קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עלייה מדאיגה: 2,643 מאומתים/חולים בפתח תקוה

220 מאומתים חדשים אובחנו בפתח תקוה במהלך סוף השבוע, זאת לאחר שקודם לכן נרשמה ירידה קלה

פורסם בתאריך: 29.8.21 17:22

עלייה מדאיגה: 220 מאומתים חדשים אובחנו בפתח תקוה במהלך סוף השבוע. על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה בעיר מוסיפה להיות מהגבוהות בארץ גם הבוקר, ראשון, ועומדת על 2,643, כאשר ביום חמישי האחרון עמד המספר על 2,423, ובין חמישי לשישי נרשמה דווקא ירידה קלה. גם אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמצא בעלייה וקרוב לממוצע הארצי: בפתח תקוה מדובר בשבעה אחוזים, כאשר הממוצע הארצי הוא 7.09 אחוז. עליה נרשמה גם בציון הרמזור העירוני שהיה הבוקר 7.3. אמנם פתח תקוה עדיין כתומה, אך אם לא נראה שיפור במצב התחלואה, ייתכן והעיר תצבע שוב באדום.
מהמרכז הרפואי רבין עדכנו הבוקר כי בבית החולים בילינסון מאושפזים 23 מחולים, מתוכם 3 מונשמים בטיפול נמרץ, 17 קשה, 1 בינוני, 2 קל. בבית חולים השרון מאושפזים 23 חולים, מתוכם 4 מונשמים, 12 קשה, 5 בינוני, 2 קל.

בנוסף, לקראת פתיחת שנת הלימודים, במשרד החינוך מעדכנים כי במהלך הימים הקרובים ועד 31 באוגוסט 2021, יחולקו ערכות בדיקה מהירה (אנטיגן) במוסדות החינוך. בהתאם לכך, ההורים יקבלו הסבר והנחיה להגיע ולאסוף אותן עבור ילדיהם. את הבדיקה ההורים מתבקשים לבצע יום לפני פתיחת שנת הלימודים, בתאריך 31.8.21, בהתאם להנחיות המצורפות לערכה. המשמעות במקרה של תוצאה חיובית היא שעל ההורים לגשת עם ילדם לבדיקות PCR בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולהמתין בבית לתוצאות שיישלחו על ידי משרד הבריאות. במקרה של תוצאה שלילית, הילדים יוכלו להגיע למוסדות החינוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר