מתחם בדיקות קורונה של מכבי ברחוב דב ימיני בפתח תקוה צילום באדיבות ההורים

הורי הגן מתלוננים: "למה אנחנו צריכים לעבור כל יום בין אנשים שאולי חולים בקורונה?"

הורי גן בעיר מוטרדים מכך שבסמוך לגן נפתח מתחם בדיקות קורונה של מכבי, שם אומרים: "מדובר במתחם נפרד ומרוחק מהגן בעל כניסה נפרדת ואזור המתנה רחב"

פורסם בתאריך: 6.10.21 13:39

טענה: מתחם בדיקות קורונה חדש של קופת חולים מכבי נפתח בסמוך לגן ילדים בפתח תקוה. הורי הגן, שממוקם ברחוב דב ימיני בעיר, מוטרדים מהקרבה למתחם הבדיקות ומבקשים למצוא לו מקום חלופי. "למה אנחנו צריכים לעבור כל יום בין אנשים שאולי חולים בקורונה?", שואל בדאגה אחד ההורים בגן.

לדברי ההורים מדובר בגן פרטי, בו לומדים ילדים בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים. "אנחנו כהורים יכולים להתחסן ולשמור על עצמנו, אבל הילדים עדיין לא ברי חיסון. אני לא מבינה מדוע צריך להעמיד אותם בסיכון", מוסיפה אם בגן. "רק השבוע סיימנו בידוד עם הילדים, אנחנו נוהגים ביתר זהירות ועושים את המקסימום כדי להגן עליהם, כולל 'לדחוף' להם מטוש כל שני וחמישי, במטרה לאפשר להם שגרה כלשהי. ואז מגיעים בוקר בהיר אחד לגן ומגלים שמקימים לנו מתחם בדיקות קורונה במבנה הסמוך. חסרים מבנים אחרים בעיר שלא קרובים לגני ילדים?"

הורי הגן מסבירים כי במתחם המדובר היה בעבר גן לילדי עובדים זרים וכאשר זה נסגר, נאמר להם כי יפתח במקום גן לחינוך מיוחד, אך להפתעתם זה לא קרה. "אין לתאר כמה הופתענו כאשר במקום גן ילדים נפתח במקום מתחם לבדיקות קורונה", מציין אחד ההורים, "אמנם הסבירות להדבקות נמוכה, אבל אף אחד לא יכול להתחייב שהיא לא אפשרית. פנינו לראש העיר בבקשה להזיז את מיקום המתחם, אך עד לרגע זה לא קיבלנו תשובה".

מעיריית פתח תקווה נמסר בתגובה: "עיריית פתח תקוה במטרה להקל על התושבים אפשרה לקופות החולים לבצע בדיקות במקומות נוספים בעיר, כדי להקל על העומס, והעמידה לרשותם מבנים ציבוריים פנויים. קופ"ח מכבי פנתה לאחרונה וביקשה מבנה בו ניתן לבצע בדיקות ולטובת העניין אותר המבנה בדב ימיני 15 שעפ"י גורמי המקצוע של קופת החולים נמצא מתאים וראוי. המבנה בו מתבצעות הבדיקות עומד בפני עצמו, אין לו מרחב משותף עם גן הילדים הפרטי, שנמצא בסמוך".

ממכבי שירותי בריאות נמסר בתגובה: "מדובר במתחם נפרד ומרוחק מהגן בעל כניסה נפרדת ואזור המתנה רחב. לא קיימת סבירות או חשש שאנשים המגיעים להיבדק ימתינו בסמוך לבאי הגן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעודת עניות לעיירת פתח תקווה!
    עיר במדינת עולם שלישי! בושה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר