שלטי מחאה נגד העירייה, רץ ברשת, צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"יש ראיות לגבי זהות האדם" | שלטי מחאה נגד העירייה ונגד גרינברג

תושבים נחשפו לשלטי מחאה נגד העירייה וראש העירייה. "התקבלו ראיות לגבי זהות האדם שהשחית את הרכוש הציבורי, הוא ייקנס וייתבע", אומרים בעירייה

פורסם בתאריך: 10.8.21 18:47

מי עומד מאחורי השלטים שפוזרו ברחבי פתח תקווה המוחים נגד העירייה? תושבים מרחבי העיר שהתעוררו בבוקר שלישי, גילו כי במהלך הלילה, תלו גורמים אנונימיים שלטים והפיצו פלייארים הקוראים קריאות מחאה שונות נגד עיריית פתח תקווה ונגד ראש העירייה רמי גרינברג. למערכת מלאבס הגיעו דיווחי תושבים, על שלטים שנצפו הן במרכז העיר והן בשכונות השונות בהן: עמישב, כפר אברהם ושעריה. לטענות התושבים השלטים נתלו על עמודי חשמל, לוחות מודעות, תחנות אוטובוס, ספסלים וכן פוזרו על שמשות החלונות של המכוניות החונות.

שלט מחאה, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בין השלטים ניתן למצוא קריאות כגון: "גרינברג לך!!!" בדומה לקריאות שנקראו בזמנו כנגד ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. כמו כן, נתלו שלטים עם כיתוב לפיו: "תושבי העיר משלמים יותר ובגדול מיסים ומקבלים פחות תרבות, חינוך, תחבורה". וכן כי "ראש העיר לא דואג לנוער במצוקה" ונוספים הקוראים לתושבי העיר שלא להגיע למרכז העיר בחודש הקרוב – לאות מחאה על הקנסות אותם מחלקת העירייה לתושבים על אי עטיית מסיכות, על סך 500 שקלים. כאמור, פליירים דומים פוזרו גם על כלי הרכב החונים.

מלשכת ראש העירייה נמסר: "התקבלו ראיות חד משמעיות לגבי זהות האדם שהשחית את הרכוש הציבורי והדבר יטופל במשור הפלילי. מפאת צנעת הפרט לא נרחיב  בנוגע לאותו אדם. נדגיש כי מתוך רחמנות, עד עתה, ננקטה מולו גישה סלחנית. מאחר והפעם הוא בחר לחצות את הגבול ולהשחית את המרחב הציבורי ולפגוע ברכוש הציבור, הוא ייקנס ויתבע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. לוני.

    בשם זכות המחאה: גרינברג – הקם לוחות מודעות (כמו לקראת מערכות החירות) שם יוכל הציבור למחות, ובמקביל אתר את המשחיתים, הוונדלים, ותבע אותם לדין תוך חיוב החזרת המקרקעין למצבו קודם ההשחתה, וזאת בנוסף לכל עונש שיוטל עליהם עי" בית המשפט העירוני.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברים תראו את מצבנו בשל קורונה חדשות ערוץ 12 ראש הממשלה שלנו לא.יכול לדבר אין מקום בביתי חולים ראש הממשלה מה עושה לנו אסון אסון .תראו ערוץ 12 במקום להתעסק עם רמי גרינברגב ראש עיר שלנו שלנו.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושבי פתח תקוה תראו את החדשות של 8 בערב ערוץ 12 תראו .את מצבנו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לראש הממשלה באחד,בספטמבר תחילת שנת הלימודים חמש אלף תלמידים חולים ביום מאומטים.יפה מאוד.

  5. ובר אבי

    רמי גרינברג ראש העיר הכי טוב שיש זה עשרות שנים. איש רע רוצה להסית. לא יצליח לו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר