מחאת הורים נגד הלולי של אורלי מול נווה תרצה, צילום באדיבות הורים

צפו: הורים מפתח תקוה הפגינו מול הכלא בו עצורות הגננת והסייעת שהואשמו בהתעללות

מטה המאבק: "באנו להזכיר לאסירות במה נאשמות השתיים ולהזכיר לדניאל ואורלי כי ההורים לא שכחו אותן וימשיכו לחתור לצדק עבור הילדים"

פורסם בתאריך: 2.5.22 08:30

כחודשיים לאחר שהוגש כתב אישום נגד בעלת גן הפעוטות "הלולי של אורלי" בפתח תקווה וסייעת בגן בגין מאות מקרים בהם השתיים התעללו ותקפו באופן תדיר, ביחד ולחוד פעוטות שבאחריותן, קבוצת הורים הפגינה אמש (מוצאי שבת) מחוץ לכלא נווה תרצה, שם עצורות בעלת הגן – אורלי דווידוביץ' ובתה דניאל ליבוביץ', אשר שימשה כסייעת, מרגע שהתפוצצה הפרשה בינואר האחרון.

ההפגנה התקיימה על רקע זה שמחר, יום שלישי, אמור להתקיים דיון מענה לכתב אישום, כשהן עצורות בשלב זה עד ה-17 במאי. "כתב האישום שהוגש מתאר אירועים קשים שהדעת של כל אדם נורמטיבי אינה סובלת – מעל מאתיים אירועי אלימות והתעללות, שנעשו במשך חודשיים על בסיס יומיומי, שיטתי, בפעוטות רכים שלא עשו דבר לאף אחד", ציינה הפרקליטות בבקשה לחילוט הרכוש והנכס ששימשו את הנאשמות.

מטרת ההפגנה, ציינו במטה המאבק של ההורים, היא "להזכיר לאסירות הכלא על השתיים המואשמות במאות סעיפי התעללות ותקיפה של הפעוטות בגן וכן להזכיר לאורלי ודניאל כי ההורים לא שכחו אותן וימשיכו להפגין ולחתור לצדק עבור הילדים".

במהלך ההפגנה צעקה אחת האימהות בין היתר: "הם לא ישנים בלילה בגללכן. אני נדאג שימצו איתכן את הדין. מפלצות. להרביץ לילדים בני שנה. אין לכן בושה? אין לכן בושה? איך הם יכלו להתגונן? שרטתן אותן ואנחנו נדאג שישרטו גם אותכן. שתשלמו על כל שערה ושערה שנגעתן בשיער שלהם. למה לא סגרת את הגן והלכתן לעבוד במקום אחר? למה המשכתן להתעלל בהם? אישה רעה. איך יכולת לעשות את זה? הרבה שנים מחכות לכן בפנים".

 

ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך נמסר: "כתב האישום של גן הזוועות "הלולי של אורלי" חמור ביותר וקשה לקריאה. יש פה אמא ובת שלא חסו על הפעוטות ופגעו בהם לכאורה בדרכים שהמח האנושי לא יכול לקלוט בכלל. ההפגנה של ההורים נועדה כדי שהן חלילה לא יחשבו שהן נשכחו בשל חשיפות של עוד ועוד גנים. חשוב לציין כי מאז הפרשה החמורה הזו אנחנו רואים כבר עוד ועוד גנים בפתח תקוה שיש בהם חשד לפגיעה בפעוטות. לנו ידוע על עוד 14 גנים ועל חקירות מתנהלות. ראש העיר יצא ביוזמה מבורכת של הקמת היחידה לגיל הרך אך בפועל זה לא עובד, אחרת אין הסבר למספר העצום הזה בעיר אחת בארבעה חודשים בלבד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר