רחוב הרב אורבך בפתח תקווה
רחוב הרב אורבך בפתח תקווה

כפר אברהם: יורדים מהבית ישר אל הכביש כי אין מדרכה בצד אחד של הרחוב

יו"ר שכונת כפר אברהם מוחה על העיכוב בבניית המדרכה ברחוב הרב אורבך: "כבר בשנת 2014 קיימנו עם סיור מנכ"ל העירייה בשכונה ואף בוצעו מדידות. זה מצב מסוכן"

פורסם בתאריך: 19.11.17 12:38

תושבים בכפר אברהם בפתח תקווה מצביעים כבר שנים על סכנה בטיחותית ברחוב הרב אורבך בשכונה אבל זו לא באה על פתרונה. באחד מצידי הרחוב בו ניצבים בתים פרטיים וגן ילדים אין מדרכה. כתוצאה מכך, התושבים נאלצים לרדת מהבתים ישירות אל הכביש.

"אנחנו מתגוררים בצד המזרחי וכיוון שהעיריה לא הקימה מדרכה שמפרידה בין הכביש לבין הבתים, אנחנו נאלצים להסתכן בירידה אל הכביש", אומר אחד התושבים. "יש תושבים עם ילדים ובהמשך הרחוב יש גן ילדים שגם בשטח שלו אין מדרכה".

ותושב אחר אומר: "זה מצב ברור ולא מתקבל על הדעת. אנו חיים ברחוב שאין בו מדרכה, על כל הסכנות המשתמעות מכך".

יו"ר ועד שכונת כפר אברהם, יונה אמרוסי: "כבר בשנת 2014 קיימנו עם מנכ"ל העירייה סיור בשכונה והוא ראה את מצב הרחוב. מאז, היו פה גם עובדי עירייה מאגף הדרכים שביצעו מדידות. לא ברור למה לא הקימו עדיין את המדרכה. במצב הנוכחי יש סכנה של ממש. אני יודע על נכד של אחד הדיירים שכמעט נפגע מאופנוע. התושבים יוצאים משטח הבית ישירות לכביש. יש גן ילדים ברחוב שהמצב שם הוא גם מסוכן. בעירייה ציינו בפניי שצריך להעביר תב"ר (תקציב בלתי רגיל) מיוחד כדי לבנות את המדרכה, אך מאז לא נראה שמשהו משתנה".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "כאשר מגיעות למנהל הנדסה פניות כגון אלה בדרכים המקובלות (קריאת מוקד / פניה רשמית לאגף תנועה), הן נבדקות באמצעות צוות מקצועי אשר יוצא לשטח. במידה ונמצא כי הן מוצדקות, אנו פועלים על פי תכנית עבודה מסודרת בכפוף לצרכים ודחיפות, ובכפוף לבדיקה תנועתית. מבדיקה ראשונית עולה כי במקרה זה מדובר בשביל הולכי רגל צר שהפך לכניסה לכלי רכב לפני שנים, קיים תכנון שיבוצע עם אישור התקציב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר