אילוסטרציה של אדם עם סכין צילום yacobchuk1 depositphotos.com
אילוסטרציה של אדם עם סכין צילום yacobchuk1 depositphotos.com

"היום תמותי": תושב העיר בן 70 חנק את אשתו והצמיד סכין לצווארה

נגד התושב הוגשו השבוע כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. האיש הודה ואמר כי היה עצבני ולא התכוון לחנוק אותה. המשטרה: "שחרורו יביא לסיכון המתלוננת"

פורסם בתאריך: 9.11.21 07:48

משטרת ישראל הגישה בתחילת השבוע כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בפתח תקוה, נגד תושב העיר בשנות ה-70 לחייו, לאחר שאיים על בת זוגו עם סכין, חנק אותה ואיים על חייה. מכתב האישום עולה כי השניים הינם בני זוג נשואים, המתגוררים יחדיו בעיר. בשבת האחרונה, בשעה 14:00 או בסמוך לכך, אמר האיש לאשתו: "עכשיו אני אהרוג אותך, אני אחנוק אותך ולא תראי את הילדים ולא את הנכדים, היום את תמותי". בנסיבות אלה, אחז האיש באשתו בצווארה בשתי ידיו, חנק אותה שלוש פעמים לסירוגין בעודה צורחת ובעט ברגלה.

מכתב האישום עולה בנוסף, כי המקרה שארע אינו היחיד, שכן לפני כחודש, במועד שאינו ידוע במדויק, צפתה האישה בטלוויזיה על המיטה בחדר השינה בבית. בנסיבות אלה, נכנס האיש לחדר בעודו אוחז בסכין מטבח גדולה, הצמיד את הסכין לצווארה של האישה ואמר לה: "אני ארצח אותך ואת לא תראי את הילדים והנכדים".

בעקבות מעשיו, התלוננו האישה וכן בתה ובנה במשטרה. האיש הודה באיומים, טען שהיה עצבני וכן כי שם ידיו על צווארה אך לא חנק אותה כי לא רצה להרוג אותה. בנוסף הודה כי איים על האישה גם במקרה הקודם, אך הכחיש החזקת הסכין בידיו.

 

 

בסיכום כתב האישום נטען כי במעשיו המתוארים, איים האיש על בת זוגו בפגיעה בגופה שלא כדין מתוך מטרה להפחידה או להקניטה ועל כן הוא מואשם באיומים ובתקיפה. כאמור, המשטרה הגישה בנוסף בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים תוך נימוק: "נסיבות העבירה המיוחסת למשיב ומהותה יוצרת חשש סביר ששחרור המשיב יביא לסיכון ביטחונה של המתלוננת. מסוכנות מוגברת מתווספת למשיב עקב רקע של שימוש באלכוהול ועל כך שמאיים על המתלוננת כי יחנוק אותה ומיד גם מבצע את המעשה".

עוד אמרו במשטרה כי המשיב נעדר עבר פלילי, וכי ישנה אפשרות לפיה התביעה תעתור למאסרו בפועל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר