תלמידי נבחרת החלל של אחד העם עם המורה רונית משיח צילום פרטי

המורים החדשים: תלמידי נבחרת החלל של אחד העם לימדו את תלמידי יצחק נבון

הפעילות כללה שלושה שלבים והתקיימה במסגרת השתתפות תלמידי אחד העם באולימפיאדת החלל ע"ש אילן רמון ז"ל

פורסם בתאריך: 20.1.22 17:27

נבחרת על חלל: תלמידים מנבחרת החלל של חטיבת הביניים אחד העם העבירו שיעורים בנושא חלל לתלמידי בית הספר היסודי יצחק נבון בפתח תקוה. התלמידים, אשר לומדים בכיתה ח' במסגרת נבחרת החלל, העבירו את הפעילות החינוכית לתלמידי כיתות ו', כחלק מאולימפיאדת החלל על שם אילן רמון ז"ל.

"במסגרת אולימפיאדת החלל על שם רמון, היינו צריכים להעביר פעילות לקהילה אחרת", מסביר אוריה בן נתן, תלמיד כיתה ח' בנבחרת החלל, את הקשר בין בתי הספר, "בבית הספר על שם יצחק נבון, שמשנה הבאה מצטרף לבתי הספר שמזינים את חטיבת הביניים, התלהבו מהרעיון והסכימו שנעשה את הפעילות לשכבת כיתות ו' שלהם".

 

 

 

בהמשך לכך, יצאו תלמידי הנבחרת, בהובלת המורה רונית משיח, להפעיל את תלמידי היסודי בנושא אסטרונומיה ובנייה בחלל. אוריה מסביר כי המפגש כלל שלושה חלקים עיקריים: "שלב ההקניה, שבו לימדנו את הילדים נושאים שונים בתחום, שלב חווייתי, שבו הילדים התחברו עם החומר דרך משחק, ושלב היישום, שבו הילדים יישמו את החוקים הפיזיקליים שלמדו. תחילה חשפנו אותם למידע על תחנות חלל ומושבות חלל, בהמשך שיחקנו איתם בקבוצות 'חפש את המטמון' בנושא חלל ולבסוף, הילדים בנו רכבים המדגימים את החוק השלישי של ניוטון וממחיש תנועה בחלל" מסביר אוריה.

בהמשך לפעילות, העבירו תלמידי החטיבה האקתון בנושא בניה בחלל, במסגרתו התנסו תלמידי היסודי בתוכנת בנייה בתלת מימד בחדרים בזום. "התגובות היו מדהימות והילדים וגם אנחנו נהנו מאוד" הוא מסכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר