פאב דון, מרכז העיר, צילום פרטי

הפאב החדש נסגר זמנית, בעליו יפנק הערב את אנשי כוחות הביטחון בהמבורגרים חינם

פאב דון נפתח במרכז העיר לפני חודש, ובימים האחרונים נאלץ בעליו לסגור אותו באופן זמני. הערב הוא יפנק את אנשי כוחות הביטחון, ואומר: "חשבתי שזה יהיה נכון לעשות לטובת מי שעושה למען כולם לילות וימים. זה יחמם לי את הלב וגם להם"

פורסם בתאריך: 18.5.21 10:28

זה לא דבר שגרתי בפתח תקוה שפאב נפתח במרכז העיר, אבל זה קרה לפני כחודש: "דון", פאב חדש, נפתח ברחוב ברחוב ליבריכט, בין הרחובות בר כוכבא ופינסקר. אבל עברו רק כמה שבועות מפתיחתו, ובעליו נאלצו לסגור את המקום באופן זמני בשל ההסלמה במצב הביטחוני וירי הטילים לעבר המרכז בכלל, ולעבר פתח תקוה בפרט. במקביל החליט בעלי הפאב לעשות מעשה טוב לטובת אנשי כוחות הביטחון הרבים שפועלים ימים ולילות ללא הפסקה בימים האחרונים. היום בשעה 20:00 מזמין הבעלים, אריאל ג'ורג'י, את כוחות הביטחון – שוטרים, חיילים, מד"א, כיבוי אש ועוד, שנמצאים בעיר, לבוא ולהתפנק בהמבורגר וכריכים חמים, בשעה 20:00.

אריאל ג'ורג'י בפאב דון צילום פרטי

"הפאב נפתח לפני כחודש ולאור המצב החלטנו בינתיים לסגור אותו, עד שהמצב יירגע ונוכל לפתוח שוב", מסביר ג'ורג'י. "אנחנו יכולים לפתוח, אבל אין לאנשים מצב רוח. לכן יחד עם המנהלת של המקום, גל יוסף, חשבנו מה אנחנו יכולים לעשות עבור כוחות הביטחון והחלטנו לתרום ולפנק אותם. אני מרגיש שאני צריך לעזור ולתרום בתקופה הזו ולו במקצת. גם בתקופת הקורונה לא עבדתי בבית הקפה שלי והתנדבתי, ועכשיו חשבתי שזה יהיה נכון לעשות לטובת מי שעושה למען כולם לילות וימים. זה יחמם לי את הלב וגם להם".
הוא מציין שניתן להגיע למקום לקחת ארוחה או לחלופין ליצור איתם קשר ולעשות הזמנה מרוכזת. הפעילות תתקיים בשעה 20:00. להזמנות: אריאל- 050-2850960, גל- 050-8374356.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונית

    גל ואריאל.
    אמנם אני לא מכירה אתכם, אבל הצלחתם לרגש אותי כמעט עד דמעות.
    כל הכבוד לכם, והלוואי שהחברה בישראל תקח מכם דוגמא.
    שאפו ענק!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר