צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

מחאת ההורים: דורשים מהעירייה לקיים צהרונים בסוכות או לתת פיצוי כספי

בעקבות הפרסום במלאבס על כך שבחופשת סוכות לא יתקיימו צהרונים בגלל תוכנית ניצנים, התארגנו מאות הורים למחאה. מובילת המאבק, מדי פרידמן דוד: "אין אצלנו בקבוצות פוליטיקה, אלא טובת הילדים וההורים בלבד"

פורסם בתאריך: 12.9.18 10:53

בעקבות הפרסום הבלעדי במלאבס על כך שבחופשת סוכות לא יתקיימו צהרונים החלה בימים האחרונים התארגנות של קבוצת הורים שדורשים מהעירייה להפעיל צהרונים בחופשת סוכות או לחלופין לתת להורים החזר כספי עבור הימים שבהם הצהרונים לא יפעלו. בנוסף, חברי מועצה שונים ומתמודדים לראשות העיר הוציאו מכתבים בדרישה מהעירייה למצוא פתרונות.
במסגרת המאבק של ההורים, פתחה מדי פרידמן דוד, שמובילה את המאבק, שתי קבוצת וואטסאפ וקבוצת פיסבוק ייעודיות על מנת להפיץ את הנושא לכמה שיותר הורים ולבדוק מה ניתן לעשות מול הגורמים העירוניים על מנת לשנות את המצב. "לצערי, רק ביום חמישי, לפני היציאה לחופשת ראש השנה, נודע לנו שלא יהיה בחול המועד סוכות צהרונים", מסבירה פרידמן דוד. "היו שמועות כל הזמן, אבל אמרתי שאין צ'אנס שזה נכון ובטח ימצאו פתרונות, לצערי, בעיריית פתח תקווה חיכו עד יום חמישי ורק אז הודיעו להורים שהצהרונים לא יפעלו וזה מרגיש לנו כמו עוקץ. בדקתי בערים מסביב ושם יש צהרונים ובמקומות שאין הודיעו להורים ביום הראשון ללימודים ואצלנו זה לא כך. רציתי להציף את הנושא, לנסות להבין האם זה מפריע רק לי או להורים נוספים ותוך פחות מחצי שעה הקבוצה התמלאה, החלטתי לפתוח קבוצת וואטסאפ נוספת שגם היא התמלאה אחרי שעה והוחלט לעבור לפייסבוק".

היא מציינת שהם בקשר עם חברי מועצה, גורמים עירוניים, יו"ר וועד ההורים העירוני וכל מי שרק יכול לעזור להם בנושא. "המטרה היא להפעיל את הצהרון בחול המועד כפי שהיה בשנים עברו, מאחר ויש הורים שלא התארגנו על סידור, כי לא ידעו, או לחלופין לקבל פיצוי כספי. בעיה נוספת שמטרידה אותנו זה שאין חפיפה בין הצהרונים של בתי הספר והגנים. בלוח החופשות השנתי שקיבלנו מופיע בגני הילדים יש 11 ימי צהרון, ובבתי הספר 14 ומבחינתנו, זה לא נותן מענה, כי ברגע שיש להורים ילד בגן ובבית הספר, הוא צריך למצוא לילד הנוסף מסגרת. הרי ילד לא יכול להישאר לבד בבית ואנחנו גם ככה אחרי יולי אוגוסט שנגמרו לכל ההורים החופשות ובעיקר לא מובן לנו ממה נובע הפער".
בשלב הזה, ההורים מחכים לתשובות מהגורמים השונים. ופרידמן דוד מבקשת להדגיש: "אין אצלנו בקבוצות פוליטיקה, אלא טובת הילדים וההורים בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר