עקיצות על גופו של אחד הילדים
עקיצות על גופו של אחד הילדים

טענה: ילדי הגן סובלים מעקיצות פשפשים וזבובי חול

הילדים בגנים סחלב ותורמוס חוזרים הביתה עקוצים מכף רגל ועד ראש. אחד ההורים: "לא מדובר בעקיצה של יתוש, אלא בעקיצות גדולות ונפוחות והילדים מתלוננים על כאבים עזים". העירייה: "נעשו מהלכים לפתרון הבעיות אבל את ההורים זה לא מספק. לגן הוזמנה הדברה"

פורסם בתאריך: 19.11.17 07:09

הורים לילדים בגנים סחלב ותורמוס מרחוב יהודה לוי 20, מתלוננים על כך שפשפשים, קרציות וזבובי חול עוקצים את הילדים מכף רגל ועד ראש. לטענתם, אחד הילדים אף אושפז בבית החולים שניידר עם חשש לזיהום.

הבעיה החלה, לדברי ההורים, כבר בתחילת השנה. הם פנו לגננת וזו פנתה לעירייה ללא הועיל. גם מכתבים שכתבו ההורים לגורמים הרלוונטיים בעירייה לא נענו לטענתם.

עקיצות על גופו של אחד הילדים

עקיצות על גופו של אחד הילדים

"אנחנו מרגישים שלא מתייחסים אלינו ברצינות", אומר אחד ההורים. "זה הגיע למצב שהילדים חוזרים הביתה עקוצים, לא מדובר בעקיצה של יתוש, אלא בעקיצות גדולות ונפוחות והילדים מתלוננים על כאבים עזים. שלחנו מכתבים לכולם, לעירייה ולאגף גני הילדים, אבל אף אחד לא נותן לנו מענה הולם וראוי. אנחנו מרגישים שהם חושבים שאנחנו טיפשים לאור התשובות שאנחנו מקבלים".

ערמות של זבל בכניסה לגנים סחלב ותורמוס. צילום באדיבות ההורים

ערמות של זבל בכניסה לגנים סחלב ותורמוס. צילום באדיבות ההורים

והורה אחר מוסיף: "זה הגיע למצב שהבן שלי אושפז בבית חולים עם חשש לזיהום ולחיידק, הוא נשאר להשגחה ומעקב ושוחרר למחרת – לאחר שהתברר שאין לו זיהום. הרופאים אמרו שייתכן שזה כתוצאה מהחול המלוכלך".

עד כמה מלוכלך?

"מאוד מלוכלכך. מלא צואת חתולים ושאר מריעין בישין. תגידי לי שזה לא מסוכן. בעירייה אמרו לגננת שאין תקציב להחליף את החול ושהם יבואו לסנן אותו. אבל כשהיא מבקשת לדעת מתי, אין תשובה. אנחנו מרגישים שמתחמקים מאיתנו".

בעייה נוספת לטענת ההורים היא שבכניסה לגן יש ערמות של זבל. "זה לא מוסיף למצב התבראותי בגן", אומר ההורה. "חייבים לדאוג שבכניסה לגן לא יזרקו אשפה, הבריאות של הילדים שלנו צריכה להיות במקום הראשון וכרגע זה לא נראה כך".

עקיצות על גופו של אחד הילדים

עקיצות על גופו של אחד הילדים

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מנהלת אגף גני ילדים העבירה מכתב תשובה להורים בשבוע שעבר ובו היא פירטה את מהלכי הטיפול מול הגננת. ההורה שפנה מעיד במכתב שאכן נעשו מהלכים מצד העירייה לפתרון הבעיות שצצו בגן אולם את ההורים זה אינו מספק, מאחר והם מעונינים בהתקנת דשא סינטטי בגן. הובהר להורה שדשא סינטטי אינו פותר את בעית היתושים ולגן הוזמנה הדברה. אנו מקוים שהבעיה מאחורינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר