מדליקים נרות בכניסה לגן מאשה והדוב לזכרה של יסמין וינטה ז"ל. צילום באדיבות ההורים
הורים מוחים בכניסה לגן מאשה והדוב. צילום באדיבות ההורים

הפרשה שטלטלה את המדינה: סייעת בגן מאשה והדוב הורשעה בתקיפת קטין

הסייעת ילנה סטרובינסקי עבדה בגן זה בתקופה בה חנקה למוות אינה סקיבנקו את הפעוטה יסמין וינטה. היא הורשעה בשלושה אישומים של ריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון

פורסם בתאריך: 3.4.21 18:28

שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, אליאנא דניאלי, הרשיעה את ילנה סטרובינסקי, סייעת בגן מאשה והדון בתקופה בה חנקה למוות הסייעת אינה סקובינסקי את הפעוטה יסמין וינטה ז"ל בשלושה אישומים של ריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי. על פי כתב האישום המתוקן, בו הודתה הנאשמת במסגרת הסדר טיעון ולאחר הליך גישור, בין השנים 2015-2018 עבדה הנאשמת כסייעת בגן הילדים. בתקופה הרלוונטית טיפלה הנאשמת, יחד עם סקבינקו בגן הילדים בקבוצת תינוקות בטווח הגילאים שבין 3 חודשים עד שנה וחצי, וביניהם 5 תינוקות, ילידי 2016-2017, כלפיהם ביצעה הנאשמת את העבירות. בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן הילדים ובהיותה אחראית עליהם, תקפה הנאשמת את התינוקות וגרמה להם למכאוב, כדבר שבשגרה, בין היתר, אחזה הנאשמת בכוח בזרועם והרימה אותם עד שרגליהם ניתקו מהרצפה, הטיחה אותם בחוזקה בתוך טרמפולינות ו/או על הרצפה, דחפה אותם והניחה שמיכות על ראשם וגופם תוך שהיא מקשה עליהם לזוז ולנשום, ומנענעת בחוזקה את הטרמפולינות.

היכנסו לקרוא כתבות קודמות בנושא:

"את מפלצת". בעיניים דומעות עמדה דורינה וינטה מול ביתה של הסייעת ילנה סטרובינסקי (וידיאו)

17 שנות מאסר נגזרו על הסייעת אינה סקיבנקו שהרגה את הפעוטה יסמין וינטה

דורינה וינטה בראיון מיוחד: "אם גבר יופיע בחיי, כמובן ארצה ילדים, זו הברכה הגדולה ביותר מאלוהים"

סטרובינסקי בת ה-26 היא תושבת פתח תקוה. על פי הסדר הטיעון, נעשו שינויים קלים בעובדות כתב האישום בלבד. ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש. הפרקליטות הודיעה לביהמ"ש כי תדרוש מאסר בפועל. התיק טופל על ידי עו"ד מיטל אילן מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר