חגיגות עצמאות בפתח תקווה. צילום דוברות העירייה
חגיגות עצמאות בפתח תקווה. צילום דוברות העירייה

סיכום חגיגות העצמאות בפתח תקוה והדברים הנרגשים של דליה אוחיון

סיכום אירועי יום העצמאות בפתח תקוה: תושבים רבים בילו בבמות השונות ברחבי העיר, הדיעות על שינוי המתכונת היו מגוונות. ביום העצמאות התקיים טקס קריאת הפארק הגדול על שמו של איציק אוחיון (וידיאו)

פורסם בתאריך: 10.5.19 10:20

לראשונה בפתח תקוה הוקמו השנה, שש במות בשכונות העיר על מנת לספק לתושבים אירוע קרוב לבית. בכל אחת מהבמות הופיעו אמני ילדים, וזמרים. ראש העיר רמי גרינברג דילג בין כל הבמות, בירך את התושבים, הצטלם ושמח עם הקהל. אירועי יום העצמאות נרשמו ללא אירועי אלימות חריגים ועד שעות הבוקר המוקדמות נוקו רחובות העיר והסדר חזר על כנו.

חגיגות עצמאות בפתח תקווה. צילום דוברות העירייה

חגיגות עצמאות בפתח תקווה. צילום דוברות העירייה

חגיגות עצמאות בפתח תקווה. צילום דוברות העירייה

חגיגות העצמאות בפתח תקוה צילום גידי לויתן

הדיעות לגבי שינוי הקונספט כפי שבאו לידי ביטוי ברשתות החברתיות היו מגוונות, מצד אחד לא מעט תושבים היו מרוצים שזה נערך במרחק הליכה קצר מהבית ומצד שני לא מעט תושבים התלוננו על כך שזה היה צפוף, התלוננו על הגישה למקום ועל המגוון של האומנים ובעיקר על כך שלא היו זיקוקים בכל הבמות.
יום למחרת דפי הפייסבוק העיר היו מלאים בסיכומים "ההרגשה שבאנו לחגיגה ולא לחגוג את יום העצמאות" כותבת תושבת ואחרת מוסיפה "בכפר גנים היה מאכזב, לא הייתה אווירת חג, שני דוכנים בלחץ ובעיקר היו חסרים הזיקוקים". בנווה גן התלוננו תלךושבים רבים על כך שלא הייתה בכלל במה בפארק הגדול.

חניכת פארק יצחק אוחיון. צילום עיריית פתח תקווה

חניכת פארק יצחק אוחיון. צילום עיריית פתח תקווה

מנגד לא מעט תושבים היו מרוצים, בעיקר בבמה בשכונת אם המושבות. "היה מוצלח מאוד, פגשנו המון חברים והרגשה היתה אינטימית ונעימה", כותבת אחת ואחרת מוסיפה: "היה מעולה, מאורגן ומסודר, לראשונה הבת שלי יוצאת לאירוע ולא הייתי לחוצה. לשנה הבאה רצוי להגביה את הבמה ואולי לעשות זיקוקים בשאר הבמות, על מנת להוריד לחץ".

למחרת, יום עצמאות, התקיים טקס קריאת הפארק הגדול על שמו של איציק אוחיון. האירוע התקיים במעמד ראש העיר רמי גרינברג, דליה אוחיון, משפחת אוחיון חברי מועצה ותושבים רבים שבאו לכבד את המעמד ואת ראש העיר לשעבר. "איציק קיבל תודה עמוקה והערכה על פעילותו חסרת התקדים לעיר ולתושביה והפארק מסמל יותר מכל את מכלול העשייה הרבה של איציק והחיבור ואהבה שלו לעיר", אומרת דליה אוחיון. "בשנות כהונתו הוא חולל בעיר מהפך של ממש והביא לשינוי בתדמיתה וחזותה של העיר. אני רוצה להודות על התמיכה והאהבה הרבה שאני מקבלת ולהודות לראש העיר רמי גרינברג שהוביל את קריאת הפארק על שם איציק שלי והחזיר לאיציק את הכבוד הראוי לו, מי ייתן ותשרה ברכה והצלחה בכל מעשה ידיו".

ראש העיר רמי גרינברג אמר: "גאווה גדולה עבורי לקרוא לפארק הגדול על שמו של איציק היקר. את הפארק הזה הקים יצחק אוחיון כחלק מהפיתוח הגדול שעשה בעירנו. הייתה לי הזכות לעבוד עם איציק כעוזרו ולמדתי ממנו מה היא נתינה אמתית למען הציבור והתושבים מכל הלב ובכל העוצמה. כבוד גדול הוא לי שהחלטה זו לקרוא את הפארק על שמו היא ההחלטה הראשונה שהעברתי בתחילת הקדנציה שלי והיום אנחנו מבצעים זאת הלכה למעשה".

חבר המועצה אורי אהד, שבשנת 2015 הוציא מכתב ובו ביקש לקרוא את הפארק על שם אוחיון הוסיף: "דווקא כמי שידע חילוקי דעות קשים עם איציק, אני גאה להיות האיש אשר יזם, יחד עם בני משפחת אוחיון את הרעיון להקדיש לאיציק את הכבוד ולקרוא את הפארק על שמו. כנבחרי ציבור מיתר לנו לחלוק אחד על השני, אך לעשות זאת בכבוד הראוי בדרך עניינית, בממלכתיות, זו מנהיגות. קריאת הפארק ע"ש איציק מהווה סגירת מעגל והוקרה ראויה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרגש מאוד, מגיע ליצחק אוחיון , הוא היה ראש עיר מקשיב עוזר ובעל נתינה , הרבה בריאות

  2. דליה.

    לעשות זיקוקים בכל הבמות בעיר לא היתה אוירה של עצמאות ויותר דוכנים ד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר