ניידת משטרה, צילום מויקיפדיה

ניסיון שוד אלים בפתח תקוה: הנאשם היכה וחנק את המטפלת ושפך עליה אקונומיקה

כתב אישום הוגש נגד תושב לוד בן 31, על ניסיון שוד בנסיבות חמורות בפתח תקוה. במהלך ההימלטות מהמקום נאבק הנאשם בשוטר אך נתפס בהמשך

פורסם בתאריך: 14.10.21 13:30

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב לוד בן 31, בגין עבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, התפרצות למקום מגורים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. זאת לאחר שפרץ ביחד עם אדם נוסף לבית בפתח תקוה במטרה לבצע שוד ותקף באלימות את המטפלת ששהתה בבית. בהמשך ניסה להימלט מפני השוטרים והתנגד באופן אלים למעצרו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רננה טויטו משה, הנאשם ואדם נוסף פרצו לדירה בפתח תקוה. באותה העת בעל הדירה לא נכח במקום, אך בדירה שהתה המטפלת שלו. משהבחינו בה גררו אותה לחדר השינה, סתמו את פיה ואפה בסרט דביק ואזקו את ידיה ורגליה באמצעות אזיקון. המטפלת ניסתה להתנגד ובתגובה היכה אותה הנאשם במכת אגרוף לפניה ואז חנק אותה עד כדי סף עילפון. בשלב זה, שיחרר את אחיזתו מצוואר המתלוננת ושאל אותה למיקום הכספת של בעל הדירה. הנאשם והאדם הנוסף חיפשו בבית אחר הכספת, כשהם מחטטים בארונות הבית ומוציאים את תכולתם. בהמשך חזרו לחדר בו הותירו את המתלוננת ושפכו על גופה בקבוק אקונומיקה. בשלב זה, עזבו הנאשם והאדם הנוסף את הדירה כשהם מותירים את המתלוננת שרועה על הרצפה, פיה חסום וגופה אזוק וכשהיא חבולה ועל גופה אקונומיקה. בהגיעם ללובי הבניין, נתקלו השניים בשוטר שהוזעק למקום וקרא להם לעצור. השניים לא נעתרו לקריאותיו והחלו בבריחה, תוך שהשוטר רודף אחריהם וממשיך לקרוא להם לעצור ואילו הם מתעלמים מקריאותיו. בשלב מסוים הצליח השוטר להפיל את הנאשם לקרקע וניסה לנטרל אותו. גם בהיותו על הקרקע המשיך הנאשם להתנגד למעצרו, השתחרר מאחיזתו, הדף את השוטר ונמלט בריצה מהמקום. בשלב זה הצטרף למרדף שוטר נוסף אשר הצליח בסופו של דבר ללכוד את הנאשם.

 

 

במקרה אחר, פרצו הנאשם ואדם נוסף לבית בחולון שהיה באותה העת ריק מאדם. בשלב מסוים, נכנסה אל הבית המטפלת של הקשיש שהתגורר בבית, אשר הבחינה בשניים ושאלה לפשר הימצאותם במקום. השניים השיבו כי הגיעו לצורך רכישת הבית. בהמשך, ביקשו מהמתלוננת שתביא להם שתיה וכשהלכה, ניצלו זאת על מנת להימלט מן המקום.
בגין מקרה זה מואשם בדוי בעבירה של התפרצות למקום מגורים בצוותא חדא .
במקביל לכתב האישום, הוגשה ע"י עו"ד טויטו-משה, בקשת מעצר בה נכתב: "זלזולו של המשיב ברכושם של אחרים ופריצתו לבית כפי המתואר באישום השני, מלמדת כי המשיב לא בוחל באמצעים ואף לא חושש לנקוט באלימות כפי שעשה באירוע נשוא האישום הראשון כאשר לצערו הבית אליו פרץ לא היה ריק מאדם. התנהלות זו מצביעה כי המשיב מסלים את התנהגותו, פורץ לבתים ונוקט באלימות כאשר נתקל בהתנגדות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר