אביב לוי ז"ל וחברתו שחר ארז צילום מעמוד הפייסבוק
אביב לוי ז"ל וחברתו שחר ארז צילום מעמוד הפייסבוק

"תשמור עלי ועל המשפחה המדהימה שלך שם למעלה"

שחר ארז, חברתו של אביב לוי ז"ל, העלתה לרשת פוסט מצמרר. "בזמן שאני מתכננת לך יום הולדת מושלמת הכל מתפוצץ", כתבה

פורסם בתאריך: 22.7.18 12:10

"אהוב יקר שלי, לוחם שלי. לא נקלט לי מה שקורה מהרגע שהלכת לי. הלב נשרף והדמעות לא מפסיקות לזלוג. מי היה מאמין שתלך לי כל כך מהר".

כך כתבה שחר ארז, חברתו של אביב לוי ז"ל, שנהרג ביום שישי מירי צלף בגבול רצועת עזה. שחר כתבה את הדברים בפוסט מצמרר שהעלתה לדף הפייסבוק שלה. "הלכת לעוד אירוע הפרות סדר רגיל של יום שישי וזה מה שקרה", כתבה. "הודיעו שיש חייל פצוע בצבר וניסיתי להפוך את כל העולם ורק מה שרציתי זה לשמוע שאתה בסדר ושהכל טוב איתך. באותו הרגע שהודיעו את השמועה התפרצתי בבכי ונפלתי לריצפה. היית בשטח על הגדר ימים ולילות ותמיד אמרתי לך את אותו המשפט – ״תשמור על עצמך״. בחיים לא פחדת מכלום, לא משנה מה עמד בדרך שלך, תמיד כשהיינו מדברים היית מתעצבן על חיילים שלך שהם מורידים את הקרמי והקסדות,תמיד היית מוכן ודרוך לכל דבר קטן … עברנו יחד תקופה משמעותית שבה נקשרנו ולמדנו להכיר גם שאני עושה 12/2 ואתה 16/5 והיינו מחכים לרגע שנפגש ושיגיע הסופש ששנינו נהיה בבית ביחד. הבוקר טוב שדאגת לומר כל בוקר והלילה טוב כל לילה, תמיד היה חשוב לך שאני אלך לישון שמחה גם אם עבר עלי יום קשה. היית לצידי בכל התקופה של הקורס מפקדות וידעת תמיד לעזור לי ולהרים אותי כשהייתי צריכה. הייתי בוכה לך על הדברים הכי קטנים ותוך שנייה ידעת איך להרים אותי בחזרה, עוד שבוע אני מסיימת את הקורס והיית צריך להיות איתי בטקס להחזיק לי את היד ולשמוח איתי. אביב שלי, היו לנו מליון תוכניות להמשך וספרנו את הימים עד שנפגש שוב. עוד שבועיים יש לך יום הולדת ובזמן שאני מתכננת לך את היום הולדת המושלמת בנתיים הכל מתפוצץ. אני מסרבת להאמין שזה אמיתי".

"תמיד שאלתי אותך מה הדבר שאתה הכי פוחד ממנו והתשובה שלך הייתה ״מכלום״ .שום דבר לא הפחיד אותך ולא גרם לך לאיום. ברגעים הקשים שהיו לך, ימים שלמים בשטח בלי מקלחת ובלי אוכל, תמיד ידעתי איך להיות לצידך ולהרים אותך ולהזכיר לך שאתה בקרוב משתחרר ושזה הולך להיגמר כל התקופה הזאת. היו לך ככ הרבה תוכניות להמשך החיים, לטוס, להנות, ללמוד, תמיד אמרת לי שאתה רוצה להיזרק בחוף ורק לנוח בטן גב אחרי שירות בקרבי. התגייסת, יצאת לקורס חובשים אחר כך קורס מכים, היית מפקד על טירונים, תמיד סיפרת על כמה זה היה חוויה עבורך, ואז קורס סמבים, הגעת להיות סמל בקו.

"תמיד היית מספר לי כמה שאתה אוהב את החיילים שלך ושאתה תתן הכל בשבילם. נתת את כל כולך לשירות, אהבת את מה שאתה עושה, והיית שם בשביל כולם בכל רגע".

"מסרבת להאמין שאתה לא כאן איתי יותר, מסרבת להאמין שלא אוכל לשמוע את הקול שלך שוב. אהוב שלי תמיד אזכור אותך ותמיד תהיה בליבי, תשמור עלי ועל המשפחה המדהימה שלך שם למעלה.
הגעגוע אלייך חזק כל כך
אני אוהבת אותך!"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר