גרפיטי באם המושבות צילום דוברות העירייה

לאחר תקופה ארוכה של תלונות: נתפס חשוד בציורי גרפיטי באם המושבות

הוגשה תלונה במשטרה נגד אדם החשוד בציורי גרפיטי על גדרות בתי ספר, מתקנים ציבוריים, בגינות, מתקני מיחזור ועוד. החשוד אותר על ידי השיטור העירוני

פורסם בתאריך: 10.10.21 13:10

פעולות שונות שננקטו על ידי השיטור העירוני ואגף הביטחון, הביאו לאיתור בחור החשוד בציורי גרפיטי בשכונת אם המושבות, על גדרות בתי ספר, מתקנים ציבוריים, מתקני שעשועים בגינות, מתקני מיחזור ועוד. כנגד החשוד הוגשה על ידי העירייה תלונה במשטרה והנושא ייחקר. לאחר תקופה ארוכה בה תושבים התלוננו על ציורי גרפיטי שונים ברחבי השכונה המשחיתים את רכוש הציבור, תוגברו את הסיורים בשכונה במטרה לאתר את הגורם המבצע. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "במשך תקופה ארוכה התלוננו תושבים בשכונת אם המושבות כי רכוש ציבורי מושחת באמצעות ציורי גרפיטי המצוירים על מתקנים ציבוריים שונים. גרפיטי שמצויר ללא אישור הרשות – אסור בתכלית האיסור, והוא בגדר השחתת רכוש ציבורי. אנו ננקוט במלוא האמצעים כנגד כל גורם שינהג ברכוש ציבורי כאילו הוא רכושו הפרטי ולא נתפשר על אכיפת הסדר במרחב הציבורי".
כידוע, בעיר נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם. בנוסף, ברחבי העיר מסיירים צוותים של השיטור העירוני, סיירי הביטחון והקב"טים אשר מגיעים במהירות לכל מקום עפ"י קריאה של המוקד או של המשל"ט בו יושבים מוקדנים הצופים על המתרחש בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר