תפיסת רכב שנגנב על ידי שוהה בלתי חוקי בתום מרדף. צילום באדיבות המשטרה

כמו בסרטים: גנב רכב נתפס בתום מרדף סוער בפתח תקוה

הגנב, שוהה בלתי חוקי מקלקיליה, הבחין ברכב מונע שבעליו ירד ממנו, נכנס ונסע. שוטרים שהבחינו בו נוסע נגד כיוון התנועה ובאזרח רץ אחריו החלו במרדף. לפני שנתפס פגע הרכב הגנוב במספר מכוניות

פורסם בתאריך: 26.8.19 12:17

 

המשטרה עצרה אתמול בתום מרדף במרכז העיר, שוהה בלתי חוקי מקלקיליה שנכנס ברגל לשטחי ישראל וגנב רכב שראה מונע. ברכב הוא הבחיןם כשהיה במלך נסיעה באוטובוס, ירד ממנו וגנב את הרכב.

המקרה התרחש אתמול בבוקר. במהלך פעילות שגרתית של שוטרים ברחוב בר כוכבא בעיר, הם הבחינו בנהג רכב פרטי כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה ואזרח רץ אחרי הרכב. השוטרים החלו לרדוף רגלית אחרי הרכב, תוך כדי שנהג הרכב פוגע במספר מכוניות חונות ובעמוד שילוט עד שנעצר. במשטרה מציינים כי מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי מדובר בנהג תושב קלקיליה, אשר ניסה להימלט מהמקום.
מחקירת האירוע מתברר כי החשוד הוא שוהה בלתי חוקי בישראל, תושב קלקיליה, אשר נכנס לפני כיומיים ברגל לשטחי ישראל עד שהגיע לג'לג'וליה, שם עבד בשיפוצים. לאחר יומיים בשטחי ישראל החשוד נסע באוטובוס לפתח תקוה, שם הבחין ברכב מונע וראה כי נהג הרכב עזב את הרכב. החשוד גנב את הרכב, נכנס לתוכו ונסע מהמקום.

חוקרי המשטרה גילו כי החשוד נהג ברכב הגנוב כשהוא ללא רישיון רכב. בהמשך התברר כי החשוד גרם לנזק לכלי רכב רבים במהלך נהיגתו ברכב הגנוב.

החשוד, בן 46, הובא לחקירה בתחנת המשטרה והיום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר