מתחם האישפוז התת קרקעי לחולי קורונה בבילינסון, צילום דוברות בילינסון

"קרוב לוודאי שתהיה עלייה בתחלואה הקשה" | פתח תקוה וראש העין אדומות

בפתח תקוה יש כ-2,000 חולים פעילים, בראש העין כ-550. ד״ר יבגני ברקוביץ, מנהל מחלקת קורונה בבילינסון: "לפני כשבוע היינו עדים לירידה הדרגתית מרשימה בכמות הנדבקים, לצערי יש עכשיו עליה"

פורסם בתאריך: 22.3.22 17:51

ההתפשטות המחודשת של הקורונה: בבית החולים בילינסון מאושפזים 22 חולים, מתוכם עשרה במצב קשה, חמישה מהם מונשמים. הם מאושפזים במחלקת הקורונה במתחם התת קרקעי. נוכח העלייה בתחלואה, מוגדרות פתח תקוה וראש העין כאדומות.

ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 8.3 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 2,070, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 40%. שיעור הבדיקות החיוביות בפתח תקוה עומד על 20 אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי.
ציון הרמזור של ראש העין עומד על 8.7 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 559, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 42%. שיעור הבדיקות החיוביות בראש העין עומד על 22 אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי.

 

ד״ר יבגני ברקוביץ, מנהל מחלקת קורונה בבילינסון, אמר: "לפני כשבוע היינו עדים לירידה הדרגתית מרשימה בכמות הנדבקים וכמות החולים הקשים. נסגרו מחלקות קורונה (בבילינסון נשארה מחלקה אחת). לצערי עכשיו אנו צופים בעליה בכמות הנדבקים. האם היא תתרגם לעליה בכמות החולים הקשים? מהניסיון מהגלים הקודמים – קרוב לוודאי שכן. מה ייאפיין את הגל החדש? ראינו שהיו הבדלים משמעותי בין הגל השלישי והגל הרביעי בקליניקה ובמהלך המחלה. עוד מוקדם לומר מה יהיו התכונות של הגל החדש, ימים יגידו".

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שני) 14,460 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה הינו 320, ואחוז הבדיקות החיוביות 16.64%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 57,152.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר