תפיסת משאית פסולת בניין. צילום באדיבות העירייה
תפיסת משאית פסולת בניין. צילום באדיבות העירייה

מארב מתוכנן: נהג משאית נתפס שופך פסולת ברחוב טבריה

מדובר בפעילות יזומה של השיטור העירוני. לאחר שבוצע מעקב אחר המשאית ועלה החשד כי אמורה לשפוך את הפסולת במקום אסור, נפרשה תצפית והוקם מארב בנקודה שולטת. הנהג נקנס וניתן צו הפסקת עבודה לאתר

פורסם בתאריך: 13.12.17 12:24

השיטור העירוני תפס אתמול (שלישי) משאית ששפכה פסולת בניין ברחוב טבריה בשכונת עמישב. צוותי השיטור תצפתו לעבר המשאית ותיעדו את הנהג בזמן המעשה. מדובר בתופעה שמתרחשת בעיר לאור היקפי הבנייה בשכונות החדשות וכמות פסולת הבניין שמצטברת שם.

במקרה הנוכחי, מדובר היה בפעילות יזומה של השיטור העירוני. לאחר שבוצע מעקב אחר המשאית ועלה החשד כי אמורה לשפוך את הפסולת במקום אסור, נפרשה תצפית והוקם מארב בנקודה שולטת. הצוותים עדכנו בקשר על התקדמות המשאית ובעת ביצוע שפיכת הפסולת ניתן האות ואחד הצוותים הגיע אל הנהג בזמן המעשה. הנהג נקנס בסך של 2,000 שקלים וניתן צו הפסקת עבודה לאתר העבודה מממנה יצאה המשאית.

יש לציין כי תופעת שפיכת פסולת בשטחי ציבוריים הינה תופעה המוכרת היטב בעיר נוכח הבנייה בשכונות החדשות. רק לפני מספר חודשים נתפסו נהגי משאיות שופכים פסולת בניין ברחובות יונה גרין ורבקה גובר. לרוב משתמשים הקבלנים בקבלני משנה שאמורים לפנות את הפוסלת לאתרים מוסדרים וחוקיים. אלא שחלק מהקבלני הפינוי מעדיפים להימנע מלהגיע לאתרים אלו ובכך לחסוך את תשלום האגרה עבור שפיכת הפסולת באתר, והם פשוט שופכים את הפסולת בשטחים ציבוריים ומבלי שאף אחד יראה, אז העירייה נאלצת לפנות את הפסולת בעצמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר