אנה נבות, רמי גרינברג וצדוק בן משה, צילום יוסף בכר
אנה נבות, רמי גרינברג וצדוק בן משה, צילום יוסף בכר

רמי גרינברג הציג את רשימתו לבחירות: אנה נבות שנייה

רשימת "התחדשות", בראשות ראש עירייה רמי גרינברג, הוצגה אתמול בכנס חגיגי. אנה נבות אמרה: "הורים יקרים, אני כאן בזכותכם ואני מתכוונת להמשיך ולייצג אתכם"

פורסם בתאריך: 5.9.23 16:14

רשימת "התחדשות", בראשות ראש עירייה רמי גרינברג, הוצגה אתמול בכנס חגיגי: אנה נבות, מועמדת ראש העירייה לתיק החינוך ועד לאחרונה יו"ר הנהגת ההורים העירונית, מוקמה במקום השני. בצמרת הרשימה גם סגן ראש העירייה צדוק בן משה, המשנה לראש העירייה רפי דהן וחבר המועצה רועי פן.

בן משה צפוי להיות במקום השלישי. ניבה קפלן ורפי דהן, שרצו יחד עם גרינברג בבחירות הקודמות, נכנסו גם הם לרשימה. בין המצטרפים החדשים ניתן למצוא את ליה צור, רועי פן, בני קוזשווילי, אלישיב עמיצור ועוד.

 

בנאום שנשא אמר רמי גרינברג: "הדבר היחיד שמניע אותי ואת הנבחרת המצוינת של סיעת התחדשות היא העשייה למען התושב ולמען פתח תקוה. בחמש השנים האחרונות צמצמנו פערי ענק, דאגנו לכולם מכל הלב ומכל העוצמה – לא השארנו אף אחד מאחור ואנחנו מתכוונים להמשיך ולעשות זאת".

נבות אמרה: "עשרים שנה אני פועלת למען החינוך בעיר מתוך שליחות ומסירות. כיו"ר הנהגת ההורים העירונית הובלתי יחד עם שותפיי לדרך מהפכות עבור כולם. אף הורה ואף ילד לא נשאר מאחור. הורים יקרים, אני כאן בזכותכם ואני מתכוונת להמשיך ולייצג אתכם. העשייה למען עתיד ילדינו היא משימת חיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר