הדירה שנשרפה ברחוב שטמפפר צילום פרטי

"המזגנים נמסו, החלונות התפוצצו": ניסיונות לסייע למשפחה שדירתה נשרפה

דירת זוג צעיר, הורים לילד בן שנתיים וחצי, נשרפה כליל בשבוע שעבר. "כוחות ההצלה הגיעו מהר, אך הדירה שלנו נשרפה ולא נשאר בה כלום", מתאר האב, סרגיי

פורסם בתאריך: 7.12.21 08:06

תושבים בפתח תקוה יוצאים בקריאה ברשתות החברתיות לסייע לזוג צעיר עם ילד בן שנתיים וחצי, שדירתם ברחוב שטמפפר בעיר נשרפה כליל, ביום רביעי שעבר. בימים אלה מחפשת המשפחה דירה להם ולשני כלבי המשפחה, לתקופת שכירות קצרה, עד שיתקנו את הנזקים בדירתם.

בשיחה עם מלאבס מספר סרגיי, אב המשפחה, על רגעי השריפה: "הייתי בעבודה, הילד ישן ואשתי הייתה בבית. היה לנו מזל גדול שהיא עוד הייתה ערה, כאשר הסוללה של האופניים החשמליים התפוצצה פתאום והעלתה את כל הסלון בלהבות", הוא מתאר, "כוחות ההצלה הגיעו מהר והצליחו לעצור את השריפה, כך שרק הדירה שלנו נשרפה אבל לא נשאר בה כלום – המזגנים נמסו, החלונות התפוצצו. מטורף".

בימים אלה המשפחה מתגוררת אצל אחת השכנות בבניין, אך הם מעוניינים לחפש דירה זמנית באזור מגוריהם, עד שיסיימו לתקן את הדירה שנשרפה. "אנחנו מחפשים סאבלט לתקופה של כחודש", הוא מסביר, "אין לנו בעיה לגור אפילו בקרוואן לתקופה, פשוט שיהיה לנו מקום נוח עם הילד, אבל אנחנו מתקשים למצוא דירה מתאימה, כיוון שיש לנו שני כלבים גדולים ואין דירות בסביבה שלנו שמוכנות לקבל בעלי חיים לתקופה קצרה. מצד שני חשוב לנו להישאר קרוב, ולא לעבור לאזור אחר, כדי שהילד ימשיך ללכת לגן שלו", מוסיף סרגיי.

לדבריו הם נעזרים בכל מי שרק מוכן, במשפחה, חברים והרבה אנשים טובים. "חברים כתבו פוסטים בפייסבוק בניסיון לעזור ובאמת הרבה אנשים טובים עזרו ועדיין עוזרים לנו ועד עכשיו מצאנו כבר כמעט הכל מבחינת ריהוט ובגדים, אספנו כסף לחשמלאי, אבל נשאר עוד הרבה מה לעשות, כולל למצוא דירה".

לסיוע ניתן לפנות לסרגיי בטלפון: 053-2400721 או לנסטיה בטלפון: 054-5444771.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר