הדיון בוועדת הפנים של הכנסת היום
הדיון בוועדת הפנים של הכנסת היום

ברוורמן בכנסת נגד הבנייה בסירקין: "יש פתרונות מעשיים אבל לא מקשיבים"

ראש העירייה הגיע היום עם חברי מטה המאבק נגד הבניה בבסיס סירקין לדיון ועדת הפנים של הכנסת, שם הציגו את התנגדותם לתכנית הבנייה. "אני לא יכול לבנות רכבת קלה או כבדה", אמר ברוורמן

פורסם בתאריך: 18.7.17 19:19

ראש העירייה, איציק ברוורמן, הגיעו היום לדיון ועדת הפנים של הכנסת יחד עם חברי מטה המאבק נגד הבניה בבסיסי סירקין, שם הציגו את התנגדותם לתכנית הבנייה בשל אי מתן פתרונות תחבורה למתחם, אשר אמור להכיל כ-15 אלף יחידות דיור.

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, דוד אמסלם, העניק להם את זכות הדיבור ושמע מראש העירייה את חששות התושבים מפקקי ענק שיגרמו נוכח הבניה. "אני רוצה לומר דבר בסיסי, אנחנו לא מתנגדים לבניה אלא לבניה חסרת אחריות ללא תשתיות ופתרונות תחבורה", אמר ברוורמן, "החיים של התושבים כבר היום בלתי נסבלים מבחינת התנועה. יש שכונות חדשות שנבנו מבלי לקחת בחשבון את התכנון הראוי של התשתיות וזה גורם לסבל אחד גדול. צריך להבין שיש היום בין 70-100 אלף יחידות דיור שיבנו במרכז, בהוד השרון, בגבעת שמואל, בראש העין, בבני ברק ובגלילות. יחידות דיור שיושבות על כבישי הרוחב, שכולם צריכים לנסוע בהם ממזרח למערב וחזרה. מה שקורה היום זה שהעמידו מטרה לבנות יחידות דיור, אבל לא מעניין אותם שלא יהיו כבישים. יש פתרונות מעשיים ולא יעלה על הדעת שלא מקשיבים. אני יכול לפעול בתחום התכנון שלי, אני לא יכול לבנות רכבת קלה או כבדה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר