נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com
נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

"הבנת מה אני רוצה?" | בעל חנות בפתח תקוה הטריד מינית קטינה שהעסיק

על פי כתב האישום הוא הציע לקטינה טובות הנאה, התבטא בצורה גסה בנוגע למיניותה והציע לה להיפגש עימו ברכבו. הפרקליטות החליטה להאשים אותו בהטרדה מינית

פורסם בתאריך: 9.6.22 08:16

בעל חנות בגדים, באחד מהקניונים בפתח תקוה, הואשם השבוע בהטרדה מינית של קטינה שעבדה בחנות שלו – כך נודע לראשונה למלאבס. על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקוה, הקטינה הועסקה על ידי הנאשם בחנות בגדים שבבעלותו כמוכרת. מהחקירה עולה כי ב–25 באוגוסט 2020, עת עבדה בחנות, הגיע הנאשם אל העסק ולאחר שנודע לו כי הקטינה שבה לאחרונה מחופשה, ביקש ממנה לראות תמונות מהחופשה.

הקטינה נעתרה לבקשתו, הציגה לו, באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלה, תמונות מחופשתה ומסרה לידיו את המכשיר והוא דפדף וצפה בתמונות שלה, בהיותה לבושה בבגד ים. בשלב זה, כך על פי כתב האישום, הגדיל הנאשם תמונה של הקטינה, כך שהתמקד בישבנה, ובעוד הקטינה יושבת במרחק קצר ממנו, אמר: "איזה חזה, איזה תחת, ראיתי הרבה דברים בחיים אבל כזה לא ראיתי, הייתי מז**ן אותך, מה הייתי עושה לך, זה מח**ן, אני רוצה את זה". לאחר אמירת הדברים, הנאשם הסתכל על הקטינה ואמר: "הבנת מה אני רוצה? אני רוצה את זה".

הקטינה לא השיבה לנאשם, והוא אמר לה בשלב זה כי מעכשיו תוכל לקחת בכל משמרת 100 שקלים מהקופה כ – "בונוס", ואף הוציא 100 שקלים מהקופה ונתן לה בו במקום. עוד אמר לה כי יעלה לה את השכר. בנוסף, אמר שתגיד איזה משמרות תרצה לעבוד ו"כשהן יעבדו, את תשבי".

מיד לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, הנאשם, שהבחין כי מכשיר הטלפון הנייד שלה סדוק, הציע לקנות לה מכשיר טלפון חדש, אולם סירב להצעותיה של הקטינה להביא לה את הטלפון לחנות, או לפגוש אותה בקומה התחתונה של הקניון ואמר לה שייתן לה את הטלפון החדש רק כשיפגשו ברכבו.

 

 

על פי הפרקליטות, הקטינה לא השיבה להצעתו של הנאשם ומשכך, בסוף השיחה, אמר הנאשם לקטינה לרשום לו באילו משמרות היא רוצה לעבוד בשבוע הבא, ולסמן בכוכב את התאריך שבו היא מעוניינת להיפגש איתו ברכב. טרם עזב הנאשם את החנות אמר לקטינה שהוא "רוצה את זה ושהוא סגור על זה", ושאל אם גם היא חשה כך, ואילו הקטינה השיבה בחיוב על מנת שהנאשם יעזוב את החנות וילך לדרכו".

בגין מעשים אלו, לאחר חקירת תלונתה של המתלוננת וגביית עדויות מאביה וחבר של המתלוננת, הועבר התיק לבחינת הפרקליטות, אשר החליטה השבוע להגיש נגד בעל החנות כתב אישום בגין עבירה של הטרדה מינית. על פי הפרקליטות, במעשיו, הנאשם התייחס התייחסויות חוזרות המופנות כלפי מיניותה של הקטינה, וכן הציע לה הצעות מיניות חוזרות וכל זאת כלפי קטינה תוך ניצול יחסי תלות או מרות ובמסגרת יחסי עבודה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר