קורונה, איש עם מסכה. צילום AP
קורונה. צילום AP

פתח תקוה כמעט צהובה, בני זוג מהעיר נדבקו למרות היותם מחוסנים

שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד כבר על 640 אחוז. לצד מספר הנדבקים הגבוה בבית הספר אריק איינשטיין קיים חשש להדבקה בבית ספר נוסף

פורסם בתאריך: 30.6.21 17:34

מספר החולים המאומתים לקורונה בפתח תקוה ממשיך לעלות ועומד נכון להיום על 86, לפחות כ-20 מהם בבית הספר אריק איינשטיין. ציון הרמזור של פתח תקוה עמד אתמול על 4.5, המשמעות היא שהעיר עדיין ירוקה אבל נמצאת כבר על גבול הצבע הצהוב ברמזור הקורונה. עיר ירוקה מוגדרת מי שציונה עד 4.5, ומ-4.6 ההגדרה היא צהובה.
בתוך כך היום הודיע משרד הבריאות כי שני בני זוג, תושבי פתח תקוה, התגלו כמאומתים למרות שהם מחוסנים. ממשרד הבריאות נמסר כי "התקבלה הודעה בלשכת הבריאות פתח תקוה, אודות זוג מחוסנים שנמצאו מאומתים לנגיף הקורונה, אשר לפני שנודע על כך שהינם חיוביים בבדיקה, שהו במלון לאונרדו ים המלח בין התאריכים – 23.06.21-26.06.21 והשתתפו בהרקדות במלון. משרד הבריאות מבקש מכל מי ששהה במלון והשתתף בהרקדה בתאריכים אלה לגשת ולהיבדק גם אם הינו חסר תסמינים. מי שאינו מחוסן או מחלים נדרש להכנס לבידוד בהתאם להנחיות. גם מי שמחוסן או מחלים – מומלץ לשהות בבידוד לפחות עד קבלת תשובת הבדיקה. משרד הבריאות מבקש ממי שסובל מאחד או יותר מהתסמינים: חום, שיעול, קשיי נשימה וחולשה או כל מי שיש חשד מסיבה כלשהי שנדבק במחלה, מתבקש להגיע ולהיבדק בהקדם, כדי למנוע התפרצות קורונה".

בתחילת השבוע דיווחנו על מוקד התפרצות חדש בבית הספר "אריק איינשטיין" בנווה גן. הבוקר, רביעי, ידוע על למעלה מ-20 מאומתים בבית הספר. חלק גדול מהם הוא מכיתה אחת. בנוסף, קיים חשש להדבקות נוספות גם בבית הספר "עוזי חיטמן" בשכונה, לאחר שתלמידות נחשפו לחולה מאומתת בחוג ריקוד. ההורים מספרים על עוגמת נפש עצומה לילדים, שבימים אלה היו אמורים לחגוג את סיום שנת הלימודים ובמקום זאת שוהים בבידוד ובלמידה מרחוק.

נכון להיום בפתח תקווה 1,068 מבודדים ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על 1.23 אחוז. אחוז השינוי במספר המאומתים בשבוע גבוה ועמד אתמול על 640 אחוזים. אחוז הבדיקות החיוביות עמד אתמול, כך על פי משרד הבריאות, על שני אחוזים, גבוה בהרבה מהממוצע הארצי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שקרים

    המגפה היחידה היא מגפת שקרים וטמטום.התחילו שוב עם הקרקס והבדיקות כדי למכור עוד זריקות מזיקות.ואם אכן יש משהו זה בגלל הזריקות שאו שהן מסוכנות או שהן לא יעילות.אין אפשרות הגיונית אחרת.

  2. זואי

    התפלאתי שפתח תקווה עד היום עוד לא אדומה. אנשים לא מקפידים על כלום . אין מסכות במקומות סגורים. אין כלום עצוב. שאי אפשר לכבד הוראןת

  3. נועה

    עיר צהובה? כולם חילונים אלה שנדבקו, אאאה, החילונים הביאו את הקורןנה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שבת שלום חברים קראתי בעיתון צומת השרון ותקראו איך ההורים כועסים על ראש העיר שלהם שלא רוצה לשלם קיטנה לילדים הקטנים ותוספת תשלום החל מהחודש על ארנונה,

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר