עורכי דין מקרקעין בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין מקרקעין בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין מקרקעין בפתח תקוה

סביר להניח שכל אדם יערוך בחייו לפחות עסקה אחת בתחום הנדל"ן, וזו ככל הנראה תהיה העסקה הגדולה ביותר. רגע לפני, חשוב לדעת שבכל הקשור לביצוע עסקת מקרקעין - ייעוץ וליווי של עורכי דין מקרקעין בפתח תקוה יוכל למנוע טעויות שעלולות לעלות לכם בכסף רב

פורסם בתאריך: 5.6.19 14:24

בכל עסקת נדל"ן החל מרכישת דירה ועד לבנייה מסובכת כמו תמ"א 38 – חשוב להתייעץ עם עורכי דין מקרקעין בפתח תקווה, שיגנו עליכם ועל כספכם וישיגו עבורכם את החוזה האופטימלי. 


משרד עורכי דין לירון מנצור

במשרד עורכי דין לירון מנצור המתמחה בתחום המקרקעין, עורכי הדין מסייעים ללקוחותיהם בפתרון סוגיות משפטיות מורכבות ופשוטות באמצעות ידע מקצועי, וותק וניסיון מעשי ופרקטי בשטח. המשרד מתמחה בתחומי המקרקעין, דיני משפחה, דיני עבודה, אזרחי-מסחרי, צוואות וירושות וייפוי כוח מתמשך. בכל אחד מהתחומים הוא מספק שירותים מקצועיים בנימה אישית ובגובה העיניים, מספק ייעוץ וליווי משפטי עדכני ומעמיק ומגן על לקוחותיו מפני מלכודות משפטיות.

עו"ד לירון מנצור, בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) ומרצה לשעבר בתחום דיני תכנון ובנייה במכללה האקדמית להנדסה וטכנולוגיה בתל אביב. היא צברה ידע מקיף ומוניטין רב בתחום המקרקעין תוך הגנה על לקוחות וליווי במקרים שונים ומגוונים. "אני מאמינה שעורך הדין צריך להיות שותף שלך לכל דבר ועניין", אומרת עו"ד מנצור, "עורך דין איכותי, חי ונושם את התיקים בהם הוא מטפל והלקוח מרגיש מיד כשעורך הדין מתחבר אליו ופועל בכל רגע נתון בכדי להגן על האינטרסים שלו ולהבטיח את זכויותיו".

עו"ד לירון מנצור. צילום: תומר שלום

עו"ד לירון מנצור. צילום: תומר שלום

מהי מורכבות התיקים בתחום המקרקעין?

"דיני מקרקעין בישראל חולשים על שורה ארוכה של הוראות חוק, תקנות, פסיקות ונוהגים. בכל עסקת מקרקעין, גדולה כקטנה, יש לבחון היטב נתונים רבים ושונים. אם לדוגמה מדובר ברכישת דירה, זו עסקה מורכבת מאוד בה עורך הדין צריך לבדוק עשרות עניינים, החל מהרישום בטאבו ורישום בעלי הדירה, הבעלות על הדירה, אם ישנן חריגות בניה, לבחון את ההיתרים ותכניות הבניה, אם יש שעבוד ועיקולים על הנכס, לעבור על חוזה המכירה סעיף סעיף ולתקן לפי הצורך, הכל בכדי לוודא את נאותות העסקה עבור הלקוח. הדבר נכון גם לגבי רכישת דירה למגורים וגם לצורך השקעה וכן אם מדובר בנכס מסחרי. יש לבדוק את כל נושא המיסוי וזכויות הלקוח בעניין בכדי לנסות ולהקטין את ההוצאות ככל האפשר".

אילו שירותים משרדך מספק בתחום המקרקעין?

"אנו מספקים מעטפת של שירותים מקצועיים בתחום המקרקעין, ביניהם ליווי ברכישת / מכירת דירה יד שנייה, רכישת דירה מקבלן, חוקי התכנון והבנייה, היבטי מיסוי מקרקעין, פירוק שיתוף במקרקעין, ניהול נכסים, השקעות נדל”ן, היבטים מנהליים הקשורים לדיני מקרקעין, ירושת מקרקעין, ועוד. השירותים שלנו מסופקים בדגש על הפן האישי ואנו מעודדים את לקוחותינו לפנות אלינו בכל שאלה או סוגיה משפטית ותמיד נעמוד לשירותם".

מהם היתרונות הנוספים שאתם מספקים ללקוחותיכם?

"משרדינו עובד בשיתוף פעולה עם מומחים מתחום המקרקעין – מהנדסים, שמאי מקרקעין, אקטוארים, מומחי מס, רואי חשבון ועוד, לצורך הרחבת מעטפת השירות ללקוחות. אני מעורבת באופן אישי ופרטני בכל עסקה ודואגת להשגת התוצאות האופטימליות. מאחר ומשרדנו מתמחה גם בדיני משפחה, אנו משלבים במקרים רבים את הניסיון בעסקאות מקרקעין בתחום המשפחה, כגון במקרי חלוקת רכוש בעת גירושין, סכסוכי מקרקעין משפחתיים, פירוקי שיתוף בנכסים משפחתיים, צוואות הקשורות בנכסי מקרקעין ונדל”ן ועוד. כל לקוח שלנו הוא לב וליבת המשרד ואנו נדאג שיזכה לשירות המקצועי והטוב ביותר ולהשגת התוצאות הרצויות".

 משרד עורכי דין לירון מנצור

כתובת המשרד: אחווה יעקב 33, פתח תקווה

מעבר לאתר

טלפונים: 03-5072222, 052-5222222


עו"ד רותם צור– מקרקעין

עורכת דין רותם צור, ממשרד עורכי דין ונוטריון 'שלום את שלום' בפתח תקוה, מתמחה בתחום המקרקעין, ומלווה לקוחות בעסקאות פרטיות ועסקאות של רכישה ומכירה של נכסי נדל"ן.

"משרדנו מלווה ומוביל לקוחות עסקיים ופרטיים בכל סוגי עסקאות המקרקעין לרבות פרויקטים קבלניים, עסקאות קומבינציה, עסקאות מכר של מגרשים ונכסים מסחריים, רכש ומכר של דירות מקבלן ודירות יד שניה, הסכמי ביצוע ושכירות, פרצלציה, איחוד וחלוקה, רישום מקרקעין ורישום בית משותף" אומרת עו"ד רותם צור, "אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך שלבי העסקה החל משלב המו"מ ועד לסיום רישום הזכויות".

מהו תפקיד עורך הדין, בעת ליווי של קונה דירה חדשה מקבלן?

"בבוא קונה לרכוש דירה חדשה מקבלן, לאחר הפגישה הראשונית במשרד המכירות, הקונה יקבל מעורך הדין מטעם הקבלן הסכם רכישה 'סטנדרטי' בצירוף כל הנספחים לעיון, עליהם יידרש מאוחר יותר לחתום. ההסכם מטעם הקבלן עליו יידרש הקונה לחתום, מוטה לחלוטין לטובת הקבלן ואינו מייצג את האינטרסים של רוכש הדירה, הן מבחינת הבטוחות ההולמות, הן בחינת המפרט, הן מבחינת תשלומי הפיצוי שיוטלו על הקבלן עקב איחור במסירה והן מבחינת שאר מכלול ההיבטים המשפטיים אשר אמורים להגן על האינטרסים של הרוכשים– האינטרסים שלכם

"לכן, מקובל ואף הכרחי לבצע שינויים בהסכם המכר מטעם הקבלן. לשם כך, יש להיוועץ עם עורך דין מומחה לדיני מקרקעין מטעמכם, אשר ינהל משא ומתן משפטי עם עורך הדין מטעם הקבלן, יערוך בדיקות מקדמיות טרם החתימה על הסכם (כגון: בדיקת היתר בניה לפרויקט, האם יש ליווי פיננסי לפרויקט, האם ישנן ערבויות בנקאיות לתשלומי הקונה, האם הקבלן שילם את כל התשלומים החלים עליו וכיוצא בזה), ויערוך את השינויים המתאימים בהסכם המכר בטרם החתימה על ההסכם לרכישת הדירה מהקבלן".

ספרי על עסקאות נדל"ן מורכבות שליוויתם

"משרדנו ליווה פרויקט של משרד הבינוי והשיכון ברח' שפרינצק פתח תקווה (בשיתוף עו"ד מאירה פרידמן), שם נבנו 134 יחידות דיור. משרדנו ביצע את רישום הבית המשותף וכן רשם את יחידות הדיור על שם רוכשי הדירות בפרק זמן שיא של שנה.

"משרדנו מונה כמנהל מיוחד לבדיקת הוצאות רישום של פרויקט מטעם משרד הבינוי והשיכון המונה 218 יחידות דיור על שם משתכנים שונים,  ברח' צפת פתח תקווה. לאחר מסע ומתן עם רשות מקרקעי ישראל, רשויות המיסוי ונושים נוספים אחרים, הביא משרדנו להחזר עשרות אלפי שקלים לכל משתכן. יש לציין כי פרויקט זה היה פרויקט מורכב ביותר שכן דובר על משתכנים שרכשו את זכויותיהם לפני שנים רבות, ואשר חלקם מכרו את זכויותיהם זה מכבר והיה צורך לאתרם".

 מה צריך לדעת בעת בחירת עורך דין מקרקעין?

"לצד הסיכונים 'הטבעיים' שקיימים ממילא בעסקת מקרקעין, עומדת סכנה בבחירה לא נכונה של עורך הדין המטפל בעסקה עבורכם. לאחרונה, נראה שהיקף תביעות הרשלנות נגד עורכי דין הולך וגדל, מה שמלמד על ריבוי עסקאות שמסתבכות וגוררות את הלקוח להליכים משפטיים ממושכים. משכך, כדאי להיות ערים לפעולותיו של עורך הדין שמייצג אתכם ולכך שהוא ממלא את חובותיו כלפיכם.

"על עורך הדין לבצע בדיקות חשובות ומקיפות, אשר בסופן יפרוש בפני הלקוח את הנתונים שבדק על הנכס, וכך יקבל הלקוח החלטה מושכלת האם הנכס מתאים לצרכיו ו/או את כדאיות העסקה בדבר מכירת הנכס.

"בין הבדיקות שיש לערוך: רישום הנכס, שעבודים, בדיקות תכנוניות, מיסוי– כולל היטל השבחה, הלוואות ומשכנתאות– בדיקה לנטילת הלוואת משכנתא מהבנקים השונים למשכנתאות ועוד. על כן, אל ללקוח להתפשר על מקצועיות והתמחות של עורך הדין המייצג".

מהם היתרונות שאת מספקת ללקוחות המשרד?

"הליווי שלי ללקוחותיי נעשה בדגש על מקצועיות, אמינות, ידע, וליווי לאורך כל הדרך, החל משלב תכנון העסקה ועד לגמר העסקה.  בנוסף, משרדינו עובד בשיתוף פעולה עם מומחים מתחום המקרקעין– מהנדסים, שמאים, יועצי משכנתאות, רואי חשבון ועוד, וזאת לצורך הרחבת מעטפת השירות ללקוחות המשרד. אני מעורבת באופן אישי ופרטני בכל עסקה ודואגת להשגת התוצאות האופטימליות עבור הלקוח".

עו"ד רותם צור- משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון

כתובת המשרד: רחוב חיים עוזר 21, פתח תקוה

אימייל:  [email protected]

טלפון: 03-9308175

נייד:  050-4687603

עו"ד רותם צור. צילום: הדס נבון

עו"ד רותם צור. צילום: הדס נבון


עו"ד מנחם גרון: מקרקעין

משרד 'גרון-גלבוע עורכי דין' הוא משרד בוטיק משפחתי העוסק בין היתר, בדיני משפחה וירושה. המשרד מנוהל כיום ע״י עו״ד מנחם גרון ובתו, עו״ד לורית גרון -גלבוע.

עו"ד מנחם גרון הוא בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב ובעל הסמכה במשפטים משנת 1972, נוטריון משנת 1991, ובעל הסמכה בהשתלמויות שונות בתחום המשפט מאוניברסיטת בר-אילן. עו"ד גרון חבר פעיל בוועדת פתח תקוה של לשכת עורכי הדין במחוז תל-אביב, מיומן בתחום הנדל"ן ומלווה עסקאות מורכבות, כמו גם מרכז תחתיו תיקי נזיקין וליטיגציה בבתי המשפט.

 אילו שירותים מספק המשרד בתחום הנדל"ן? 

"בטיפולי האישי ובשילוב צוות המשרד, אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ וליווי במגוון נושאים הקשורים לעסקאות, התקשרויות או מאבקים בתחום הנדל״ן ביניהם: עסקאות מכירה וקניה של נכסים פרטיים ומסחריים; עריכת חוזים; עסקאות השכרה; בדיקת שעבודים; מס שבח ומס רכישה; משכנתאות; רכישות מקבלן; עסקאות תמ״א 38; פינוי בינוי; קבוצות רכישה; הסכמי חלוקת עזבון בין יורשים; ייצוג דיירים מוגנים או בעלי נכסים מוגנים". אומר עו"ד מנחם גרון.

מה תפקיד עורך הדין בעסקאות נדל"ן– קניה ומכירה?

"תפקיד עורך הדין בהתקשרות מסוג זה הינה בעיקרה הבטחת הקונה. רוב החוזים ערוכים בצורה המחייבת את הקונה לבדוק את הממכר על אחריותו מבחינה פיזית תכנונית ומשפטית כאשר צד המוכר רק מציג את הממכר ומצהיר הצהרות – חלקם לפי מיטב ידיעתו.

"בעסקאות אלו, משרדנו אחראי על ביצוע בדיקה שהממכר נקי מעיקולים, שעבודים ומשכנתא, כאשר לעניין המשכנתא יש לוודא כי יתרת הכספים מספיקים לסלק המשכנתא. כמו כן, ביצוע רישום הערת אזהרה לטובת הקונה שביכולתה להגן עליו. בעסקאות של רכישת נכס מקבלן בדרך כלל קיימת משכנתא על המגרש בו נבנה הבית המשותף, לכן נדרשת בדיקה שהערת האזהרה שנרשמת או הערבות הבנקאית הניתנת במקומה גוברת על המשכנתא.

"כשעורך הדין מייצג את המוכר בעסקה, תפקידו להציג בצורה נכונה את הנכס, לשתף פעולה עם עורך הדין של הקונה כדי לאפשר לו להעביר את הנכס על שם הקונה, להבטיח את התשלומים במועדם, לדאוג לפיצוי וסנקציות במקרה של איחור, לרבות הבטחת חילוט סכום הפיצוי המוסכם מתשלומי הקונה".

כיצד מנהלים עסקאות נדל"ן מורכבות ומסובכות?

"מקרים של עסקאות נדל"ן שהסתבכו, למשל: ניהול משא ומתן עם דיירים מוגנים בבניין הקיים לגב המגרש והגעה להסכמים עמם ופסקי דין פינוי, ניסוח הסכמים להבטחת קבלת דירות בעסקאות קומבינציה כולל קבלת ערבויות, התעקשות על אי מסירת המגרש ללא תשלום היתרה והמצאת ערבויות בנקאיות לדירות שהובטחו והמשך קבלת שכהייד לבעלים מדיירים חופשיים ומוגנים".

מהו הניסיון שלכם בתחום מיסוי הנדל"ן?

"מיסוי נדל״ן הינו תחום רחב ומגוון, להלן מספר דוגמאות לניסיון של משרדנו בתחום זה:
קניית דירה בנאמנות של אב עבור בנו החייל כך שהעסקה פטורה ממס רכישה.
הסכם פירוד בין בני זוג כידועים בציבור שהוכר כהסכם גירושין הפטור מכל מס.
הסכם חלוקת עזבון בין יורשים הפטור מכל מס במקום העברת נכסים בין יורשים שחייבת מס. פריסת מס שבח ל-4 שנים משמעותי לאנשים שאין להם הכנסה או הכנסה נמוכה ומקטין מאוד את מס השבח המאוחד במקרה זה עם מס הכנסה.

מהם היתרונות שמשרדכם מספק ללקוחות?

"הליווי הצמוד שלנו מגן על לקוחותינו מביצוע טעויות שהמחיר שלהן גבוה. גם בכיס וגם בנפש. הקפדה על התנהלות נכונה בתוך תהליכי קניה ומכירה, כגון: לא למסור את הדירה ומסמכי העברה ללא תשלום היתרה, ולוודא כי הקונה קיבל אישור למשכנתא ולציין כי אי קבלת המשכנתא אינה מהווה סיבה לאי ביצוע תשלומים, ועוד.

"בעת בחירת עורך הדין, חשוב לשים לב לוותק והניסיון המקצועי, לאמינותו ולהיעדר עבירות אתיות, כמו גם ליחס האישי והאותנטי שהוא מספק ללקוח".

 

עורך הדין מנחם גרון. צילום: מאור מויאל

עורך הדין מנחם גרון. צילום: מאור מויאל

משרד גרון-גלבוע עורכי דין

כתובת: בית השחם – שחם 30, פתח תקוה

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאתר

טלפון: 03-9130600/1


עו"ד ערן בן הרוש

נדל"ן הוא חלק מחיינו. בשלב מסוים כל אחד מאתנו יחשוב על קניית בית, דירה, מגרש או יתבקש לעבור על חוזים מול קבלן כזה או אחר במסגרת רכישתם. מדובר, בעצם, בעסקה היקרה ביותר שאדם או זוג יעשו בחייהם אשר לא תמיד אנחנו נותנים עליה את הדעת, ולכן הנזק שעלול להיווצר הוא עצום. כדי להימנע מטעויות שבעתיד יעלו ביוקר והרבה לפני שתסגרו את עסקת חייכם, רצוי ואף מומלץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום דיני המקרקעין אשר יוכל לסייע לכם בתהליך, למזער נזקים ויהיה ההבדל בין שקט נפשי לסיכון עתידכם הכלכלי, ועו"ד ערן בן-הרוש מסביר בדיוק למה.

עו"ד בן-הרוש, בעל תואר שני (L.L.M) במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, רכש את הידע הרב בתחום המקרקעין אחרי 20 שנות קריירה במהלכן שימש בתפקידים בכירים שונים בענף הרכב ובתחום הריהוט ועיצוב הבית, דרך עבודתו באחד המשרדים הגדולים בדרום הארץ לליווי וייצוג קבלנים ויזמים בתחום הבניה והיזמות, עד אשר החל את דרכו העצמאית בשנת 2013 עת ייסד את משרד עורכי הדין הבוטיק שבבעלותו.

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot

משרד עורכי הדין שבבעלותו של עו"ד ערן בן-הרוש, עוסק בעיקר בתחומי המקרקעין ועסקאות נדל"ן שונות ומורכבות, דיני תעבורה, מתן ייעוץ וליווי לחברות וארגונים, צוואות וירושות ופירוק שותפויות. בתחום הנדל"ן מעניק המשרד ייעוץ וייצוג משפטי, החל משלב המשא ומתן ועד לרישום הנכס ברשות המקרקעין לשביעות רצון הצדדים לעסקה. חשוב לציין, כי עו"ד בן-הרוש יחד עם עורכי הדין במשרדו, משתתפים באופן תדיר בהרצאות ובהשתלמויות מקצועיות שונות במטרה להתעדכן במגמות החדשות, בחקיקה ובפסיקות בהן עוסק משרדו.

בין היתר, מעניק משרד עורכי הדין והגישור ערן בן-הרוש ללקוחותיו ייעוץ וליווי משפטי ועסקי גם בפן המיסוי לרוכשים דירת מגורים, מגרש לבנייה עצמית או נכס להשקעה, וכן ליווי וייעוץ משפטי לקבוצות רכישה, קבלנים המבצעים עסקאות קומבינציה, ניתוח חוזי מכר קבלניים ועוד, החל משלב המשא ומתן ועד לסגירת העסקה על הצד הטוב ביותר.

באיזה תחומים עוסקים דיני המקרקעין?

"דיני המקרקעין הם תחום משפטי רחב מאוד הכוללים בתוכם סוגיות משפטיות רבות, כגון ליקוי בנייה, פיצויים, חריגות בנייה ועוד. בין היתר עוסקים דיני המקרקעין בעסקאות נדל"ן שונות דוגמת רכישה/מכירה של דירת מגורים, מגרש או מבנה עסקי לרבות נושא רישומם בטאבו או במנהל מקרקעי ישראל, וכן ניתוח הסכמים קבלניים אשר לא פעם, כרוכים בהיבטים משפטיים מורכבים בכל הנוגע לאופן רישומם ומצבם המשפטי ולמס המוטל עליהן. לכן, בחירת עורך דין מומחה בעל ניסיון עשיר בדיני מקרקעין הוא נדבך חשוב בכל עסקה כזו שמתבצעת. עורך דין מקצועי ידע להתריע בפני בעיות העלולות להתעורר בדרך, יסב את תשומת לבכם לפרטים הקטנים ביותר וימנע מכם עוגמת נפש רבה ונזק אדיר שעלול להגיע לכדי עשרות אם לא מאות אלפי שקלים ועד לאיבוד הנכס".

מה הייחודיות שיכול עו"ד מומחה לדיני מקרקעין להעניק עבור הלקוח?

"גם אם אתם רוכשי דירה בפעם הראשונה בחייכם או יזמים מנוסים המשקיעים בנכסים, המטרה תהא תמיד זהה – רכישת נכס באפס סיכון משפטי וכלכלי תוך מקסימום רווח בדרך הטובה והקצרה ביותר. ולכן, ישנה חשיבות רבה בהיוועצות בעורך דין מקרקעין המתמחה בתחום. כזה שידע לתת לכם מענה למגוון סוגיות שונות עליהן לא נתתם את הדעת בפן המשפטי והכלכלי, דרך הימנעות מהפרת חוזה, היחשפותכם לתביעות פיצויים, ביטול ההסכם ועוד. ייעוץ וליווי משפטי טוב יסייע לכם למקסם את חבות המס שנוצרה כתוצאה מהרכישה או ההשקעה בנכס, ועד בחינה והסבת תשומת לבכם לעניין רישום הנכס והבעלות עליו. כך לדוגמה, בעת רכישה של דירה מקבלן, עורך הדין ששכרתם יבצע בעבורכם בחינה של נוסח החוזה הקבלני, יבדוק נאותות ההסכם תוך הכנסת הערות משפטיות לטובתכם, כך שיתיישב עם רצונותיכם כרוכשים או מוכרים, כאחד. עורך הדין ינתח את ההסכם ויפשט אותו בעבורכם לשפה פשוטה ויגיע להסכמות עם הקבלן לשביעות רצונכם לצורך גיבוש הסכם סופי לרכישת הנכס, ויותר מכל ידאג לשמור על האינטרסים שלכם מבחינה משפטית ועסקית גם יחד. שכן, יש סוגיות משפטיות רבות ודקויות אינסופיות שמי שלא עוסק בדיני המקרקעין (נדל"ן) דרך קבע לא מודע אליהם כלל וכלל, ושם אתם עלולים ליפול, וחבל".

ועד כמה קריטי תפקידו של עורך הדין בעסקת נדל"ן?

"עורך דין מומחה לדיני מקרקעין יכול להיות ההבדל בין רכישה מוצלחת למפח נפש שעלול להסתיים באיבוד הנכס. לכן, לפני כל ביצוע עסקת נדל"ן יהיה זה נכון ואף רצוי להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין על-מנת שיבחן בעבורכם את טיב העסקה ואת מצב הנכס בפן הרישומי והמשפטי, תנאי ההסכם, תנאי הקרקע והזכויות שבצדן, והכל בכדי להבטיח שהעסקה תצא לפועל על הצד הטוב ביותר בעבורכם.

בשנותיי הרבות כעורך דין העוסק בתחום המקרקעין יצא לי לא פעם להיתקל באנשים שביצעו עסקאות כושלות מבלי שהסתייעו בליווי וייעוץ משפטי, אשר הסבו להם נזקים רבים. לדוגמה, פנה אליי לאחרונה זוג אשר רכשו לראשונה בחייהם דירת מגורים, מבלי שהסתייעו בשירותיו של עורך דין מקרקעין. לאחר החתימה על הסכם המכר התברר לפתע שהמצג אשר הוצג להם כאילו מדובר בדירה הבנויה על 110 מ"ר, בפועל רשומה בפנקסי רישום המקרקעין כדירה בת 78 מ"ר בלבד. עובדה אשר הובילה את הצדדים להליכים משפטיים ועיכוב במסירת הנכס לידיהם תוך הפרת חוזה השכירות לדירה בה גרו בשל האיחור במסירת הדירה שרכשו, בשל המשא ומתן שניהלו הצדדים לסיום המחלוקת בעקבות הצורך בתיקון הרישום לדירה שרכשו שנמשך חודשים ארוכים. והכל כאמור, לאחר שנאלצו לנהל מלחמת חורמה כנגד המוכרים בכתיבת מכתבים, בהגשת תביעה בגין הפרת ההסכם עד שכבר חשבו לבטל את העסקה כולה, ואשר גררה אותם להוצאות משפטיות מיותרות שהיו יכולות להיחסך בייעוץ משפטי בטרם החתימה על הסכם המכר. לו צעד אחד לפני, היו מסתייעים הרוכשים בעורך דין מומחה בתחום המקרקעין אשר בוחן את המצב הרישומי של הנכס ומסב את תשומת לבם לכך, המאבק המשפטי וההוצאות הרבות היו נחסכות להם כליל".

מה חשוב לבחון לפני בחירת עורך דין נדל"ן מומחה?

"יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין המומחה לדיני מקרקעין. בין היתר מהו הוותק והניסיון של אותו עורך דין בביצוע עסקאות מכר שונות ומורכבות, כמה זמן הוא עוסק בתחום המקרקעין, האם הוא מחודד ומהוקצע בהשתלמויות והדרכות בתחום הספציפי בו בחר לעסוק, מהי השכלתו המשפטית והנכונות שלו לסייע, מהו הערך המוסף אשר יש בידי עורך הדין ליתן ללקוחותיו כדוגמת ייעוץ בפן המיסויי. פעולות אשר יחסכו לכם כסף רב ואף יסייעו בידיכם להתקדם כלכלית לרכישת דירה שנייה להשקעה. חשוב לזכור שבבחירת עורך דין המעניק שירות משפטי ישנה חשיבות רבה ליחס האישי שאתם מקבלים, לזמינות שלו, למידת השירותיות שלו ולערך המוסף שהוא יכול לתת לכם מעבר לעבודה המשפטית, כגון סיוע במשא ומתן, בחינת כדאיות העסקה, דרך אזהרתכם מפני ביצוע עסקה כושלת ועד מכשולים בדרך וחשיבה מיסויית נכונה, והכל מבלי להתפשר על דבר. בנוסף, חשוב מאוד שתבחרו את עורך הדין שלכם לטיפול בעסקת הנדל"ן, בעצמכם, בשונה מכזה שהומלץ לכם על-ידי מתווך דירתכם. ולו מהטעם שאין מתנות חינם ומחיר מופחת עלול להתבטא בטיב השירות המשפטי שתקבלו, מקצועיותו של עורך הדין והניסיון שלו, ועד לגרימת נזקים אשר יכולים היו להימנע מביצוע חלק מהפעולות המשפטיות בעצמכם והכל בניסיון לחסוך כמה שקלים".

מה האני מאמין של המשרד שבבעלותך?

"בעת שייסדתי את משרדי חרטתי על דגלי מתן שירות וטיפול אישי, מקצועי ויסודי להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר, ללא פשרות וללא קיצורי דרך. כמשרד צעיר ועדכני חשוב לנו לא לדבר בסיסמאות, אלא להצטייד בהוכחות בשטח, לתת את המקסימום עבור כל אדם ואדם שמגיע למשרדנו ולדרוש בעבורו את כל המגיע לו בעסקת הנדל"ן בה הוא מעוניין, תוך ניתוח, ליווי וייעוץ משפטי מעמיק לשביעות רצון הלקוח".

לסיכום, עסקאות מקרקעין הן פעולות משפטיות מורכבות הדורשות ניסיון מקצועי רב ובירור מדויק של כל הפרטים העלולים להשפיע, לשבש ו/או לעכב את ביצוע העסקה לשביעות רצונכם. לכן, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה על-מנת להימנע מטעויות העלולות לעלות לכם ביוקר. על כן, בטרם רכישה או מכירה של נכס נדל"ן, פנו למשרד עורכי הדין והגישור ערן בן-הרוש אשר ידאג לייעץ לכם וללוות אתכם כל הדרך, החל משלב המשא ומתן ועד לביצוע עסקה מוצלחת לשביעות רצונכם".

למידע נוסף ויצירת קשר ניתן לפנות לעו"ד ערן בן-הרוש בטלפון: 072-2723333, או בטלפון הנייד: 050-2226886, או בפקס: 072-2723330 או בכתובת אימייל: [email protected] או הרשמו באתר הבית של עסקו.

כתובת המשרדים:

בבאר שבע: שדרות יצחק רגר 11 (מגדל 7)

בפתח תקוה: רח' הרב פינצ'י 3


עו"ד עידן שטרית – מומחה לדיני מקרקעין

עו"ד עידן שטרית, יליד ותושב העיר פתח תקווה, פועל כעשור בעולם הנדל"ן ומנהל את משרדו העצמאי ברחוב הסיבים בעיר, למעלה מ-8 שנים מוצלחות. את הקריירה שלו התחיל עו"ד שטרית במשרדו של עו"ד טל בנסון המתמחה בליטיגציה מסחרית ובנדל"ן, וכיום משרדו העצמאי בפתח תקווה מתמחה בעסקאות נדל"ן מסחרי, נדל"ן פרטי ופרויקטים של התחדשות עירונית בכל הגדלים – בייצוג דיירים בעסקאות מול קבלנים ויזמים, ייצוג קבוצות רכישה וייצוג דיירים וקבלנים בפרויקטים של תמ"א 38 על כל סוגיה. לדבריו, החיבור לעיר היה מאז ומעולם אבן היסוד של המשרד, וכך גם המפתח להצלחה המרובה שלו.

"כל צוות המשרד חי ונושם את העיר פתח תקווה, ואין משרד אחר שיכול להציע ללקוח את ההתמקצעות העירונית שאנחנו יודעים להציע. אנחנו עובדים באופן ישיר וצמוד עם כל בעלי המקצוע הרלוונטיים והמנוסים בתחום הנדל"ן בעיר, ולכן יודעים לכוון את הלקוחות שלנו לעסקה הנכונה בדרך הבטוחה ביותר", מסביר עו"ד שטרית.

עו''ד עידן שטרית. צילום: מיקי סויסה

עו"ד עידן שטרית. צילום: מיקי סויסה

עו"ד עידן שטרית מתמחה בעולם הנדל"ן המסחרי והפרטי, ומייצג לקוחות בעסקאות רכישה ומכירה של דירות יד שניה או דירות מקבלן, משפרי דיור בפתח תקווה, דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית מכל הסוגים בעיר, יזמים וקבלנים שמבצעים עסקאות מול רוכשים פרטיים או מול הרשויות העירוניות. בתחום זה מציע המשרד שירותי בדיקות מקדימות ללקוחותיו בטרם רכישת או מכירת דירות או נכסים מסחריים, בדיקת הסכמי הרכישה ותיקון פרטים הנדרשים בחוזי רכישה או מכירה תוך משא ומתן עד להגעה לחתימה סופית על כל סוג של עסקת נדל"ן.

ההתמחות העיקרית של המשרד היא בייצוג קונים ומוכרים בנדל"ן מסחרי בעסקאות קנייה ומכירה של משרדים, חנויות, מרכזי קניות וכל שטח נדל"ן אחר המשמש למסחר. כמו כן מציע המשרד שירותי בדיקה מקדימה וייעוץ לגבי חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן, רישום עסקאות מורכבות, השלמת רישום עסקאות עבר שלא הושלמו וטיפול בהערות אזהרה בטאבו, וייצוג דיירים מול הרשויות המקומיות בעיר פ"ת. בנוסף לכל פעילותו, מייצג עו"ד עידן שטרית גם חברה משפחתית בשם "ל.א שטרית נכסים בע"מ" אשר נוסדה על ידי לוי ואורלי שטרית, העוסקת בתחום הנדל"ן המסחרי בעיר פ"ת ואשר נכנסה לאחרונה גם לתחום התחדשות עירונית בעיר.

"אני לא רק יליד העיר אלא מתגורר בה כל רוב שנות חיי ולכן אני מכיר אותה כמו את כף ידי, מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי ביותר בעולם הנדל"ן ובעיקר בפרויקטים של נדל"ן מסחרי באזורים המבוקשים ביותר בעיר", מוסיף עו"ד עידן שטרית. "כולנו במשרד נושמים וחיים את העיר פתח תקווה. בעקבות פעילותנו נחשף המשרד לרוב היזמים והקבלנים בעיר, כמו כן לרוב בעלי המקצוע בתחום שעובדים בעיר. אנחנו יודעים בדיוק מה קורה בעיר, איפה הפעילות העסקית הכדאית והבטוחה יותר, איפה המוקשים הפוטנציאליים, אילו עסקאות נכונות לאתר, לאן צריך למהר ומאיפה צריך להתרחק", אומר עו"ד שטרית.

הערך העליון בו דוגל עו"ד עידן שטרית, שלדבריו הוא זה היוצר את חווית הלקוח הייחודית שמציע המשרד, הוא יחס אישי ללקוח והשגת התוצאה האופטימלית בכל תיק מחדש. "המשרד שלנו מתמקד בערכים של יחס אישי, מחויבות ללקוח ומשפחתיות. אצלנו כל מחויבות לכל לקוח היא אבסולוטית ואנחנו לא משאירים אף תיק או מקרה מאחור ולעולם לא מפסיקים עד שאנחנו מסיימים את המשימה".

כל השירותים שמציע משרדו של עו"ד שטרית מוצעים ללקוח במסגרת ליווי אישי צמוד ומלא, במהלכו הלקוח מטופל על ידי עו"ד שטרית בעצמו ומקבל בין היתר גם זמינות שוטפת לבירורים בכל עת גם מחוץ למסגרת שעות הייעוץ המוקצבות. "אני דוגל בשירות של יחס אישי לכל אורך הדרך, לא דרך חברה או משרד או מזכירות. אצלנו במשרד כל לקוח מקבל יחס אישי וליווי צמוד, והופך אט אט לחלק מהמשפחה המתרחבת שלנו", מספר עו"ד עידן שטרית לסיכום. "כמו כן, אין תיק או לקוח שאנחנו מוותרים עליו, גם במקרים מורכבים מאד שדורשים המון זמן ומשאבים, וזאת גאווה מקצועית של כולנו במשרד".

נייד: 050-7638021
טלפון: 03-5185888
מייל: [email protected]
אתר: www.damari-law.co.il
כתובת: מתחם סיב פתח תקווה

לכרטיס ביקור דיגיטלי: עו"ד עידן שטרית

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר