בילינסון, צילום דוברות בילינסון
בילינסון, צילום דוברות בילינסון

"ימים לא פשוטים, מצב מסכן חיים" | מבצע התרמת דם מתקיים היום בבילינסון

זאת בעקבות המחסור החמור במנות דם בישראל על רקע גל הקורונה". כל תרומה תעזור ותסייע בהצלת חיים של מטופל", אומר מנהל בילינסון, ד"ר ערן רוטמן

פורסם בתאריך: 8.2.22 10:33

בעקבות המחסור החמור במנות דם בישראל על רקע גל הקורונה, מקיים בית החולים בילינסון מבצע איסוף תרומות דם וקורא לכלל הציבור להצטרף לעובדי בית החולים לבוא לתרום דם, היום (יום ג') בשיתוף עם מד"א על מנת לאפשר המשך מתן טיפול רפואי לכלל החולים במערכת הבריאות בישראל בכלל, ובבילינסון בפרט. ד"ר ערן רוטמן, מנהל קמפוס בילינסון, אמר: "החולים בבתי החולים ובבילינסון בפרט זקוקים למנות דם עבור ניתוחים וטיפולים, אני קורא לכל מי שעומד בקריטריונים וחש בטוב לבוא לתרום דם. בכל ניתוח של השתלת איברים דוגמת השתלת כבד נדרשות בממוצע 5-10 מנות דם, וכמו כן מנותחים בניתוחים נוספים כגון ניתוחי לב חזה, אורטופדיה, טראומה ועוד, זקוקים גם הם למנות דם. אנו נמצאים בימים לא פשוטים וכל תרומה תעזור ותסייע בהצלת חיים של מטופל".

 

ד"ר ורד יהלום, מנהלת מכון שירותי הדם ואפרזיס: "רמת מלאי מנות דם מסוג O הגיעה בתקופה האחרונה לרמה נמוכה באופן חריג שעלול לסכן חיים, פשוטו כמשמעו.
בשל המחסור החריף, חולים עם רמת המוגלובין גבולית שבעבר קיבלו מנות דם אינם מקבלים דם באופן אוטומטי מאחר וניתנת עדיפות לחולים שמבחינה רפואית זקוקים לדם בדחיפות גדולה יותר".

התרמת הדם מתקיימת היום (שלישי) בלובי בניין גור שאשא בבית החולים בילינסון בין השעות 10:00-16:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלמה

    "שר" הבריאות בחר לעשות שינויים על פי השקפתו הנוגדת השקפת התורה. שיאכל את מה שבישל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר