הבלאגן בכניסה למופע של אברהם פריד צילום פרטי

בלאגן גדול: רוכשי כרטיסים למופע של אברהם פריד בפארק נותרו בחוץ | צפו בסרטון

תושבים רבים נותרו בחוץ ולא הצליחו להיכנס למופע שארגנה העירייה, זאת למרות שרכשו כרטיסים. "זו אכזבה ענקית", אומר אחד מהם. העירייה: "הנושא ייבדק ויתבצע החזר תשלום"

פורסם בתאריך: 21.7.21 14:43

בלאגן: תושבים רבים שרכשו כרטיסים להופעה של אברהם פריד נשארו בחוץ. אמש, שלישי, קיימה עיריית פתח תקווה הופעה בפארק יצחק אוחיון של הזמר אברהם פריד. אלפים פקדו את האירוע שנערך בשיתוף היחידה לתרבות יהודית בעירייה, ובאו ליהנות משיריו הנוסטלגיים והחדשים של גדול הזמר החסידי. אלא שהיו גם מי שלא הורשו להיכנס למקום, על אף שרכשו מראש כרטיס, במחיר של 50 שקלים. "מאות אנשים נשארו בחוץ והשערים ננעלו", סיפר אחד התושבים שהיה עד למקרה, "הפארק היה ריק ועדיין לא נתנו לעשרות אנשים ששילמו להיכנס. אנשים שבאו לשמוח עם הילדים נגרמה להם עוגמת נפש. לא מובן איך מכרו כרטיסים ולא הצליחו לדאוג שכל מי שקנה כרטיס ייכנס למופע, זה פשוט חוסר ארגון ובלגן נוראי מצד העירייה".

"הגעתי עם המשפחה הרבה לפני הפתיחה", סי]פר אחד התושבים המאוכזבים בשיחה עם מלאבס, "פתאום התור התחיל להתארך, התחילו צעקות של אנשים וראינו שוטרים שסוגרים את השער ומשאירים את כולם בחוץ. אנשים אמרו שהרבה נכנסו בלי כרטיסים והמשטרה סגרה כי המקום הגיע לתפוסה מלאה. מי יפצה אותנו על עוגמת הנפש האדירה? למה לפחות לא הציעו כיסאות למבוגרים שהיו המון זמן בתור? לא מובן. זה מחדל גדול, זו אכזבה ענקית".

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "לצערנו בשל עומס משתתפים, המשטרה הנחתה על סגירת השערים. לאורך כל האירוע ראש העיר אשר נכח במקום פעל אל מול גורמי המשטרה הרלוונטיים כדי שבכל זאת יהיה ניתן להכניס את רוכשי הכרטיסים שנותרו בחוץ. יצויין כי לצידם גם היו רבים אשר קיוו לרכוש כרטיסים במקום והדבר, כמובן, לא התאפשר. מסיבה שאינה ברורה עלה פער בין היקף רכישת הכרטיסים למופע לבין כמות המשתתפים שנכנסו על פי הערכת המשטרה. על כן הנושא יבדק ויופקו הלקחים בהתאם. אנו מתנצלים בפני אלו שרכשו כרטיסים ונמנעה מהם הכניסה למופע. הגורמים ביחידה לתרבות יהודית יפעלו לביצוע החזרי התשלום כמתבקש. רוכשי הכרטיסים שלא נכנסו למופע מתבקשים לצור קשר בטל': 03-9052455".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מלכה

    בושה גדולה היתה בסוף המופע הנפלא של אברהם פריד. בשעה 11 בדיוק עלו שני שוטרים לבמה וסגרו את המקרופונים. ממש ביישו את הזמר המכובד, שלקח את מעילו וירד מהבמה בלי יכולת אפילו להפרד ולומר שלום ותודה לקהל שצפה בו. היינו המומים. אפשר היה לעלות מספר דקות קודם ולבקש יפה לסיים. אפשר היה לשיר שיר סיום ולסיים בצורה מכובדת ולא באלימות כזו. בושה למשטרת ישראל. ממש חוצפה !

  2. אנונימי

    1. אני הצלחתי להיכנס כי הגעתי מוקדם, אבל ראיתי איך מאפשרים לאנשים להיכנס בלי לבדוק אם שילמו, כבר אז אמרתי למאבטח בכניסה, יהיו אנשים שקנו וישארו בחוץ, כך באמת היה בסופו של דבר. 2. המשטרה עלתה לבמה בשעה 23:00 ויתרה בצורה ברוטלית את ההופעה. חבל שכך מסתיים ערב כ"כ מושקע!
    3. למה לאירועים החילונים הכניסה בחינם, והכניסה לאירוע אתמול עלתה 50 ש"ח?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושב פתח תקווה
    לפני 2 ד'

    בושה וחרפה לחברת ההפקה של אירוע על הניהול הכושל וחוסר לקיחת אחריות מול מאות משפחות שהגיעו למופע בשעה 21:30 ונשארו מחוץ לשערים למרות שרכשו כרטיסים מבועוד מועד, על אף שהתארגנו להגיע לאירוע בכך ששילמו דלק, הזמינו בייביסיטרים, ביטלו תכניות אחרות ועוד.. ובסוף נשארו בחוץ והתשובה היחידה שקיבלו גם מראש העיר וגם ממפיקי האירוע ומנציגים בעיריה, שאין אפשרות להכנס מאחר ובפנים יש כ 1500 אנשים שנכנסו ללא כרטיסים והמשטרה סגרה את הכניסה מחשש לאסון מרון 2.
    מי לוקח אחריות על הניהול הכושל ומי יפצה את הנותרים על צער ועגמת נפש????
    בושה לעיריית פתח תקווה ולמפיקי האירוע וכל הנוגעים בדבר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר