אקדח
אקדח. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מפחיד: ארבעה אנשים עשו מטווח, כדור פגע בחלון בית באם המושבות

הארבעה, אחד מהם תושב פתח תקוה, הגיעו עם אקדחים לשטח פתוח סמוך לאם המושבות והחלו לירות. השבוע הוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 30.9.21 11:32

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום ובקשת הארכת מעצר לבית המשפט המחוזי מרכז נגד צעיר תושב פתח תקוה ועוד שלושה תושבי השרון – שני תושבי נתניה ותושב כפר יונה, בגין נשיאת נשק, ירי מנשק חם, היזק בזדון ושיבוש הליכי משפט, לאחר שעל פי החשד ביצעו ירי בשני אקדחים בשטח פתוח סמוך לשכונת אם המושבות בפתח תקוה.

על פי כתב האישום, הגיעו הארבעה בסוף חודש יולי האחרון יחד עם שני צעירים נוספים לשביל עפר הנמצא צפונית לשכונת אם המושבות בעיר, כשבחזקתם שני אקדחים, מחסניות ותחמושת תואמת – אחד מסוג STAR והשני מסוג BUL. לאחר הגעתם למקום, ביצעו הנאשמים יחד עם שני הצעירים הנוספים ירי באמצעות כלי הנשק, של לפחות 40 כדורים משני האקדחים יחד.

בכתב האישום נטען כי אחד הכדורים שנורה על ידי הצעירים, פגע בחלון בית מגורים סמוך למקום בשכונת אם המושבות וגרם נזק לחלון הבית. לאחר ביצוע הירי, הסליקו הצעירים את כלי הנשק בסמוך למקום הירי ויצאו מהמקום בכלי רכב. סמוך לאחר מכן, נעצרו על ידי המשטרה.

מכתב האישום עולה כי בשבוע שעבר, בתאריך 22.9, הגיעו שוטרי משטרת ישראל לביתו של הצעיר תושב פתח תקוה, לצורך מעצרו. לאחר שהבחין בשוטרים שדפקו על דלת ביתו, השליך הצעיר שני מכשירי טלפון ניידים מחלון ביתו לעבר החצר, בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט להורות על מעצר הנאשמים עד תום ההליכים וציינו כי "רק בנס הקליע שחדר לאחד הבתים לא גרם לפגיעות בנפש, וזאת לאור העובדה שבני המשפחה לא שהו בביתם באותה העת", בנוסף הסבירו כי כנגד הארבעה קיימות הרשעות עבר בעבירות שונות בהן אלימות ונשק, בגינן ריצו עונשי מאסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר