מירב שמש בכר ז"ל

"הייתה השמש של כולם". הלכה לעולמה השוטרת המוערכת מתחנת פתח תקוה, מירב שמש בכר

מירב ז"ל, שהייתה חוקרת נוער, נפטרה לפנות בוקר לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. "מירב היית חברה אמיתית, עוגן מקצועי ובעיקר דמות משמעותית", ספד לה מפקד התחנה, סגן ניצב יניב פינקל

פורסם בתאריך: 9.5.21 14:20

אבל כבד: מירב שמש בכר, שוטרת בתחנת פתח תקוה, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בת 45 הייתה במותה. מירב ז"ל שימשה כחוקרת נוער בתחנת פתח תקוה. בני משפחתה, מכריה וחבריה לתחנה התקשו לקבל את הבשורה הקשה על מותה. "מירב היקרה, אני רושמת ולא מעכלת, לביאה שכמותך", ספדה לה חברתה הקרובה שני, "כל אחד שרק זכה להכיר אותך כבר מהרגע הראשון ידע איזו אישה עומדת מולו, החיוך על פנייך כבש את כולם, את השארת חותם גדול בלב של כולנו. הייתה לי זכות גדולה מאוד להכיר אותך ולעבוד לצידך, תודה על כל הרגעים שהיית שם בשבילי, לתת עצה, לתמוך ולעטוף באהבה וככה בדיוק נזכור אותך כולנו, שמש אחת גדולה שמקרינה אור לכולם. אוהבת תמיד".
מירב ממן, חברה קרובה ואשתו של שמעון ממן, שוטר מהתחנה, אמרה: "את מירב אני מכירה כבר שנים רבות, היא שירתה עם בעלי שמעון בתחנה והייתה אחת השוטרות המוערכות בתחנה. מהרגע הראשון דרכנו לא נפרדו והקשר היה מעבר לקשר של קולגות לעבודה, הפכנו להיות חברים וממש משפחה. הקשר שלנו היה חם וצמוד לאורך כל השנים. היא הייתה אישה מדהימה, כל מקרה שהגיע אליה היא לקחה באופן אישי, כאילו מדובר במקרה של אחד הילדים שלה. היינו מבלים ביחד כל המשפחה וכשהיא חלתה, ליווינו אותה לאורך כל הדרך. התפללנו שהיא תצא מזה ולצערי זה לא קרה. ביום חמישי עוד ביקרתי אותה ונפרדתי ממנה והבוקר התבשרנו על מותה בטרם עת. זה כאב שלא נקלט. היא הייתה השמש של כולם, תמיד עם שמחת חיים ואופטימיות ולצערי השמש כבתה".
הלווייתה נערכה היום, יום ראשון, בחלקה הצבאית שבבית העלמין סגולה ונכחו בה מפקד התחנה סגן ניצב יניב פינקל וכן מפקד מחוז מרכז ניצב משה ברקת, מפקד מרחב שרון תנ"צ חיים שמואלי וסגן מפקד המרחב נצ"מ ישי שלם.
מפקד התחנה פינקל ספד לה: "כאשר נפגשנו בבית החולים, מבעד לכאבים והסבל ראיתי את הלביאה שבך – היית אופטימית, לוחמנית, נכונה לקרב ונחושה לנצח במלחמה שהציבו בפניך החיים. נלחמת באומץ רב תקופה ארוכה, בכאבים ובתופעת הלוואי, כאשר כל העת בני משפחתך וחבריך עטפו אותך באהבה גדולה ומיוחדת והזכירו לך כמה משמעותית את עבורם … מירב היית חברה אמיתית, עוגן מקצועי ובעיקר דמות משמעותית אשר צעדה איתנו ב-24 שנות שירות בתפקידי ליבה בתחנת פ"ת – באג"מ בחקירות ובנוער, שוטרת אמיתית … מירב היקרה הותרת בלבנו כאב גדול ואנחנו כבר מתגעגעים. אנחנו מתחייבים בפניך כאן, שנמשיך לספר את מורשתך וזיכרונך ימשיך וילווה אותנו לעד".

מירב הותירה אחריה שני ילדים עידו ומאיה.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר