אנדרטת הלח"י ברחוב פפר. צילום: מזל טלבי לוי
אנדרטת הלח"י ברחוב פפר. צילום: מזל טלבי לוי

הקיץ התחיל: תלונות של דיירי מרום גנים נגד בני נוער

דיירי הפרויקט מתלוננים כי בני נוער מתאספים בלילות באנדרטת הלח"י, שותים, מעשנים ורבים. הם דורשים נוכחות משטרתית במקום

פורסם בתאריך: 27.6.17 10:44

תושבי פרויקט מרום גנים ברחוב פפר מתלוננים שמאז תחילת החופש הגדול, מידי יום, החל מהשעה 22:00 בלילה, לעיתים עד שלוש לפנות בוקר, מגיעים בני נוער לאנדרטת הלח"י הסמוכה ומפריעים למנוחתם.

לטענת התושבים, בני הנוער שמגיעים למקום לא מפסיקים לשתות, לריב, לצעוק ובעיקר להרעיש וכל זה מתחת לחלונות הדירים, שגם בלילות הנעימים נאלצים לסגור את החלונות ולהדליק מזגן. "הרעש הוא בלתי נסבל", אומרת אחת הדיירות, "אנחנו מתלוננים, מתקשרים למוקד ולעירייה וגם כשהם כבר מגיעים, אחרי שהשוטרים בניידת העירו לבני הנוער ונסעו, הם חוזרים".

לטענת התושבים יש צורך לשלוח למקום שוטרים שיפגינו במקום נוכחות על מנת לגרום להרתעה. "ניידת צריכה להסתובב במקום, להגיע בכל פרק זמן קצר, על מנת שהנערים יפסיקו להרעיש", מוסיפה הדיירת, "בסופו של דבר, אם זה ימשיך בצורה כזו, זה ייגמר באסון. יש במקום הרבה אלכוהול, אלימות, אופניים חשמליים, נערות ומה לא, וזה מתכון לאסון".

הדיירת לא מבינה איפה ההורים שנותנים לילדים שלהם להסתובב בשעות מאוחרות. "זה קורה המון, לאו דווקא בקיץ. גם בימי שישי. יש מוקד נוסף ליד המזרקה, אין ספסל שאין בו נערים בלילה. סיוט זה מילה יפה, הנערים מתעוררים בלילה ויושבים מתחת לחלון שלי עד השעות הקטנות".

"אנחנו יכולים מקסימום לצעוק להם מהחלון", אומרת תושבת אחרת, "החופש רק התחיל ואנחנו בכלל לא רוצים לחשוב מה יהיה עוד שבוע כשגם הילדים הצעירים יצטרפו אליהם, אנחנו סובלים, מפחדים להעיר להם, בטח ובטח לא יורדים, כי חוששים שזה לא ייגמר טוב. למען האמת, אנחנו כבר סופרים את הימים לסיום החופש".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "כאשר מתקבלות קריאות במוקד העירוני על הקמת רעש /וונדליזם ברחבי העיר, נשלחת למקום ניידת שיטור עירוני. ישנם מקומות בעיר המועדים לפורענות שבהם מתבצעים סיורים יזומים בתאום עם מנהל מחלקת שיטור עירוני. הפעילות שלנו בגינה באברבנאל החלה באמצע ספטמבר 2016. במקום נערכים סיורים יזומים, רגליים של צוותי השיטור העירוני כנגד נערים על אופניים חשמליים המרעישים, שותים וגורמים למפגעי ונדליזם.
הביקור במקום מוגדר לצוותים בין השעות 21:30 לבין 7:00, הם בוחרים מתי להגיע, ע"פ כמות האירועים והעומס המוטל עליהם באותה משמרת. אנחנו ממשיכים עם הפעילות הזאת בכל יום מימי השבוע ובמהלך חודשי הקיץ הפעילות תוגבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר