בית הספר עמיטל - הדר גנים. צילום באדיבות ההורים.
בית הספר עמיטל - הדר גנים. צילום באדיבות ההורים.

הורי עמיטל ישביתו את בית הספר וטוענים: גרינברג סילק אותנו מהלשכה

נציגי ההורים נפגשו עם ראש העירייה על רקע התנגדותם להקמת סניף של תנועת הנוער עזרא בחצר בית הספר. גרינברג: "כל כוונתי לעשות למען בית הספר ולא להיפך"

פורסם בתאריך: 3.10.19 16:45

נציגי הורים מבית הספר עמיטל, נפגשו ביום רביעי עם ראש העירייה רמי גרינברג בעניין הקצאת שטחים מבית הספר לטובת תנועת הנוער עזרא, מהלך לו הם מתנגדים. לטענת ההורים שנכחו במקום, ברגע שהביעו את התנגדותם הנחרצת, ראש העיר סילק אותם מהחדר. בסיום הפגישה הוציאו ההורים הודעה לשאר הורי בית הספר וציינו שהפגישה לא הצליחה ולתדהמתם התברר להם כי כבר ביום ראשון הקרוב, עומדים לגדר שטח נרחב מחצר בית הספר לצורך התחלת הבנייה. "בשלב זה הבענו את התנגדותנו הנחרצת, וכתגובה סולקנו מחדר ראש העיר", כתבו נציגי ההורים בהודעה להורי בית הספר, "נבקש להבהיר כי גידור שטח נרחב מחצר בית הספר ותחילת העבודות יעמידו את ילדינו בסיכון ממשי. לצערנו ממשיך ראש העיר בהתנהלות החד צדדית ואנו לא נשב בשקט ונמתין לרע מכל. סיכון זה קיים כבר עתה ועוד בטרם הכנסת תנועת הנוער לשטח בית הספר, שתגרום לפגיעה אנושה בבית הספר ותגזול ברגל גסה נתח משמעותי משטח בית הספר. לאור זאת, אנו מודיעים כי במידה ויגודר שטח לבניה בחצר בית הספר, טרם הגעה עימנו להבנות, ניאלץ לנקוט בצעדים מצידנו, עד לכדי השבתת בית הספר".

"ישבנו עם ראש העיר, ראינו את התוכניות והבנו שהולכים לסגור שני שליש מחצר בית הספר לטובת הבנייה כבר ביום ראשון הקרוב", אמר אחד ההורים למלאבס. "צריך להבין שמדובר בבניה שצמודה למבנה הקיים, זאת אומרת שבמהלך שנת הלימודים בית הספר יהפוך לאתר בנייה ויסכן אלף תלמידים מידי יום ביומו. כאשר אמרנו לו זאת ושלא ניתן להמשיך את הלימודים בצורה הזאת ואז הוא אמר לנו שנעוף לו מהחדר. במידה ויגודר שטח בתוך בית הספר לטובת בנייה, באותו היום, יושבתו הלימודים עד להודעה חדשה".

תחילת הסיפור, כפי שפורסם במלאבס, כאשר הורי בית הספר התורני אקדמי "עמיטל" בשכונת הדר גנים, הופתעו לראות פרסום של העירייה על הנחת אבן פינה לסניף של תנועת הנוער עזרא בשטח בית הספר, מבלי שלטענתם אף אחד עדכן אותם. הנהגת ההורים שלחה מכתב לגרינברג ובו ציינה שהם נדהמו לקבל באופן אקראי את ההודעה על הנחת אבן הפינה והביעו את מורת רוחם מהכנסת תנועת נוער לתוך שטח בית הספר.

תגובת ראש העירייה, רמי גרינברג: "מרגע שנכנסתי לתפקיד, התחלתי לטפל בבית הספר במובנים רבים כולל הצורך בהרחבתו ואכן נתתי הוראה לקדם את התוכניות לבניית אגף נוסף לרווחת התלמידים. האגף אמור להיות מושלם עד ספטמבר 2020. במקביל וכפי שנעשה בבתי ספר אחרים בעיר, כדוגמת ממ"ד נווה אברהם בנווה גן, הוחלט לבנות בנוסף גם מתחם לתנועת הנוער עזרא – בצורה מסודרת שלא באה על חשבון בית הספר. מדובר בבניה בחלק המערבי שקרוב לנחל ורחוק מבתי התושבים ברחוב משורר. כמו כן, בנייה זו עתידה לתת מענה ראוי לחניכים הגרים בשכונה ומקיימים כיום פעילות בסניף מסוכן ולא בטיחותי. אציין כי ביקשתי לקרות את הנחל בכדי שההתרחבות תהיה מערבה ולא לכיוון שטח בית הספר. לפני כשבוע עלתה בקשה מוועד ההורים של עמיטל להפגש איתי בנושא ומיד הנחיתי לקבוע פגישה עימם ועם אנשי מקצוע מטעם העירייה בהקדם. לישיבה שנערכה היום הגיעו מטעם הוועד שני אבות, כאשר הסגנון מצד אחד מהם לאורך הפגישה היה בטון של איומים, התנשאות, יהירות תוך חוסר כבוד בסיסי בין בני אדם. זו לא התנהלות עניינית. אב נוסף שהיה בפגישה העלה סוגיות מסוימות שהבטחתי לבחון בהקדם בשטח ולכן קבעתי סיור עם אנשי המקצוע כבר מחר (חמישי) בשעה רבע לאחד בצהריים. מי שיכול להגיע, מוזמן בהחלט. כל כוונתי לעשות למען בית הספר ולא להיפך. בנוסף, ראוי להדגיש כי התיכנון בעמיטל מקודם בשיתוף אנשי מקצוע בעלי נסיון רב בתחום בכלל ובעיר בפרט. דלתי תמיד פתוחה ואוזני תמיד קשובות לכל תושב וגם לכם, הורים יקרים, בכל עניין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר