איילת אלון, מנהלת הוברמן, צילום פרטי

נבחרה מנהלת חדשה לבית הספר הוברמן

איילת אלון, שניהלה השנה את בית הספר קיבוץ גלויות במקומה של מירב בס שיצאה לשנת שבתון, מונתה למנהלת החדשה של הוברמן. בס תשוב בשנת הלימודים הקרובה לקיבוץ גלויות

פורסם בתאריך: 28.6.21 16:17

איילת אלון נבחרה לנהל את בית הספר היסודי "הוברמן" בשנת הלימודים הבאה – תשפ"ב. בשנת הלימודים הנוכחית ניהלה אלון ניהלה את בית הספר היסודי "קיבוץ גלויות" בעת שמנהלת בית הספר הגב' מירב בס פלג יצאה לשנת שבתון. אלון היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. היא בעלת תעודת הוראה במתמטיקה לבתי ספר על יסודיים ממכללת לוינסקי לחינוך, ובוגרת התוכנית הדו שנתית "מנהיגות מתמטית" של מכון דוידסון. במהלך השנים האחרונות עבדה אלון כמורה וכמחנכת בחינוך היסודי והעל יסודי, ושימשה כרכזת מתמטיקה בחטיבת הביניים בתיכון שש שנתי עירוני א' לאמנויות בתל אביב. בשנת תש"פ השתתפה בפרויקט "יוזמתמטיקה" של הקרן לעידוד יוזמות בחינוך וקרן טראמפ, במסגרתו פיתחה מודל ללמידה מותאמת אישית במתמטיקה. אלון סיימה לימודי "הנחיית קבוצות בשילוב אמנויות" באוניברסיטת בר אילן, ובימים אלה מסיימת את לימודיה בתכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".
מירב בס פלג תשוב לנהל את בית הספר "קיבוץ גלויות" בתום שנת השבתון.
ראש העיר רמי גרינברג בירך את איילת אלון ואמר: "איילת מילאה בהצלחה את תפקידה הזמני בבית הספר קיבוץ גלויות וכעת קיבלה את ניהול בית ספר הוברמן, במקום רון זיו שסיים את תפקידו עקב מעבר למגורים בצפון הארץ. איילת מביאה איתה יזמות, יצירתיות וחדשנות לבית הספר, ואני מאחל לה, לצוות ולכל קהילת ביה"ס הצלחה רבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסף

    אחלה מנהלת, אמנם יש לה דרישות אבל היא עושה הכל לטובת התלמידים ורוצה לקדם כמה שהיא יכולה את בית הספר, היא נכנסה לבית ספר שלא טופח והפכה אותו לפנינה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר