יוגב איטח, נחום דגמי ודניאל איזיקוביץ במפגש עם האוהדים בסירקין

איטח ודיגמי עוזבים את קבוצת הניהול | דיגמי: "אני מתוסכל". איטח: "מחלקת הנוער הלכה אחורה"

השניים אחראים לחלק גדול מהתקציב של הקבוצה ועוזבים על רקע חילוקי דיעות עם אבי יחיאל ודניאל איזיקוביץ. הביקורת המרכזית של איטח היא על הנעשה העונה במחלקת הנוער בה השקיע בשנים האחרונות זמן רב ומשאבים רבים

פורסם בתאריך: 2.12.21 18:55

דרמה גדולה בהפועל: יוגב איטח ונחום דיגמי, שניים משלושת הספונסרים המרכזיים של הקבוצה, עזבו אותה על רקע חילוקי דיעות עם שאר השותפים לניהול המועדון, המנכ"ל אבי יחיאל ויו"ר הוועד המנהל של העמותה דניאל איזיקוביץ. בעקבות העזיבה התעוררה ביקורת גדולה בפורום האוהדים על התנהלות העמותה.
דיגמי היה הספונסר הראשי של הקבוצה, יחד עם איטח העבירו שניהם סכומי כסף גדולים להפועל השנה. איטח אינו מרוצה בעיקר מהנעשה במחלקת הנוער, ומכך שלא מעט תפקידים חשובים מקצועית שאוישו במחלקה בשנה שעברה לא מאוישים השנה, מה שגרם לדעתו למחלקה ללכת אחורה במקום להתקדם. איטח התייחס לתפקידים כמו מאמן טכניקה, מאמן הגנה, מאמן חלוצים על בסיס קבוע, אחראי חדר כושר ועל מכשירי ג'י.פי.אס ומשקאות איזוטוניים לקבוצות החטיבה הבוגרת של המחלקה. כאשר נשאל איטח מדוע ויתרו על התפקידים החשובים האלו, ענה: "אולי בשביל חבר מביא חבר, לא יודע".
איטח אמר למלאבס: "עזבנו בגלל חילוקי דיעות בתוך קבוצת הניהול. אנחנו לא רואים עין בעין את דרך הניהול עם השותפים האחרים לקבוצת הניהול. קשה לי להשלים עם זה שמחלקת הנוער הולכת אחורה ולא קדימה בכל מה שקשור למעטפת המקצועית שהשחקנים מקבלים ולרמת השחקנים. מבחינה כספית אעמוד בכל ההתחייבויות של השנה. במשך ארבע השנים האחרונות בחרתי בכל שנה פרויקט לבצע לטובת מחלקת הנוער, כמו שדרוג חדר הכושר, בניית חדר פיזיוטרפיה, בניית חדר וידיאו והשנה שיפצנו את החדר של הנוער בכ-150 אלף שקל, ואחרי שיחה נעימה התחייבתי שבשנה הבאה התרומה הכספית שלי תעמוד לפחות על 300 אלף שקלים למחלקת הנוער פלוס פרויקט שנבחר לבצע לטובת מחלקת הנוער, אבל בפועל לא אהיה חלק מהניהול השוטף של המועדון. אני מדגיש שאין שום כעס והכל נעשה ברוח טובה ואם יצטרכו עזרה קונקרטית השנה אשקול כל פנייה, כולל סיוע בחיזוק בינואר".
בהודעה שפרסם דיגמי הוא כתב: "לאחר 8 חודשים של עשייה ושל מעורבות במועדון שלנו אני נאלץ לשים את המפתחות וללכת. אני יושב וכותב את הפוסט עם כאב גדול זאת הפועל פתח תקוה שלי! שלנו! רציתי לשנות רציתי לתרום רציתי לעשות כל כך הרבה דברים טובים עבור המועדון, לראות את מח' הנוער שלנו חוזרת לימי קדם לראות את כל ילדיי בית הספר עם סמל של הפועל לראות את קבוצת הבוגרים שלנו אחרת, שונה דורסת את כולם … להמחיש לכולם שבפתח תקוה יש רק קבוצה אחת!!! אבל יש דברים נסתרים לא נבין לא נדע ולכן אני אמשיך להאמין בדרכי … אני כן רוצה להודות ליוגב איטח על שיתוף פעולה מלא על הבנה ללא מילים – על כך שהיינו מבינים אחד את השני בעיניים , את הרצון שלך בדיוק כמו שלי. כואב שגם אדם כמוך עם לב כל כך גדול ונתינה אינסופית עוזב. תודה לכולם על תקופה מאתגרת אני תמיד יהיה ביניכם כי אני אוהד כמו כולם. מקווה שהפועל שלנו תחזור לימים של אז.
לימים של משפחתיות של עשייה מבורכת ושל הצלחות. שבת שלום ויאללה הפועל".
דיגמי אמר למלאבס: "באתי בתחילת העונה להפועל פתח תקוה כאשר הקבוצה הייתה אמורה לשחק בליגה א', הספינה טבעה והרבה אנשים ברחו, וכאוהד הפועל 35 שנה לא יכולתי לראות את הקבוצה מתפרקת. נרתמתי בלי הסכמים על סמכויות ובלי חתימות ובלי דרישות, רק במטרה שהפועל פתח תקוה לא תימחק מהמפה. לאחר שהצלחנו לייצב את הקבוצה הבוגרת, התחלתי להתסכל בראיה קדימה. ראיתי שמחלקת הנוער מוזנחת. ביקשתי הבהרות לגבי העתיד וביקשתי לקבל את המושכות לשלוש עד חמש שנים בהתחייבות שלי למיליון שקלים בשנה. שלחו לי מסמכים אבל רצו לקבוע את כל בעלי התפקידים ורצו להשאיר את רוב המסמכויות אצלם. לאחר שהבנתי שאנחנו לא משדרים על אותו גל ולא ייתנו לי ולקבוצה שסביבי שכוללת אנשים כמו יוגב לנהל את המועדון, החלטתי לעזוב. כשהיו צריכים אותי בעניין הכספי עירבו אותי יותר, כשלא היו צריכים לא עירבו אותי.  עזרתי בדברים שלא הייתי חייב בנוסף לסכום הכספי הגדול, כמו דלק וארוחות צהרים, נלחמתי על שחקני הבית שמשום מה באחרונה הזיזו אותם הצידה. אני שמח שהצלחנו להציל את הפועל בתחילת העונה. ראיתי שזה לא הולך בדרך שלי והעדפתי לעזוב. חבל, כי למועדון כמו הפועל פתח תקוה מגיע להיות במקומות יותר גבוהים. אני מרגיש קצת מתוסכל ממה שקרה אבל אמשיך לבוא למשחקים וכמובן לשמוח בניצחונות".
מהפועל נמסר בתגובה: "אין ספק שלאורך החודשים האחרונים היו חילוקי דעות במועדון לגבי נושא מחלקת הנוער. יוגב ראה את הדברים בצורה מסוימת ולעיתים אבי יחיאל ואנשים אחרים ראו את הדברים בצורה אחרת. בסוף יוגב ונחום הם אלו שהחליטו שהם מעדיפים ללכת, זאת הייתה החלטה שלהם ואנחנו מכבדים אותה ומודים להם על הסיוע הרב למועדון".
נציין כי בפורום האוהדים הביעו רבים אכזבה גדולה מעזיבת איטח ודיגמי וביקרו את התנהלות העמותה. במקביל פרסמה הפועל הודעה על העזיבה. איטח הבהיר לגבי הנאמר בהודעה של הפועל כי עזיבתו עזיבת דיגמי אינה קשורה כלל למתווה הניהול אלא רק לחילוקי הדיעות המקצועיים הנוגעים לניהול מחלקת הנוער.

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה שיודע

    אבי יחיאל מביא לכאן אנשים לא ממש מוכשרים. סמנכ"ל מר טים. מנהל מקצועי אסף גרנשטיין חסר ניסיון ויכולת שבא על חשבון דורון רז שעשה הצלחה אדירה בעונה קודמת. שפונגין. הרמה במחלקת הנוער ירדה לרמה של שכונה. הדבר היחידי שהחזיק את המועדון בשנים האחרונות זה יוגב איטח ועכשיו גם הוא עזב. הורים ממורמרים. איך נתנו לדורון רז שעשה עבודה נפלאה בעונה קודמת ללכת?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר