תור לבדיקות קורונה, צילום המחשה דוברות עיריית פתח תקוה

יורחבו שרותי הבדיקות והחיסונים, פיילוט סיוע לבני הגיל השלישי יחל בפתח תקוה

שעות הפעילות במספר מתחמים יורחבו וייפתחו מתחמים חדשים. העירייה תחל בפיילוט יחד עם פיקוד העורף לסיוע לבני הגיל השלישי בביצוע חיסונים ובדיקות

פורסם בתאריך: 11.1.22 17:46

העירייה מרחיבה את שירותי הבדיקות והחיסונים לתושבי פתח תקוה, ובתוך כך יחל בעיר פיילוט לסיוע לבני הגיל השלישי בגל התחלואה הנוכחי בקורונה.
אמש (שני) סייר ראש העירייה, רמי גרינברג, יחד עם נציגי אגף ביטחון, פיקוח וחירום, בכל העמדות הקיימות בעיר לבדיקות קורונה מהירות במטרה להוסיף עמדות נוספות, לייעל את הקיימות, לבדוק האם קופות החולים יכולות לפתוח עמדות בדיקה (PCR) נוספות ועוד.

במתחם הבדיקות באולם המכבים ברחוב פינטו 1, המופעל ע"י מד"א, ביקש לגרינברג להרחיב את שעות הפעילות ולהציב עמדות בודקים נוספות על מנת לייעל את התהליך מרגע ההגעה.

בסיור משותף עם נציגי קופ"ח כללית, המבקשים לאתר עבורם מקומות נוספים לביצוע בדיקות וחיסונים, הציע גרינברג מספר מבנים ציבוריים היכולים לשמש אותם לצרכים אלו. לאור זאת הוחלט לפתוח (רק לחברי קופ"ח כללית) עמדת בדיקות (PCR ) נוספות: באולם הספורט ברחוב ברנדה, במבנה עירוני ברחוב מנחם רצון 26 (במקום המתחם ברחוב שולמית 1 שהיה צר מלהכיל את מספר המגיעים). עמדת חיסונים נוספת לחברי קופ"ח כללית תפתח ברחוב יד הבנים 66 (במבנה עירוני), זאת בנוסף לעמדה הקיימת ברחוב החמישה 2. יתר קופות החולים לא ביקשו בשלב זה להרחיב את פעילותן ובמידת הצורך תסייע להן העירייה.

גרינברג ביקש גם לשפר את חזות מתחם ההמתנה לבדיקות בקומה השביעית בקניון הגדול (מופעל ע"י איכילוב WELL ) ובקניון כפר גנים (המופעל ע"י זק"א ישראל). בנוסף, סייר ברחוב ביטרמן 12 שם מופעל מתחם בדיקות פרטי ע"י חברת 'ה.ד. בדיקות' שתפתח בקרוב מתחם בדיקות נוסף בתשלום, שיוקם ברחוב מנחם בגין 102, (החל ממחר, יום רביעי 12.1 ) ויקל על הציבור.

יש לציין כי מתחמי הדרייב אין ממשיכים לפעול כרגיל בהתאם להנחיות ולפרסומים. בנוסף יש לציין כי החברות הפרטיות מפעילות את העמדות בתשלום.

 

 

בתוך כך, תחל כאמור העירייה בפרוייקט ייחודי שישמור על בני הגיל השלישי בגל התחלואה הנוכחי. פיקוד העורף בחר לקדם פיילוט ייחודי בפתח תקוה בהובלת העירייה, אשר יאפשר מעטפת הגנה וסיוע לבני הגיל השלישי בגל התחלואה הנוכחי. הבוקר נערכה פגישת התנעה מקוונת בהשתתפות גרינברג, גורמי הרשות הרלוונטיים ונציגים מטעם פיקוד העורף, ובמסגרתה הוחלט כי העירייה תקים מערך מתנדבים אשר יצוותו להוסטלים, בתי אבות ולקשישים עריריים ויסייעו בשינוע לבדיקות, לחיסונים ולכל עניין שידרש. לטובת הנושא תופעל מערכת ייעודית ע"י מינהל שירותי קהילה וכן יוקצו עובדי עירייה שיעסקו רק בפרוייקט המדובר. זאת במקביל לפעילות השגרתית שהעירייה מקדמת בשנה האחרונה אשר במסגרתה נוצר קשר טלפוני עם קשישים עריריים ברחבי העיר וניתן מענה לצרכים השונים.

גרינברג אמר: "לאור הפעילות שאנחנו מקדמים לאורך כל תקופת הקורונה, נרתמנו גם הפעם לפרוייקט נוסף אשר מטרתו לצמצם את התחלואה בעיר ובדגש על אוכלוסיית בני הגיל השלישי. במסגרת הפרוייקט ינתן מענה פרטני לצרכי הקשיש במטרה להפחית את החשיפה לקהלים גדולים ולהפיג את הבדידות. מתוך מחויבות לבני הגיל השלישי, עיריית פתח תקוה וארגוני המתנדבים בעיר, ירתמו להצלחת הפרוייקט".

עוד אמר גרינברג: "בתקופה זו בה אנו נמצאים בשיאו של הגל החמישי חשוב מאוד להיבדק במידה ונמצאתם ליד חולה מאומת או במידה ולא חשים בטוב. הקפדה על הבדיקה תוך המתנה בבידוד עד לתוצאותיה תעצור את שרשרת ההדבקות ותקל על תפקוד מערכת החינוך, המסחר וחיי השגרה. אנו עושים כל מאמץ לסייע לכלל קופות החולים והגופים המעוניינים לפתוח בעיר עמדות לבדיקות מהירות וכן עמדות לבדיקות וחיסונים על מנת להקל על הציבור ולקצר עבורו את זמן ההמתנה. אני מאחל לכולם בריאות איתנה ואין לי ספק שביחד נתגבר על כל מכשול!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר