אלן מלכה, הטבעת וערימת האשפה, צילום פרטי

מעשה טוב: אלן מלכה נבר באשפה והשיב טבעת בעלת ערך מיוחד

בעלת הטבעת הייתה בסעודת מצווה בשעריה ובמהלך פינוי השולחנות נפלה לה הטבעת לאחת השקיות. אלן מלכה, שחיפש ומצא את הטבעת: "שמחתי מאוד לעזור ולגרום לתושבת לחייך"

פורסם בתאריך: 15.2.22 12:19

פנייה יוצאת דופן מתושב העיר גרמה לאלן מלכה, עובד תברואה בעיריית פתח תקוה, וחברו לעבודה ניר יעקוב, לנבור בערימות אשפה. בשיחה עם מלאבס מספר מלכה כי אתמול (שני) במהלך יום העבודה, בעודו נוהג על משאית פינוי פחים, התקשר אליו המנהל וחיבר אותו עם תושב בשם רועי. "רועי סיפר שאימו איבדה טבעת זהב בעלת ערך סנטימנטלי רב וביקש עזרה בחיפוש אחריה", מתאר מלכה.

לדבריו, האם הייתה בסעודת מצווה בשעריה, ובמהלך פינוי השולחנות כנראה ונפלה לה טבעת לתוך אחת משקיות האשפה. "אמרתי לו שאכן אני הייתי ברחוב הושע בשעריה ואני אכן אספתי את הפחים שם ושאני בדרכי למזבלה הגדולה בסגולה לזרוק הכל והוא תפס אותי רגע לפני", מספר מלכה, "ביקשתי ממנו שיגיע לחניון העירוני של המשאיות בסגולה ושם נשפוך את הפחים ונשתדל לסייע. עד שרועי הגיע, נעזרתי בניר יעקוב, חבר לעבודה שהיה שם והתחלנו לנבור בפחים".

הטבעת שהלכה לאיבוד ונמצאה, מרים עם הטבעת

כעבור דקות ארוכות של חיפושים הטבעת נמצאה. "בין כל הפסולת, הלכלוך והריח הלא נעים הוצאתי את השקית האחרונה הפכתי אותה והמשכתי לנבור בה ואז, הבחינו עיניי בטבעת זהב שהייתה שם", מתאר מלכה, "כשקרבתי את פניי כדי לראות שאני לא טועה, הבחנתי בכיתוב עליה – 'אמא'. כמובן שהתרגשתי, הרמתי אותה והראיתי לרועי שנשם לרווחה. מובן ששטפנו טוב טוב את הטבעת ומסרנו אותה לרועי שמיד חייג לאימו ובישר לה את הבשורה המשמחת. היה מרגש לשמוע את התגובה של אמו, שכל כך שמחה ואשר היו לה סנטימנטים אישיים כלפיה".

 

על רגעי המתח מספר רועי: "במוצאי שבת אמא התקשרה אליי אחרי שחזרה מהסעודה וסיפרה לי שהיא איבדה את הטבעת, באותו הרגע לא יכולתי לעזור אבל למחרת בבוקר התייצבתי במקום האירוע וגיליתי שאחד הפחים כבר פונה. הבעלים הפנה אותי למשאית הפינוי בהמשך הרחוב, אבל הסתבר שאת הפח שפונה לקח אלן, שבדיוק החליף את הפח כי הוא היה שבור. פניתי מייד למנהל המחלקה שאני מכיר אותו והוא התקשר לאלן".

הטבעת שהלכה לאיבוד ונמצאה, רועי ואימו מרים

איך הרגשתם כשהטבעת נמצאה?
"מדהים! את הטבעת אחי הקטן נתן לאמא שלנו, והבת שלו בדיוק עוברת ניתוח חשוב היום. אמא מאוד התבאסה שאיבדה אותה וכבר התייאשה והייתה בטוחה שהטבעת הלכה. היא לא ידעה שאני ממשיך לחפש. אז כשהתקשרתי לספר לה שמצאנו את הטבעת היא הייתה מאוד נרגשת".

"בתור עובד עירייה המדיניות שלי היא לתת עזרה וסיוע לתושבים 24/7" מוסיף אלן מלכה, מתנדב איחוד הצלה בעיר, "אני עושה זאת מכל הלב. שמחתי מאוד לעזור ולגרום לתושבת לחייך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר