עורך דין שגיא חן, צילום פרטי

אחרי 11 שנה: עו"ד שגיא חן עוזב את העירייה ועובר לתפקיד בכיר בעיריית כפ"ס

חן מסיים את תפקידו כמנהל אגף לוגיסטיקה ורכש בעיריית פתח תקוה ומתקדם לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית בכפר סבא

פורסם בתאריך: 18.11.21 14:52

לאחר שכיהן 11 שנה בתפקידים שונים בעיריית פתח תקוה, חלק מהן כעוזר מנכ"ל ובשבע השנים האחרונות כמנהל אגף לוגיסטיקה ורכש, נבחר עו"ד שגיא חן לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, שנחשבת לאחת מ-15 הערים הגדולות בישראל. חן אמור לסיים את תפקידו עד סוף השנה בפתח תקוה ואז לעבור לתפקידו החדש.
מאז חודש מרץ השנה עברה החברה הכלכלית בכפר סבא מספר זעזועים עם עזיבת בכירים בחברה, בראשם התפטרות המנכ"ל אלעד קנדל, ומספר שבועות אחר כך התפטר גם סמנכ"ל פיתוח עסקי וראש מנהלת עסקים, עידן חסון. במאי השנה התפטרה גם איה לאור סמנכ"לית תפעול וייזום בחברה. בשמונת החודשים האחרונים לא נכנס מנכ"ל חדש לתפקיד.
החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא היא חברת בת עירונית הנמצאת בבעלותה המלאה של עיריית כפר סבא ומטרתה יצירה וקידום של פרויקטים כלכליים לרווחת תושבי העיר, באמצעות משאבים עירוניים או משאבים ציבוריים ו/או פרטיים המצויים בגבולות הרשות המקומית ואשר קידומם יבטיח תשואה חיובית, ציבורית וכלכלית לעיר. החברה פועלת בתחומה המוניציפאלי של העיר כפר סבא החל משנת 1991 ומשמשת כזרוע ביצוע של העירייה בשלושה תחומים עיקריים: תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום הבינוי והתשתיות, ניהול ותפעול של תחומים מוניציפליים שונים, ניהול ותפעול פיתוח עסקי ויזמות של פרויקטים עבור העיר ותושביה.
חן אמר למלאבס: "אני מגיע לתפקיד מנכ״ל החברה הכלכלית כפר סבא לאחר 12 שנות ניהול בעיריית פתח תקווה שהיא העיר הרביעית בגודלה בארץ עם 280,000 אלף תושבים. אני שמח שנבחרתי לתפקיד מנכ״ל החברה לאחר תהליך ארוך ומקצועי. אני מודה לראש העיר ולחברי הוועדה שבחרו בי לתפקיד. אני נכנס לתפקיד מנכ״ל החברה כלכלית מתוך תחושת שליחות ותוך הבנה עמוקה של חשיבות החברה לעיר כ״ס ולשירות התושבים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר