הצעירה שנפצעה
הצעירה שנפצעה

העובד הודה שפגע בצעירה, המשטרה סגרה את התיק אך פתחה אותו מחדש

לפני כשבועיים צעירה מפתח תקווה ואמה ביקשו לרכוש פיצה בפיצריה ברחוב חיים עוזר בעיר. בעקבות וויכוח עם אחד העובדים, זרק העובד מידו חפץ שפגע בבת. למרות שהודה, המשטרה סגרה את התיק, אך הודיעה היום כי הוא נפתח מחדש

פורסם בתאריך: 7.11.17 17:50

משטרת פתח תקווה החליטה לסגור תיק בו צעירה תושבת העיר התלוננה כי הותקפה בפיצריה במרכז העיר, זאת למרות שמפרוטוקול חקירת המשטרה עולה כי התוקף, אחד מעובדי הפיצריה, הודה כי פגע בה. עורך דינה של הנפגעת, עו"ד אלון וולקוביצקי, טוען כי ההחלטה לסגור את התיק היא שערורייתית.

הכל החל ב-15 באוקטובר בשעה 22:41 בפיצה ברחוב חיים עוזר בעיר. על פי הפרוטוקול, המתלוננת ואמה הגיעו למקום כי לקנות פיצה. האם שאלה את העובד "מה זה כל הסודנים? הפיצה נהייתה תחנה מרכזית" ואז החל וויכוח בינה לבין העובדים שטענו בפניה כי גם הנתינים הזרים הם בני אדם וזכותם לרכוש פיצה במקום. בשלב מסויים החליטו העובדים שלא למכור לה פיצה, והוויכוח התגבר והפך לסוער וכלל קללות וזריקת חפצים.

עו"ד אלון וולקוביצקי

עו"ד אלון וולקוביצקי

בעוד ביתה של האישה מנסה להרחיק אותה מהמקום, אחד העובדים, זה שניהל את הוויכוח עם האם, זרק לכיוונה חפץ שפגע לרוע המזל בביתה וגרם לה לחבלות בפניה.

בעדותו בתחנת המשטרה תיאר העובד את שארע במנקודת מבטו והתנצל על שפגע בבת. "נכנסתי למטבח הייתי בסטרס, בסיטואציה לא מובנת", הוא אמר. "היא קלטה כבר שהיא הגזימה וגם הבת שלה קלטה שהיא הגזימה כי היא ירדה מהאוטו ומשכה אותה. אני נכנס למטבח ופתאום אני מקבל משהו בגב, באותו הזמן לא שמתי לב מה זה היה. תפסתי את הדבר הראשון שהיה לי ביד ופשוט זרקתי אותו. לא התכוונתי לפגוע בילדה. הילדה לא קשורה לכלום. היא בדיוק באותה שניה אמרה לה 'אמא בואי נלך'. זה כבר היה באוויר. אני אפילו לא ניסיתי לפגוע בה. זה היה ברגע של אינסטינקט שמשהו נזרק עלי מאחורה. לא הייתה כוונה לפגוע בה. היא באמת לא עשתה כלום. היא הרביצה לעובד, הפכה כיסאות. אני באותו הרגע כבר קלטתי שעשיתי משהו שלא היה צריך לקרות ולא דיברתי מילה וסתמתי את הפה. לא צעקתי ולא הגבתי. הבת שלה לא הייתה קשורה לכלום. אין לי דרך אחרת להגיד לה את זה. אני פשוט מתנצל מולה. כבר שנתיים שאנו מוכרים פיצה, אף אחד לא קילל אותנו ואף אחד לא תקף אותנו. כולם יודעים מי אנחנו ואיזה שירות אנחנו נותנים".

בשלב הזה בחקירה הראה החוקר את תמונת הילדה לעובד והוא השיב: "זו הילדה, אני יודע. אני באמת מצטער. זה אני גרמתי לה". הצעירה שנפגעה ציינה לאחר המקרה: "הכל היה ממש עניין של שניות. ראיתי איך שלושה גברים מתנפלים על אמא שלי. יצאתי מהרכב ואחרי זמן קצר הרגשתי את החבטה של מה שנזרק לכיווני. התחלתי לדמם ועד עכשיו נשארו לי צלקות, ואני ממש עם חרדות מהמקרה. סגרו את התיק מבלי שלקחו עדות מאמא שלי".

יש לציין כי אמה של הצעירה הכחישה את הדברים שנאמרו כנגדה על ידי העובדים בפרוטוקול החקירה וטוענת כי לא זרקה דבר לעברו או לעבר כל אדם אחר שנכח במקום.

אלא שימים בודדים לאחר החקירה הוחלט במשטרה שלא הוסיף לחקור את המקרה ולא להעמיד לדין את המעורבים. הסיבה לטענתם היא שלא נמצאו ראיות להעמדה לדין. "אינני יודע לאיזו חומרה של פציעה כתוצאה מתקיפה כה ברוטלית אמורים אנו האזרחים המודאגים להגיע כדי שמשטרת פתח תקווה תואיל לפעול ולהעמיד לדין את התוקפים", אומר עו"ד וולקוביצקי. "ההחלטה לסגור את התיק היא שערורייתית, מקוממת, מחוצפת, ואני לא יכול שלא לשאול עצמי באם חלילה וחס היו פוגעים בצורה הזו או הרבה פחות מכך בבתו של קצין משטרה כלשהו, האם גם אז המשטרה הייתה סבורה שנסיבות העניין אינן מצדיקות המשך חקירה. ללא כל ספק תוגש בימים הקרובים על ידינו תביעה אזרחית כנגד התוקף שמודה בכל פה במעשהו".

יש לציין כי אחר הצהריים הודיעו במשטרה לעורך הדין כי הם פותחים את התיק מחדש.

תגובת המשטרה: "מבלי להתייחס לתוכן הפניה ומהימנות הדברים המובאים בה, איננו מתייחסים לחקירות מתנהלות".

בעל הפיצריה והעובד סירבו להגיב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זאת לא פציעה קשה. כולנו מצטרפים לשאלה- מה זה כל הסודנים האלה ? הם לא יהודים הם מוסלמים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר