מחאה מול משטרת פתח תקוה, צילום מייקי גבעון
מחאה מול משטרת פתח תקוה, צילום מייקי גבעון

פעיל מחאה נלקח מביתו לחקירה באמצע ארוחת ערב עם משפחתו, מאות הפגינו מול משטרת פתח תקוה

המשטרה מסרה כי התושב נלקח לחקירה בעקבות מידע שעלה במערכת הביטחון על רקע כוונות לממש פעילות אלימה ובסיום שוחרר ללא תנאים. גם השר לשעבר משה יעלון הגיע להשתתף במחאה מול התחנה 

פורסם בתאריך: 26.6.23 21:53

תושב פתח תקוה, פעיל במחאה נגד המהפכה המשפטית, נלקח מביתו הערב לחקירה במשטרת פתח תקוה באמצע ארוחת ערב עם משפחתו. בעקבות זאת הגיעו מאות אנשים להפגין מול תחנת משטרת פתח תקוה, בהם גם שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון. פעילים במחאה אמרו שמדובר ב"מעצר מפחיד, שאולי מבשר על תחילת עידן שמתאים למדינות חשוכות ודיקטטוריות".

 

מהמשטרה נמסר: "המשטרה עיכבה לחקירה לפני זמן קצר תושב פ"ת במסגרת בחינת מידע שהתקבל בדבר חשד לכוונות פעילות אלימה. בהמשך לפניות כתבים ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם, נציין כי שוטרי תחנת פתח תקוה עיכבו הערב לחקירה תושב העיר בעקבות מידע שהתקבל כי בכוונתו לבצע פעילות אלימה. החשוד עוכב כאמור לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה יוחלט האם לעוצרו".

מאוחר יותר נמסר מהמשטרה כי התושב נלקח לתישאול בסיומו שוחרר לביתו.  בהודעת המשטרה נמסר כי "בהמשך להודעה קודמת אגב פרסומים שונים, נבהיר בשנית על מנת להעמיד דברים על דיוקם ומניעת הטעיית הציבור, המשטרה עכבה הערב לתשאול קצר תושב פ"ת, בעקבות מידע שעלה במערכת הביטחון על רקע כוונות לממש פעילות אלימה. הנדון לא נעצר ובסיום חקירתו שוחרר ללא תנאים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר