מימין: שרית אמיגה שייקה, מנהלת בית ספר אריק איינשטיין, סיוון קלר אליאש מנהלת בי"ס הדר, כרמית כליף, מנהלת בי"ס נתן יונתן צילומים פרטיים
מימין: שרית אמיגה שייקה, מנהלת בית ספר אריק איינשטיין, סיוון קלר אליאש מנהלת בי"ס הדר, כרמית כליף, מנהלת בי"ס נתן יונתן צילומים פרטיים

נבחרו מנהלות חדשות לשלושה בתי ספר יסודיים בפתח תקוה

סיוון קלר אליאש, שרית אמיגה שייקה וכרמית כליף נכנסות לתפקידי ניהול בפתח תקוה, במקום מנהלת שפורשת לגמלאות, מנהלת שיוצאת לחל"ת, ומנהלת שעוברת לתפקיד אחר

פורסם בתאריך: 7.8.22 07:46

שלוש מנהלות חדשות מצטרפות לצוות מערכת החינוך בפתח תקוה וינהלו בתי ספר יסודיים בעיר. כרמית כליף תנהל את בית הספר נתן יונתן סיון קלר אליאש תנהל את בית הספר הדר, ושרית אמיגה שייקה תנהל את בית הספר אריק איינשטיין.

כרמית כליף תחליך בניהול בית הספר היסודי נתן יונתן את אביבה גולן, שפרשה לגמלאות. כליף היא בעלת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, וניסיון של 14 שנים במערכת החינוך. בעשור האחרון עבדה בבית ספר זה בתפקידים פדגוגיים מגוונים ביניהם, סגנית מנהלת בית הספר. כליף אמרה: "אנו נמשיך ונקדם ערכים של אהבת האדם, תרומה לקהילה, קידום מצוינות בחינוך, פיתוח וביסוס המסוגלות העצמית של כל תלמיד ותלמידה. אני נרגשת לקבל לידי את ניהול בית הספר "נתן יונתן", ביה"ס בו גדלתי, צמחתי והתפתחתי לתפקיד משמעותי זה".

סיון קלר אליאש תחליף בניהול בית הספר היסודי הדר את חני ג'אן שיוצאת לחל"ת. קלר אליאש היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני במנהל עסקים. במהלך 14 שנותיה במערכת החינוך מילאה תפקידים שונים בהם – חינוך, ריכוז, ניהול והדרכה. בשלוש השנים האחרונות עבדה בחטיבת היובל בראש העין שם שימשה כרכזת תחום החינוך המיוחד, רכזת הכלה והשתלבות והייתה שותפה לצוות הניהול. קלר אליאש אמרה: "אני נרגשת להיכנס לתפקיד המאתגר, ומאמינה שקהילת בית הספר – תלמידים, הורים והצוות החינוכי – כולם יחד צועדים בשותפות, פתיחות ותקשורת מיטבית וזאת כדי לבסס את קידום התלמידים והתלמידות להצלחה אישית, חינוכית, ערכית וחברתית וכל זאת בעולם חדשני, מתפתח ומשתנה".

 

שרית אמיגה שייקה תחליף בניהול בית הספר היסודי אריק איינשטיין את פזית רייכר שממשיכה לתפקיד אחר. אמיגה שייקה היא בוגרת תוכנית הכשרת מנהלי בתי ספר של ״אבני ראשה" מטעם משרד החינוך, בעלת תואר ראשון בהיסטוריה ומזרח תיכון, ותואר שני במנהל עסקים. יש לה ניסיון בתפקידי ניהול שונים גם בשוק הפרטי. בשנת 2014 עברה הסבת אקדמאים להוראה במכללת בית ברל והשתלבה בחטיבת בן גוריון בהרצליה במגוון תפקידים, בין היתר הייתה חברת הנהלה, רכזת שכבה, רכזת מקצוע, מחנכת ומורה מקצועית. אמיגה שייקה אמרה: "אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את ניהול בית הספר אריק איינשטיין בפתח תקוה, עיר ששמה את החינוך במרכז. אני שואפת לקדם ערכים של כבוד, שיתוף ושוויון, יחד עם צוות בית הספר, הצוות המקצועי ובליווי ההורים. אני בטוחה ומאמינה שנוכל להגשים כל חזון ונמשיך להצעיד את בית הספר להצלחה".

טלי טולדנו, מנהלת האגף לחינוך יסודי, וראש העירייה רמי גרינברג בירכו את המנהלות החדשות. גרינברג אמר: "אנו מברכים את המנהלות החדשות המצטרפות למערכת החינוך המצוינת של העיר פתח תקוה ומאחלים הצלחה רבה למנהלות, לצוותים ולקהילות בית הספר. לקראת פתיחת שנת הלימודים אנו נערכים במלוא המרץ לשיפוץ מבני החינוך, שדרוג מרחבי הלמידה, טיפוח המגרשים והחצרות, הצללות בגינות, איבזור בתי הספר ועוד. אני מאחל לכל תלמידי ותלמידות העיר הצלחה רבה ושנת לימודים פורייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר