מורות החמ"ד הצטיינות. צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

שלוש מורות מהחינוך הממלכתי דתי נבחרו בין מורות המאה

המורות הוכתרו בטקס מיוחד במזגרת שבוע החינוך הממלכתי-דתי. גרינברג: "תלמידיהן זכו וכך גם אנחנו"

פורסם בתאריך: 17.3.20 19:23

שלוש מורות המלמדות בחינוך הממלכתי  דתי בפתח תקוה הוכתרו כמורות מצטיינות בטקס מורי המאה לשנת תש"ף, זאת במסגרת שבוע החמ"ד. בטקס נכחו שר החינוך רפי פרץ ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב. המורות המצטיינות הן:

מירה עובדיה, מנהלת גן "גפן" – אשר ממוקם בשכונת יוספטל. במשרד ציינו שבגן חמ"ד גפן ניכרת הלמידה הפדגוגית העשירה, לצד עשיה חינוכית ערכית לאור יעדי החמ"ד, קליטה וחיזוק הקשר בין בני הקהילה לגן ולמשפחות התלמידים, פעילויות חסד משותפות עם תושבי השכונה ועוד. הגננת מירה עובדיה, מנהלת צוות מורחב ומנהלת ישיבות סטטוס מורחבות בהן משתתפים צוות הגן וצוות פרא רפואי מטעם תוכנית עירונית 'שוקלים מילים" שמטרתה לקדם את הילדים בתחום האורייני, שפתי.
מירי עסיס – מחטיבת שלום. תרפיסטית במוזיקה, מובילת מיומנה ומקהלה ועושה כל שניתן כדי להעמיד את תלמידי חטיבת שלום, באופן מכובד על הבמה ולתת להם תחושת משמעות והישג. עסיס מצויה בתחום החינוך מזה 34 שנים, מהן 20 בבית החינוך חמ"ד שלום. בעבר שימשה מורה למוזיקה וכיום היא משמשת כמרפאה במוזיקה. במסגרת עבדותה פיתחה קבוצות שירה ונגינה שבהם תלמידי בית הספר, תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, לומדים ערכי אחריות וערבות הדדית, מנהיגות ומעורבות. דרך המוזיקה היא מקנה לתלמידים גם ערכי אהבת הארץ והתורה. יוזמה מיוחדת של עסיס, היא ארגון מופעים מוזיקליים של תלמידיה לפני קשישים ותושבי השכונה. שמחת הקשישים והתושבים מחזקת בתלמידים את תחושת המסוגלות האישית.

בלה דיעי – חמ"ד נצח ישראל. אשת חינוך מזה 32 שנה, מהן 30 בחמ"ד נצח ישראל. עבודתה מתאפיינת בנתינה ללא גבול, בשמחת חיים, ביזמות וביצירתיות. דיעי, מפתחת בבית הספר תוכניות חדשניות מתוקשבות. לנגד עיניה עומדת המטרה להביא לידי מיצוי יכולותיו של כל תלמיד, להצמיחו ולטפח את זהותו הציונית דתית לאור חזון החמ"ד. בעבודתה הנמרצת בלה מצליחה לקדם הישגים לימודיים לפרט ולכלל. היא הקימה בביה"ס גינה אקולוגית בה שותפים תלמידים והורים, וכולם יחד מטפלים בגינה ומתחנכים לערכי נתינה, אחריות ושיתופיות. יוזמות נוספות שלה הן קבוצות תקשוב ומדעים, מרחב מנהיגות ויהדות, התכנית "כיתות אירופאיות" ועוד.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך ואמר: "יש לנו בעיר מערכת חינוך מצוינת ואנשי חינוך מהשורה הראשונה. השנה יש לנו שלוש נשות חינוך מובילות שקיבלו את פרס המאה בחינוך הממלכתי דתי ואין ספק כי הן ראויות לזכייה. אלו שלוש נשות חינוך יוזמות, מובילות, מקדמות ומעוררות השראה. תלמידיהן זכו וכך גם אנחנו. אני מודה להן ולכל אנשי החינוך בעיר העושים מלאכת קודש מידי יום ביומו ומתמודדים כל העת עם אתגרים חדשים".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ: "נמשיך להצעיד את החינוך בפתח תקוה לפסגות חדשות ולטפח את אנשי החינוך בעיר. ברכות לזוכות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר