שריפה ברחוב מלאכי, צילום דוברות איחוד הצלה

אישה חולצה במצב קשה משריפה בבית בפתח תקוה | צפו

השריפה פרצה אתמול סמוך לשעה 22:30. ארבעה צוותי כיבוי פעלו לכיבוי השריפה לאחר שחילצו את האישה, שהועברה להמשך טיפול בבית החולים שיבא

פורסם בתאריך: 2.1.22 07:30

אישה כבת 80 חולצה אתמול במצב קשה משריפה שפרצה בדירה ברחוב מלאכי בפתח תקוה. מכבאות והצלה נמסר כי סמוך לשעה 22:30 אתמול (שבת) הוקפצו ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ בפיקודו של רב רשף תמיר כהן לשריפה בבית פרטי בעיר. צוותי הכיבוי חילצו אישה שהייתה לכודה בדירה.

ממד"א נמסר כי בשעה 22:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שריפה ברחוב מלאכי בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים שיבא בתל השומר אישה כבת 80 במצב קשה ולא יציב עם כוויות בכל חלקי הגוף.

חובש רפואת חירום במד"א, חיים יעקב קלפהולץ, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו את הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בכל חלקי גופה. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

 

מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו גם הם סיוע ראשוני לפצועה קשה כבת 80 כתוצאה משריפה בדירה ברחוב מלאכי בפתח תקוה. אלחנן שושני, חובש איחוד הצלה, מסר: "צוותי כיבוי חילצו מהדירה קשישה במצב קשה. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

ממד"א – הצלה פתח תקוה נמסר כי החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו גם הם טיפול רפואי לאישה שחולצה מהבית, והיא פונתה להמשך טיפול.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר