הקלפי בבית ספר עין גנים
הקלפי בבית ספר עין גנים

איזו מפלגה ניצחה באם המושבות, ואיפה היה הכי צמוד: תוצאות הבחירות בפתח תקוה לפי שכונות

המאבק הצמוד ביותר בבחירות לכנסת ה-22 היה בשכונת נווה גן, שם היה פער של אחוז בין שתי המפלגות הגדולות, כחול לבן והליכוד. ניתוח התוצאות לפי שכונות מראה על מגמה ברורה

פורסם בתאריך: 18.9.19 18:33

בהתפלגות ההצבעות לפי שכונות, על פי ניתוח של מדלן ואתר YNET, עולה כי השכונות החדשות בפתח תקוה הצביעו לכחול לבן, ואילו מרכז העיר ושכונות הדרום נשארו מעוזים של הימין והליכוד. באם המושבות החדשה זכתה מפלגת כחול לבן ל-51 אחוזים לעומת 26 של הליכוד. גם בכפר גנים א' ניצחה כחול לבן עם 27 אחוזים לעומת 21 של הליכוד. בנווה עוז הצביעו 45 אחוזים לכחול לבן לעומת 29 של הליכוד. בכפר גנים ג' 40 אחוזים הצביעו לכחול לבן לעומת 28 אחוזים לליכוד. גם בעין גנים, המרכז השקט וקרול, ניצחה כחול לבן.

לתוצאות האמת בפתח תקוה כנסו כאן. 

לעומת זאת, במרכז העיר הצביעו 30 אחוזים לליכוד לעומת 22 לכחול לבן, במחנה יהודה הצביעו 40 אחוזים לליכוד ו-29 לכחול לבן, בשיפר הצביעו 35 אחוזים לליכוד ו-30 לכחול לבן, בשעריה הצביעו 51 אחוזים לליכוד, ולאחר מכן ש"ס עם 16 אחוזים, בעמישב הצביעו 34 לליכוד ולאחר מכן 17 לש"ס, בהדר גנים הצביעו 27 אחוזים לימינה ו-20 אחוזים לליכוד. ביוספטל הצביעו 44 אחוזים לליכוד, ו-19 אחוזים לכחול לבן.
המאבק הצמוד ביותר היה בשכונת נווה גן, שם כחול לבן קיבלה 35 אחוזים והליכוד 34 אחוזים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רמי גרינברג בושה וחרפה- מסית במשך חודשים כמו אחרון הטוקבקיסטים נגד גנץ (רמטכל בצהל!) ונגד השמאל, ועכשיו משחק אותה קורא לאחדות. כמה צבוע ותת רמה אפשר להיות? והוא אמור להיות ראש עיר של כולם לא?
    אין לי כלום נגדו אגב, אני חושב שכראש עיר הוא עושה עבודה טובה. אבל בקטע הזה פשוט בושה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר