התרבותי, יאן שיאנג-דונג והנספח החינוכי, סון פנ-צ'נג. במפגש אמר נשיא אוניברסיטת UIBE פרופ' ג'יאנג צ'נג ז'ה כי אוניברסיטת UIBE הינה אחת האוניברסיטאות הטובות בסין ולומדים בה 16 אלף סטודנטים מתוכם כ-3,400 זרים, מעטים מהם מישראל. השלוחה אמורה לקום במבנה בית הספר לשעבר מעלה הזיתים בשכונת קרית מטלון. בישיבת המועצה שהתקיימה בפברואר 2020, אושר סכום של מיליון שקלים להכשרת השטח במעלה הזיתים ועכשיו אושרה תוספת לעבודות בשטח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדגר

    תותחית. מכיר חברה שלה אישית. תותחים, מקצועם ושירותיים. חובה לכל אחד. המלצה לעשות תוכנית, עוזר מאוד לעשות טיפול כמו שצריך. תודה על הכל!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר