מבצע אכיפה נגד הדבקת מודעות. צילום באדיבות העירייה צילום באדיבות העירייה
מבצע אכיפה נגד הדבקת מודעות. צילום באדיבות העירייה צילום באדיבות העירייה

מבצע האכיפה החדש של העירייה: נגד הדבקת מודעות. הקנס: 750 שקלים

לטענת גורמים בעירייה התופעה התגברה באחרונה ומאות מודעות פרטיות מודבקות ברחבי העיר באופן בלתי חוקי

פורסם בתאריך: 17.6.19 18:03

עיריית פתח תקווה יוצאת במבצע אכיפה נגד הדבקת מודעות באופן לא חוקי ברחבי העיר. בעירייה מזכירים כי גובה הקנס הוא 750 שקלים על הדבקת מודעות או סטיקרים על מבנים, מתקנים וציוד עירוני. הדבקה על לוחות המודעות העירוניים, כרוכה בתשלום ותתבצע אך ורק באישור העירייה. בעירייה מציינים שהאיסור חל גם על הדבקה על עמודי חשמל, תמרורים, תחנות הסעה, גדרות, עצים, ארונות חשמל או ארונות סעף של בזק, קירות ו/או בשטחים מסחריים, ומזהירים כי מדביקי מודעות פיראטיות צפויים לקנס הגבוה.
עוד מציינים בעירייה שלוחות המודעות הציבוריים מאפשרים הדבקת מודעות פרסום של גופים פרטיים או עסקים בצורה מוסדרת ובאופן שאינו מלכלך את המרחב הציבורי. ההדבקה כרוכה בתשלום, בהתאם לחוק העזר העירוני – מודעות ושלטים עפ"י האגרה שנקבעה, גודל המודעה ומספר המודעות, והיא מתבצעת אך ורק באישור העירייה. המעוניינים להציב מודעות מתבקשים לפנות למשרדי האגף לאיכות הסביבה בעירייה. מודעות שיודבקו ללא אישור, יוסרו באופן מיידי על ידי הפיקוח העירוני ומדביקי המודעות ייקנסו.

"הנחיתי את האגף לפיקוח רב תכליתי לפעול ביד קשה כנגד מדביקי מודעות אשר עושים ברכוש הציבורי כבשלהם", אמר ראש העירייה, רמי גרינברג. מהאגף לפיקוח רב תכליתי נמסר: "ברחבי העיר פרוסים יותר מ-100 לוחות עץ המיועדים להדבקת מודעות פרטיות כולל מודעות אבל, והם הלוחות שייתנו מענה לצרכי התושבים. ניתן להדביק ללא עלות על גבי לוחות העץ, הדבקה על הלוחות העירוניים העגולים כרוכה בתשלום. בעירייה טוענים שמצבע האכיפה יתקיים בשל התגברות התופעה של הדבקת מודעות פיראטיות באחרונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר